| Sortuj wg daty: rosnąco malejąco |
Cytryn_126 miejscowość | 2005-10-05 20:02:26 No i stało się to, co powinno się stać. FIAT powraca do tego, co wychodziło mu zawsze najlepiej - do małych samochodów. Generalny dyrektor Fiata potwierdził wszelkie dotychczasowe spekulacje, następca Fiata 126 - Trepiuno, będzie produkowany w niedalekiej przyszłości w fabryce w....Tychach . Miło, prawda ? Dla mnie jest to niesłychanie wdzięczny samochodzik-zabawka, który fantastycznie nawiązuje do linii 500-tki. Szkoda tylko, że raczej nie można liczyć na historycznie uzasadniony napęd RWD z silnikiem z tyłu . A jak Wam się to widzi ??? |
cwaniak Miłośnik FSO Fiat 125p kombi "Brzydgoszcz" | 2005-10-05 20:06:12 dla mnie bomba |
jacekes Miłośnik FSO 125p Poznań | 2005-10-05 20:08:21 Ładny, ale moim zdaniem to tylko zabawka... |
![]() Grzech Miłośnik FSO Polonezy dwa i pół. :) Nieporęt | 2005-10-05 20:11:26 Typowy współczesny nijaki projekt zaprojektowany z użyciem komputera tak, aby był jak najtańszy w produkcji. Nic ciekawego. |
Julo Miłośnik FSO zakrzywiający czasop ... Kraków | 2005-10-05 20:13:04 Moje zdanie: j***ć Pandę Podoba mnie sie ![]() |
Trool Miłośnik FSO 125p *2 praska czesc wawy | 2005-10-05 20:27:59 a mi sie jak najbardziej podoba, auto ksztaltem bardzo mocno przypomina 500, a nie tak jak w przypadku nowego mini czy garbusa zupelnie nie podobne do poprzednikow |
jose Miłośnik FSO '73 Warszawa (Las Palmas) | 2005-10-05 20:29:36 Brzydal!
I w ogóle kolejny plastikowy badź. Jak tak bardzo chcieli nawiązać do 500 to powinni wresccie zrobić furke z napędem na tył |
Pemek Miłośnik FSO 125p i Accord Rzeszów | 2005-10-05 20:30:39 Mi się całkiem podoba odrazu nasuneło mi się myśl ze fiat zrobił teraz to samo co VW z garbanem -> new bitle.... |
![]() Grzech Miłośnik FSO Polonezy dwa i pół. :) Nieporęt | 2005-10-05 20:46:14 Nie wiem czym tu się zachwycać. Takich "wzorowanych" na starych aut zaprojetowali ostatnio sporo. Np nową Pobiedę. To taki chwyt psychologiczny żeby ludzie na fali nostalgii kupili tę plastikową tandetę. Jedyne auto "nowoklasyczne", które moim zdaniem jest oryginalne to Chrysler PT Cruiser. Jakby zrobili to Trepouno czy jak mu tam w takim stylu to może by jakoś wyglądało. |
Qbk Miłośnik FSO - Warszawa | 2005-10-05 20:53:34 A mi się wykurwiście ta furka podoba. I nie porównujcie tego do gównianego Smarta, który wygląda jak pół dupy zza krzaka.
I jeśli w przyszłości miałbym jeździć małym samochodem, to takim bym jeździł z przyjemnością... |
jurek_j Miłośnik FSO PF 125p/PN Caro Nowiny Wielkie | 2005-10-05 20:55:32 Mi się tak w 50% podoba bo jest składany, z niektóych plastikowych częsci do idzie za sobą wiele "tragedii". Jakbym miał takim czymś jeździc to może bym pojeździł. |
SKRABER Miłośnik FSO retrospekcja Kraków | 2005-10-05 21:36:54 Jeżeli tak będzie wyglądała produkcyjna wersja to
U_K_Ł_O_N i
jest świetny moim zdaniem , a co do wspóczesnych "skowerowanych" garbusów itd - one mają niebotyczne ceny, ten typ takiej mieć nie może ale takie jak na obrazku j.w. pewnie nie będzie, za pięknie by było |
Makaveli Miłośnik FSO Opel Omega B 2.0 8v Warszawa | 2005-10-05 21:42:29 Wygląda pięknie, ale znając dokonania Fiata, będzie to kolejny ładnie wyglądający szmelc.... Obym się mylił... |
adamus Miłośnik FSO 1.3 - 2.0 Gdynia, Elbląg | 2005-10-06 09:12:24
No nie do konca. Nastepca Fiata 500 byl Fiat 126, rozniacy sie w zasadzie nadwoziem, bebechy zostaly takie same. Nastepca Fiata 126 zostal Cinqucento i jego modernizacja, czyli Seicento. Ich nastepca jest aktualna Panda. A poniewaz w miedzyczasie linia ta wyrosla (no i zbyt zdrozala) pojawilo sie miejsce na rynku na jeszcze mniejszy samochod, czyli przyszlosciowy Trepiuno. Zreszta jego produkcja stala sie mozliwa tylko i wylacznie dzieki dogadaniu sie z Fordem - nastepca Ka rowniez bedzie robiony w Tychach, co znacznie obnizy koszty dla obu koncernow. Fiat wykluczal produkcje samodzielna. Nowa Ka bedzie sie roznila od Trepiuno blachami zewnetrznymi; plyta podlogowa i bebechy beda takie same. Taki jest ten swiat. Pozdrawiam Adamus |
Mikry Miłośnik FSO 3xRWD, FWD, valve free Łódź | 2005-10-06 10:33:06
Też nie do końca - nowa Panda jest następcą starej Pandy, która była o pół klasy wyższa od Fiata 126 i tak też miało być w przypadku nowej względem Seicento. Dlatego myślę, że nie doczekamy się Pandy trzy-drzwiowej. |
Mikry Miłośnik FSO 3xRWD, FWD, valve free Łódź | 2005-10-06 10:34:45
Jak narazie stacje serwisowe Fiata narzekają, że Panda za mało się psuje. |
![]() Grzech Miłośnik FSO Polonezy dwa i pół. :) Nieporęt | 2005-10-06 11:49:55
Czyli jak zwykle teraz - kupujesz FIATa, a to Ford albo odwrotnie. Oszukiwanie klientów. Nową tzw. Pandą to się nie ma co zachwycać - siedziałem w tym czymś będąc u Jania w odwiedzinach i wygodniej to mi było w Tico. Jedyne auto w całym salonie FIATa, w którym była jakaś sensowna ilość miejsca dla kierowcy i nie było idiotycznie zaprojektowanej deski z łatwo łamiącego sie plastiku (z takiego to się robiło zabawki w socjaliźmie) to był FIAT Doblo. [ wiadomość edytowana przez: Grzech dnia 2005-10-06 11:57:05 ] |
PAGAN Wwa | 2005-10-06 11:52:35 calkiem ladne plastikowe gowno. |