Sortuj wg daty: rosnąco malejąco |
![]() poldrive-126 F&F Sympatyk Polski Fiat 126 Lubin | 2005-10-08 15:58:54 Masz porownanie wiec ktory lepszy ??
Jak bys napisał jakiś krótki opis tych wałow to by było miło ?? pozdrawiam MAriusz |
![]() simon_pg F&F Sympatyk Audi V8 4.2 Quattro ... Gdańsk | 2005-10-08 22:30:46 Hmmm 385 jest wałkiem który z natury jest wałkiem momentowym czyli takim który nigdy nie osiągnie oszałamiających mocy popisać się będzie jdnak mógł sporym momentem. Super sprawa na miasto!! Wymagania niezbyt wygórowane. Lekko odelżone koło, troszeczke dolotu i wydechu i głowicy.... Spalanie w normie. Ciąg od około 2-3 tyś obr/min w zależności od konfiguracji do około 5-6tys obr/min. Nie warto fazować wałka!!
555 wałek typowo obrotowy uzyskujący pokaźne moce. Całkiem inna konfiguracja krzywek. Wysoki kąt współotwarcia krzywek. Spore przewietrzenie komory a co za tym idzie dobre napełnianie. Wałek dośc wymagający co do silnika. Głowica koło dolot jak i wydech wymagają pomyślunku i rozsądnego zgrania i wielu godzin testów. Wałek nadający się raczej na kjs'y, kręciołki lub upalania;] Po mieście by oscylowac w granicach dobrego ciągu trzeba będzie silnik trzymac na wyższych obrotach...... P.S. 385 sam testuje już trzeci rok;] 555 stoi juz na półce i czeka;] |
![]() simon_pg F&F Sympatyk Audi V8 4.2 Quattro ... Gdańsk | 2005-10-11 20:26:20 Zdecydowanie sprawdzony materiał......385 lub 555;] |
![]() poldrive-126 F&F Sympatyk Polski Fiat 126 Lubin | 2005-10-13 12:15:29 Dzieki simon
|