MotoNews.pl
  

Jak naciągnąć hamulec ręczny w e34

  
Sortuj wg daty:
rosnąco malejąco
jak w temacie mam słaby ręczny jak się do tego zabrać może szczęki si wytarły niwiem może ktos mi to blizej przedstawic
  
 
Podejrzewam, że tak samo jak w E30. Jak rozbierzesz obudowę ręcznego, to zobaczysz pod nim dwie linki, które możesz naciągnąć nieco mocniej podkręcając śrubki. Warto sprawdzić najpierw haumlce, może faktycznie już się kończą.
  
 
w e34 naciąga sie poprzez kręcenie regulatorem w bębnie przez otwór śróby
  
 
Cytat:
w e34 naciąga sie poprzez kręcenie regulatorem w bębnie przez otwór śróby



Aha, sorka. Nie wiedziałem.
  
 
Zarówno biem jak i hz10 mają rację. Można regulować na dwa sposoby. Moim zdaniem sposób hz10 jest lepszy choć z tego co wiem nie wszystkie tarczobembny mają otwór do regulacji we właściwym miejscu. Jeśli masz jeszcze oryginalne tarcze na pewno nie będzie problemów.
  
 
Ja ostatnio wymieniłem obie linki ręcznego w e34. Regulator owszem w bębnach jest ale nie mam otworku do wsadzenia tam śrubokręta aby nim pokręcić pewnie ktoś już kombinował i wymienił bębny. Najlepiej podkręcić linki przy lewarku ręcznego.
  
 
Cytat:
Ja ostatnio wymieniłem obie linki ręcznego w e34. Regulator owszem w bębnach jest ale nie mam otworku do wsadzenia tam śrubokręta aby nim pokręcić pewnie ktoś już kombinował i wymienił bębny. Najlepiej podkręcić linki przy lewarku ręcznego.

jak to nie masz otworku wszyscy maja i to całe pięć sztuk tym regulatorem sie kręci przez otwory śrób
  
 
Życze powodzenia w kręceniu przez otwory śrub . W orginalnych bębnach w e34 jest otwor do regulacji szczek
  
 
naciągnołem hamulec śrubkami prz dzwigni i jest supetr auto piszczy na ręcznaym
  
 
Cytat:
Życze powodzenia w kręceniu przez otwory śrub . W orginalnych bębnach w e34 jest otwor do regulacji szczek

a dziękuje dziękuje kręce tak od 15 lat zarówno w bmw jak i w mercach no i omegach i jak dotąd bez problemu no ale jeszcze raz dziękuje