MotoNews.pl
6 Skrobiące wycieraczki (117418/26)
  

Skrobiące wycieraczki

  
Sortuj wg daty:
rosnąco malejąco
Witam!
Mam tak od nowości- prawa wycieraczka skrobie, ale szyby nie rysuje. Wygląda mi na to, że tak jakby w pewnym momencie nie stykalą się całkowicie z szybą i to powoduje malo płynny ruch wycieraczki po szybie.Nawet wymiana ramion nie pomogła. To ustaje,gdy szyba jest dobrze natłuszczona woskiem, albo rozbitymi muchami . Jak to zniwelowac, bo mnie to wkurza?

[ wiadomość edytowana przez: Esperynek dnia 2005-10-04 21:46:52 ]
  
 
Zamień lewą z prawą lub obróć pióro o 180 stopni.
  
 
Albo szykuj się na wymianę mechanizmu
Przerabiałem to w Ledze, aż wycieraczki stanęły w deszczu. Nigdy nie zapomnę jak sie wtedy wqrwiwszy
  
 
Pióro wycieraczki musi być ustawione pod kątem prostym do szyby. Niewłaściwie ustawiony kąt korygujemy skręcając ramię wycieraczki. Jeśli pióro wycieraczki jest mocno zużyte (nie chodzi o gumkę ale o bolce) to ustawienie kąta staje się niemożliwe i pozostaje zakup nowego.
  
 
Cytat:
2005-10-04 21:52:33, DeeJay pisze:
Albo szykuj się na wymianę mechanizmu Przerabiałem to w Ledze, aż wycieraczki stanęły w deszczu. Nigdy nie zapomnę jak sie wtedy wqrwiwszy


Ale najlepsze jest to,że ja tak z 7 lat tak jeżdże
  
 
kup nowe pióra. Miałem u siebie najpierw bosha później champion po roku przeskakiwały jak było mało deszczu. Teraz kupiłem za 7 zet top coś w sywmarkecie i po kilku miesiącach wymienie na nowe za tamte dawałem ok 90 zeta.
  
 
Polecam krajowe motogumy. Kosztują (wraz z ramieniem) ok 20 zł i gwarantuję, że te za 80 czy 100 zł nie są 5x lepsze... a 5x droższe są... Aha... na początek zamień wycieraczki, a jak to nie pomoże to obróć o 180 stopni.

[ wiadomość edytowana przez: piotr_ek dnia 2005-10-05 14:18:56 ]
  
 
Co do wymiany mechanizmu...
Ja to zrobilem i nic sie nie zmienilo, no poza tym, ze jest nowy
Tez mam podobne objawy, a zalozylem Bocha
Wydaje mi sie, ze sa zbyt duze luzy, pomimo, ze nowe piora...
Kolega kupil badziewiaste moze za 10pln i ma lepiej ode mnie, tyle, ze w Audi 80. Moze Espero tak ma?
  
 
zeby nic nie charszczalo czy przeskakiwalo trzeba ustawic wycieraczki tak jak p[isze Adamo zeby guma byla pod kontem prostym do szyby, czyli trzeba odpowiednio powyginac ramiona
  
 
Ja przy wymianie piór wycieraczek stuningowałem przy pomocy kombinerek. Zacisnąłem każdy "zawias" piór tak aby miał jak najmniejsze luzy poprzeczne.
Dzięki temu moje wycieraczki za 7 zł z marketu nawet przy 140 km/h zbieraja bez problemu wode z szyby.
  
 
Witam
Mam podobny problem. Prawa wycieraczka w pewnym momencie traci kontakt z szyba, co sprawia, ze nie zbiera wody (akurat na samym srodku). Zjawisko nie wystapuje przy małych prędkosciach. Przy prędkosciach powyzej 60 km/h mam ten problem. Przy tym prawa wycieraczka pracuje strasznie glosno (dzwiek jest taki sam jaki wydaja wycieraczki podczas parcy na suchej szybie, tyle, ze ten dzwiek jest podczas pracy w ulewnym deszczu :/). Czasami potrafi sie tak jakość ułożyć, że jest git, ale to sporadycznie. Sprawa jest strasznie wkurzająca. Mam nowy mechanizm wycieraczek (był wymieniany, bo stary był juz w strasznie złym stanie) i wycieraczki od valeo (jakis ekonomiczny model)

Przeczytałem tu o róznych sposobach, jakims wyginaniu, zmienie kąta itd...tylko, ze nie za bardzo wiem jak to zrobic..

[ wiadomość edytowana przez: darkghost dnia 2008-11-14 15:43:36 ]
  
 
Też tak miałem na lewej stronie wkurzało mnie i ostatnio w supermarkecie była promocja wycieraczek kupiłem 1 dałem ok 8 zł i jest ok nic nie szura nic nie skrobie