Zawór wolnych obrotów

  
Sortuj wg daty:
rosnąco malejąco
Panowie czym czyscicie ten zawór bo chyba znowu daje mi popalić.
Raz obroty spadaja do 500-600 przy chamowaniu a raz zatrzymuja sie na 1200-1300 az do momontu zatrzymania auta i wtedy schodzą na 850-900.
a może to wina czujnika wału-ewentualnie jak go sprawdzić?.
  
 
To, że obroty nie spadają do poziomiu 850-900 przy hamowaniu to jest normalne. Tak ma być.

Jest to wina raczej krokowca niż czujnika wału.

Pozdr.

Mr_Ozi

  
 
tak jest tak ma być , essi ma jeszcze czujnik prędkości i dlatego jak się zatrzymasz obroty spadają dopiero do 900 , jest to głupie moim zdaniem ale inż. Forda tak wymyślili
  
 
Cytat:
tak jest tak ma być , essi ma jeszcze czujnik prędkości i dlatego jak się zatrzymasz obroty spadają dopiero do 900 , jest to głupie moim zdaniem ale inż. Forda tak wymyślili


Nie tylko w fordzie, takie patenty sa w wiekszosci aut na wtryskach. A powod oczywisty - sprawnosc wspomagania hamulcow, kierownicy, itd...
  
 
Cytat:
Panowie czym czyscicie ten zawór bo chyba znowu daje mi popalić.


NAFTA sie sprawdza, ladnie usuwa caly shit....