Sortuj wg daty: rosnąco malejąco |
![]() draiwer5 (S) BMW Master (Moderator) bmw 518i Białystok | 2005-10-02 11:50:09 jak w temacie mam słaby ręczny jak się do tego zabrać może szczęki si wytarły niwiem może ktos mi to blizej przedstawic |
![]() hz10 BMW Member starachowice | 2005-10-02 12:33:55 w e34 naciąga sie poprzez kręcenie regulatorem w bębnie przez otwór śróby |
![]() biem BMW Member E36 318 iS Opole | 2005-10-02 13:50:27
Aha, sorka. Nie wiedziałem. |
![]() mws BMW Member e34 520 Lubaczów | 2005-10-02 20:35:07 Zarówno biem jak i hz10 mają rację. Można regulować na dwa sposoby. Moim zdaniem sposób hz10 jest lepszy choć z tego co wiem nie wszystkie tarczobembny mają otwór do regulacji we właściwym miejscu. Jeśli masz jeszcze oryginalne tarcze na pewno nie będzie problemów. |
![]() Jarek1234 BMW Friend BMW 520 szczecin | 2005-10-03 16:28:16 Życze powodzenia w kręceniu przez otwory śrub ![]() |
![]() draiwer5 (S) BMW Master (Moderator) bmw 518i Białystok | 2005-10-03 16:53:36 naciągnołem hamulec śrubkami prz dzwigni i jest supetr auto piszczy na ręcznaym ![]() |
![]() hz10 BMW Member starachowice | 2005-10-03 21:42:55
![]() |