Zmatowiałe i porysowane lampy

  
Sortuj wg daty:
rosnąco malejąco
Zmatowiałe lampy prżód w E39-czy ktos ma jakis patent na przywrócenie im pierwotnego wygladu,moze ktos czyms polerował-mam na mysli pasty do tworzyw sztucznych bądż inne pomysły I(nie wchodzi w rachube wymiana lamp na nowe) . Przy okazji zauważyłem równiez pionowe rysy na szybach przednich drzwi-moze sa jakies sposoby na zawoalowanie tych objawów.Z góry dzieki
  
 
jak jest z lampami to nie wiem ale szyb razczej nie spolerujesz a rada na ich zatrzymanie to przeczyszczenie uszczelek (tych od szyb) w drzwiach w ktorych nagromadzilo sie jakies swinstwo i przy kazdym ruchu szyby rysuje.Nie wiem jak wyglada w e39 wyciaganie uszczelek ale mysle ze blacharz albo osoba ktora ma ztakimi rzeczami stycznosc za niewielka cene wyjela by je i po przemyciu by ci je wsadzila. Im szybciej tym lepiej bo jak tak sprawe zostawisz to szybka za troszke bedzie wygladala tak jak wyglada w wiekszoci duzych fiatow i polonezow.
  
 
ja swoje wyczyściłem. fakt że u mnie w E28 są inne niż u ciebie ale możesz spróbować. po wyjęciu lamp nalałem do nich wody z płynem do mycia naczyń. wrzuciłem kilkanaście kulek zwiniętych z chusteczek higienicznych i dosyć moćno kilkanaście razy wstrząsnąłem po zatkaniu otworu w który wchodzi żarówka. po tym zabiegu trzeba wypłukać wnętrze lampy czystą wodą i wysuszyć. suszyłem je na grzejniku elektrycznym otworem po żarówce do góry. teraz całkiem ładnie wyglądają i co najważniejsze lepiej świecą.
pozdrawiam
  
 
Jeśli chodzi Ci o zmatowiałe klosze lamp te przeźroczyste, to słyszałem, że polerują je pastami G3 Farecla, jest to ścierna pasta,ponoć daje efekty i lampa wygląda elegancko .Sam nie sprawdzałem, więc nie biorę odpowiedzialności ze ewentualne defekty .
  
 
W E39 po wymontowaniu reflektorów można ściągnąć same klosze z nich (to znaczy przezroczystą obudowę czołową). Często w tych modelach są poprostu zabrudzone od wewnątrz. Więc masz 2 wyjścia: możesz wymienić same klosze lub próbować wyczyścić stare do czego ja osobiście zachęcam bo nie jest to trudna czynność po zdemontowaniu kloszy. Od zewnątrz raczej nie matowieją, a powstające rysy i odpryski można spolerować jak już wspomniano wcześniej pastą ścierną. Ja osobiscie wykonałem pełną operacje odnowy takich kloszy u kumpla w E39 i wyglądały później jak nowe.