MotoNews.pl
  

Trabant vs 126p

  
Sortuj wg daty:
rosnąco malejąco
Jak to jest że trampek przerabiaja legalnie na gaz a kaszloka to nawet nikt o tym nie chce gadac. Jakie to ma silnik- chyba 2 suwa i jak to jest z podgrzewaniem gazu - czy to ma chłodnice???
  
 
Pod koniec produkcji Trabanta montowali do niego silniki VW 1.1 z polo i to pewnie tylko do tych silników dokładaja LPG!!
Pozdrawiam
  
 
trabant to dwusów. widziałem magika co miał w wartburgu dwusuwie załozony gaz ale miał jakąs druciarską pompe smarująca, bo przecież smarowanie w dwutaktach jest mieszanko olejowo-benzynowa przecież. wydumka jedna wielka
  
 
W czechach legalnie przerabiają wartburgi na gaz(dwusuwy)tylko właśnie podobnie jak w skuterach jest pompa co olej jakoś do silnika dłoczy. A trabanty były 1.1 i 1.3-silnik z polo i z golfa.
  
 
Cytat:
2005-10-09 07:42:28, Bukowina_Driver pisze:
W czechach legalnie przerabiają wartburgi na gaz(dwusuwy)tylko właśnie podobnie jak w skuterach jest pompa co olej jakoś do silnika dłoczy. A trabanty były 1.1 i 1.3-silnik z polo i z golfa.



Moim skromnym zdaniem nie produkowali seryjnie trabantów 1.3 były to chyba wydumki jakieś*

* - moja wiedza bazuje na historii trabntów z www.
  
 
Po gdańsku śmiga trabi 1.3 z silnikiem wartburga. Nie wspomne już o koledzie który ma trapolo 1.1 ze zrobionym silnikiem A grupę;] POTFÓR!!
  
 
Kumpel miał tramborgini 1.1 w Combinie :] Smigało toto sympatycznie całkiem Ale Niestey rozbił i samochodzik poskładał sie jak harmonijka... fajnie sie tym jezdzi ale bezpieczenstwo podczas wypadku jest takie jak w kartonie po lodówce... Maluch to przy tym twardziel jest
  
 
były trampki dwusuwy o pojemności 600
były też póxniej traby z silnikami 1,1 i 1,3 z gamy VW
wydumkarze wsadzają np silniki dwusuwowe od warczyburga. troche wiem, bo kumpel jest w klubie trampka i sie nasłuchalem troche
  
 
Cytat:
2005-10-09 13:07:10, bizer_trikolor pisze:
były trampki dwusuwy o pojemności 600 były też póxniej traby z silnikami 1,1 i 1,3 z gamy VW wydumkarze wsadzają np silniki dwusuwowe od warczyburga. troche wiem, bo kumpel jest w klubie trampka i sie nasłuchalem troche



No ja ziomka pytałem z Carton Traban (jakiś szefu oddziałowy):

"seryjne trabanty z silnikiem 4 sowowym mialy dokladnie pojemnosc 1039 i nazywane byly 1.1. taki model wychodzil w latach 89-91, potem wyszla seria zwana 444 bo tyle sztuk wyprodkowano w latach 94-95, rozniaca sie wykonczeniami na zloto, innymi obiciami, zamiast 1.1 znaczek byl 444, i mialo to katalizator 1.3 to silnik z wartburga zwanego wargolfem
, w Trabim 1.1 silnik wziety byl z vw polo w wartburgu z wv golfa
moce silnikow roznia sie o okolo 15 konikow mocowania pasuja prawie idealnie a na skrzynie wchodza bez problemu, dlatego najpopularniejsza zmiana silnika jest wstawienie do Trabiego polo po prostu silnika 1.3 by golf ale ze stajni wartburga bo ten sam silnik 1.3 z golfa mial inne mocowania"

i tyle wiem w resztę nie wnikam.
  
 
Cytat:
2005-10-09 13:07:10, bizer_trikolor pisze:
z silnikami 1,1 i 1,3 z gamy VW


ale sie gwizłem z tym 1,3. sorki za pomyłke
  
 
Vizner - popatrz na testy zderzeniowe trabola na www.cartoontrabant.pl
a na temat - trabi 1.1 z gazem to przecie norma
  
 
Ale FWD zawsze pozostanie FWD, a RWD to klasa sama w sobie Takie jest przynajmniej moje podejście do tego
  
 
dla milosników nieuzywany Trabant 601 tylko 128km przebiegu
  
 
szkoda tylko ze to 601 a nie 600tka np... 601 sa takie "dretwe". jak Trabi to buda Polo na swapie albo 600tka okolo rocznika 62-63
  
 
Cytat:
2005-10-09 12:45:39, Vyzn-R pisze:
Kumpel miał tramborgini 1.1 w Combinie :] Smigało toto sympatycznie całkiem Ale Niestey rozbił i samochodzik poskładał sie jak harmonijka... fajnie sie tym jezdzi ale bezpieczenstwo podczas wypadku jest takie jak w kartonie po lodówce... Maluch to przy tym twardziel jest



pierdolicie hipolicie!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

nie chce mi sie pisac nad wyzszoscia kartona nad maluche m w przypadku dzwona, bo juz wypisalem nad tym morze liter.................