Jak odroznic pompe paliwa od Lod pompy od LE ?

  
Sortuj wg daty:
rosnąco malejąco
jak w temacie. pewnei po numerze bosha, zna ktos moze te numery? Przy okazji- do czego w argencie sluzyla spirala z drutu oporowego zamontowana na prawym nadkolu? czy kuuciec w baku do pompy paliwa do wytrysku koniecznie musi byc na dole i miec tak duza srednice jak w Argencie? I czy ma ktos schemat podlaczenia kostki do zasilania wiazki ukladu stryskowego od L-jetronica ?
  
 
Cytat:
2005-10-12 21:53:53, kosa131 pisze:
jak w temacie. pewnei po numerze bosha, zna ktos moze te numery?[/qoote]
Niestety nie znam. Ale myślę, ze pompy były takie same - za różnicę ciśnień wynoszącą 0,5 bara odpowiadał regulator cienisnia. A wszystkie znane mi pompki do wielopunktów mają nominalnie powyżej 3,5 bara.
[quote] Przy okazji- do czego w argencie sluzyla spirala z drutu oporowego zamontowana na prawym nadkolu?


Również nie wiem - ale na pewno nie jest to jakiś element układu wtryskowego. Przekładałem cały wtrysk z argi do poldka, gdzie ów była ta spirala i nie miała ona zadnej "styczności" z wiązką wtrysku (a reszta mnie nie interesowała).
Cytat:
czy kuuciec w baku do pompy paliwa do wytrysku koniecznie musi byc na dole i miec tak duza srednice jak w Argencie?


Króciec moze być na górze, ale zasysanie paliwa musi być oczywiście z dna baku (jak w PN-ie).
Cytat:
I czy ma ktos schemat podlaczenia kostki do zasilania wiazki ukladu stryskowego od L-jetronica ?


Mam. Do wyboru, po angielsku, włosku i chyba rosyjsku I zdaje mi się, że kiedyś Ci nawet przesyłem, ale mogłem sie pomylic. Oto treść:

DUAL RELAY TERMINAL PIN
FUNCTION TABLE
RELAY TERMINAL PIN FUNCTION
88Y 12 Volts from Battery via the regulator and rear fuse
panel. This line is not fused.
88d 12 Volts to Fuel Pump. This output to the fuel pump is
available only while cranking the engine, or after the
engine has started, through the pump relay contacts in
the air flow sensor.
88z 12 Volts from Battery. This line is not fused.
88b 12 Volts to Limiting Resistors and Injection Valves,
when ignition is on.
88a 12 Volts to pin 39 (pump relay contacts) of Air Flow
Sensor and 12 Volts to pin 10 of ECU. This is present
only when 12 Volts is present at pin 86c, which comes
from the ignition switch.
88c 12 volts to Auxiliary Air Valve
86 12 Volts to Cold Start Valve, thermo time switch, and
pin 4 of ECU
86a 12 Volts from Ignition Switch (pin 50)
86c 12 Volts from Ignition Switch (pin 15)
85 Ground
85a Not Used

Chyba wystarczy?
  
 
Ta spirala jest opornikiem do dmuchawy nagrzewnicy.
  
 
Mozesz zastosowac byle jaką pompe elektryczną o odpowiednich parametrach. Nie chce teraz strzelac parametrami, zeby cie nie oklamac, ale znajdziesz to gdzies w instrukcji.
Ja mam zamiennik Boscha o cisnieniu 6Barow i wydatku >100l/h. Wczesniej mialem trzy inne, slabsze i tez byly ok.

Srednica przewodu paliwowego z baku nie musi byc tak duza jak w Argencie (bodaj 12mm). Tak mi sie przynajmniej wydaje... Ja mam 8mm. Chociaz moze ma to jakis zwiazek ze swobodnym podawaniem paliwa do pompy...

A tak przy okazji... Tez wam te elektryczne pompy tak wyją? Bo mi każda jedna jaką założe. Tak sobie buczy... (moze jakbym mial przewód 12mm to by nie wyła??)


Spirala na nadkolu jest jak napisał tom do wentylatora nagrzewnicy. Rezystor drutowy do regulacji obrotów wiatraka.