PODUSZKI TYLNEGO MOSTU W E30

  
Sortuj wg daty:
rosnąco malejąco
Ponoć mam do wymiany te poduszki, ponoć sa cztery, dwie tylnie, dwie przednie, niechce i napewno nie potrafiłbym wymienić tego sam, chodzi mi o to czy wymiana tych poduszek jest czasochłonna, jeżeli ktoś zna ceny tych poduszek to byłbym wdzięczny.

Czy mechanik jest w stanie zrobić za jeden dzień:

Rozrząd
Wymiane termostatu i płynu w ukł chł.
Wymiane świec żarowych
Wymiane uszczelki pod "klawiaturą"
Wymiana poduszek tylniego mostu
Wymiana oleju w skrzyni
????????
  
 
Cytat:
Czy mechanik jest w stanie zrobić za jeden dzień:

Rozrząd
Wymiane termostatu i płynu w ukł chł.
Wymiane świec żarowych
Wymiane uszczelki pod "klawiaturą"
Wymiana poduszek tylniego mostu
Wymiana oleju w skrzyni
????????

pewnie że tak pod warunkiem że nie pourywaja sie śróby
  
 
termostat i płyn chłodniczy wymieniłem w nieco ponad godzine z odpowietrzeniem w e34, rozrząd w golfie 2 wymieniłem w 2 godziny, nie widze problemu w wymianie uszczelki pod klawiaturą i świec żarowych, nie wypowiem sie ile trwa wymiana poduszek z tyłu (mnie też to czeka) bo nigdy tego nie robiłem , ale jeśli ja (tak mi sie wydaje) dał bym rade to zrobić( zakładając, że mam gdzie i czym) to mechanik na warsztacie na pewno da rade. ale mogą być problemy z partaczami, bo raz usłyszałem ,że musze zostawić auto na prawie dwa dni na wymiane tarcz i klocków z przodu, więc nic mnie już nie zdziwi. za to widziałem jak poszło o zakład i w trzech wymienili skrzynie biegów w poldku w 12min. zakład był, że dadzą rade w 15min .
  
 
zmienialem z bratem most przy jego e30 i niestety nie zauwazylem poduszek (a moze widzialem a nie wiedzialem ze to one - nigdy ich nie widzialem pewnie dlatego bo to moja pierwsza wymiana mostu ):/ ale powiem ze samochod na najazdach i walczenia troche bylo zeby z pozycji lezacej podniesc most wazy ok 30kg zalapac na sruby, ustawic odpowiednio itd - ciezko bylo. Panowie z kanalem napewno sobie lepiej poradza ale mi w tych warunkach zajelo to jakies 1 - 1.5 godz a jak bedzie z poduszkami to nie wiem...
  
 
Z tego co wiem to koszt poduszek jest maly a co do wymiany to zobacz tu BMW tam znajdziesz opis jak sie do tego zabrac powodzonka
  
 
Czy zużyte poduszki tylnego mostu objawiają się "odczuwalnym" wrzucaniem biegu 1? Tzn. chodzi o to, jak trochę "rzuci" autem przy wbiciu np. jedynki. Zastanawiałem się czy to poduszki szkrzyni biegów czy właśnie most ma też coś do tego?
  
 
o ile dobrze pamiętam to główka mostu jest elementem zawieszenia poprzez tylną poduszke jak ją odkręcimy to cała tylna belka skręca się od napiętych sprężyn więc zużycie objawia sie stukaniem podczas jazdy na niskich biegach przy gwałtownym wciśnięciu gazu i jego puszczeniu
  
 
Cytat:
2005-10-05 08:47:31, biem pisze:
Czy zużyte poduszki tylnego mostu objawiają się "odczuwalnym" wrzucaniem biegu 1? Tzn. chodzi o to, jak trochę "rzuci" autem przy wbiciu np. jedynki. Zastanawiałem się czy to poduszki szkrzyni biegów czy właśnie most ma też coś do tego?


U mnie objawy są takie: Przy manewrowaniu na parkingu, szczególnie do tyłu, czasami do przodu, a juz najczęściej gdy cofam do tyłu i potym manewruje do przodu, pojawia mi się (CZASAMI)tarcie w tylnej części samochodu, dźwięk dochodzi centralnie z tyłu nie z boku, CZASAMI podczas jazdy z normalnymi prędkościmi po troszkę bardziej krętych drogach, też ów tarcie się pojawia. Zaznaczam, pojawia się to CZASAMI, będąc w Tarnowie na zlocie i spowrotem zrobiłem 450km i tarcie ów nie wystąpiło, do nie dawna wystepowało częściej. Tarcie jest wytłumione i metaliczne, donośne o niskich tonach(lepiej już nie umiem opisać)
Biem, ja nie mam tak jak ty, że wrzucam np jedynke i szarpnie mi autem, każdy bieg wrzucam i wszystko jest ok.

Mam jeszcze jedno pytanie, czy luzy(być może na wale, łożysku) moga być przez te poduszki? Występuja u mnie luzy przy np zmianie biegów, zmieniam bieg i jak zrobie to chamsko to stuknie mi w podłoge, albo np jade 160km/h puszcze gaz, auto zaczyna hamowac silnikiem, wciskam gaz to jest uderzenie w podłogę(kasuja się luzy) i zaczyna przyspieszać . Nie jest to podpora wału bo podczas gwałtownego przyspieszania czy na jedynce czy na dwójce nic nie wali w podłoge.

Cytat:

termostat i płyn chłodniczy wymieniłem w nieco ponad godzine z odpowietrzeniem w e34,


u mnie żeby termostat zmienić trzeba chłodnice wywalić i wentylator, ale żeby rozrząd zrobić(tak mi się wydaje) i tak trzeba to wywalić.
Cytat:

Z tego co wiem to koszt poduszek jest maly a co do wymiany to zobacz tu BMW tam znajdziesz opis jak sie do tego zabrac powodzonka


dzięki za linka, ale ja tego nie będę robić, wiem jak rozebrać i nawet ubrać kobiete ale nie BMW pzdr
  
 
Cytat:
zużycie objawia sie stukaniem podczas jazdy na niskich biegach


Ok, czyli to u mnie to nie poduszka pod mostem tylko pod skrzynią. Rzadko to jest odczuwalne ale już parę razy zwróciłem na to uwagę. OK, dzięki.