Jeszcze raz złącze diagnostyczne i problem z odczytywaniem..

  
Sortuj wg daty:
rosnąco malejąco
Witam
Po spięciu styków w złączu diagnostycznym powinna mrugać lampka kontrolna silnika i tak też robiła, ale próbowałem dziś i nie świeci. Nie jest spalona, bo przy zapalaniu silnika działa normalnie. Nie ma ktoś pomysłu co się stało???
Zaznaczam iż wszystko działa normalnia, jak zawasze.
Z góry dziękuję za pomoc.
  
 
A dobre styki spiąłeś?
  
 
No chyba tak, bo kilka dni temu odczytywałem i wszystko grało Styki 5-6
  
 
KLIK
  
 
Jaka głupota Draakhul? W omach B jast 16 pinowe złącze!!!! i zwierasz 5i 6.
luki266 Problem z odczytem występuje w/g TISa jeśli radio masz nieorginalne!!!! wsadzone w fabryczną kieszeń.
  
 
Cytat:
2005-10-03 08:31:09, Arthuros pisze:
Jaka głupota Draakhul?


O tej głupocie to jest stopka, racz zwrócić uwagę (to takie moje przemyślenia na temat otaczającej rzeczywistości). A że nie zwróciłem uwagi jaki wóz ma kolega, to masz rację, moja wina.
  
 
odczytujac blędy miga chyba kontrolka check a nie check engine ... z tego co pamiętam
  
 
moje pytanko a jaka jest różnica pomiedzy kontrolką check engine a kontrolka check
  
 
Cytat:
moje pytanko a jaka jest różnica pomiedzy kontrolką check engine a kontrolka check



hmmm
jest check na kompie
i jest check engin w zegarach

chyba o to chodziło ?
  
 
Cytat:
2005-10-03 08:31:09, Arthuros pisze:
Jaka głupota Draakhul? W omach B jast 16 pinowe złącze!!!! i zwierasz 5i 6. luki266 Problem z odczytem występuje w/g TISa jeśli radio masz nieorginalne!!!! wsadzone w fabryczną kieszeń.



Radio mam oryginalne, w instalacji elektrycznej nic nie zmieniane.