Usczelka wału korbowego

  
Sortuj wg daty:
rosnąco malejąco
witam. oma na warsztacie, zmieniam końcówki drążków kierowniczych. Przy okazji przegladnełem omesie od spodu. Od jakiegoś czasu mam tłustą miske olejową, myślałem że to uszczelka na w/w, ale mechanior mówi że to zimering na wale korbowym. Wyciek nie jest duży, oma oleju specjanie nie bierze (jakieś 0,2l. na 4-5 tyś km), ale chciał bym sie za to zabrać. Dojście jest ok, przeglądałem opis w TIS jak wyglada wymiania, wsumie nic trudnego. Ale nie jestem mechanikiem, doświadzczenia nie mam wtemacie , za to ma dwie sprawne ręce, i mózg
Czy przy wymianie tego zimera sa jakies niespodziankii ew. (prócz rozbiórka rozrządu,ale ten mam juz opanowany)jak by mógł ktoś podać cene zimera i ew. koszt roboty, bo może nie warto mi brudzić sie
pozdrawiam
  
 
Odpowiem tak, jeśli rozrząd robiłeś to zimmering to pestka.
Kup orginał, bo z podrubami róznie bywa no chyba że ELRINGA.
W ASO ok 60zł, wie możesz zaoszczedzić na podrubie jakieś 20zł ( nie wiem czy warto.

Zciągasz rozrząd, i oczywiście koło pasowe. Wyciągasz stary np. na blachowkręt i wkładasz nowy, ale ostrożnie aby waga się sie nie podwinęła i tyle
  
 
rozrząd musiałem poprawić po mechaniku
Ręce opadają.

Skoro to łatwe to musze zamówić ten zimer.
A koło pasowe schodzi bez problemu czy trzeba użyc jakiegoś ściągacza??
  
 
Koło zębate powinno zejść bez problemu i uważaj przy ściąganiu uszczelniacza żebyś nie uszkodził bieżni wału (zarysował)
  
 
dzieki za szybką pomoc,
pozdrawiam
Dawid
  
 
Krotoszyn jest chyba niedaleko Kalisza, jeśli się nie mylę. Uważaj bo w Klaiszu walą ceny z kosmosu na zimeringi. Na wał od strony skrzyni powiedzieli mi 180zł a w wawie 90zl!!!!! W ASO oczywiście
  
 
100% przebitki?? chyba porypani są. Zadzwonie do opel-shop, może tam będa mieć normalne ceny
pozdrawiam