Sortuj wg daty: rosnąco malejąco |
![]() Cobra_JM HF MEMBER Hyundai Accent Chorzów | 2005-10-14 20:42:14 cos z podtrzymaniem przekaznika napiecia pompy paliwa ??? sproboj go zmostkowac ??? |
![]() arturo_soda HF MEMBER Hundai coupe warszawa | 2005-10-14 22:59:16 kobra idzie w dobrą stonę.... bywał problem taki chyba w hondach ze styki przekaźnika zal pompe paliwa sie upalały i bywały problemy z zapaleniem.... poszukaj przekaźnika
druga opcja upalone styki w stacyjce - miał tak szwagier w toyocie [ wiadomość edytowana przez: arturo_soda dnia 2005-10-15 00:40:45 ] |
![]() damian-k HF MEMBER Opel Astra Szczecin | 2005-10-15 00:42:15 Jeśli chodzi o przekaźnik pompy paliwa to proponuje sprawdzić (jeżeli jest to lantra J1) biało czerwony przewód prowadzący do niego. Na przewodzie tym po odpaleniu (tj wykryciu przez ecu pracy silnika) powinna pojawiać cię masa która podtrzymuje przekaźnik w czasie pracy. Jeżeli mówisz że przy trzymaniu w ustawieniu start silnik zaczyna pracować a po puszczeniu kluczyka gaśnie prawdopodobnie uszkodzona cewka w przekaźniku albo co gorsze nie otrzymuje ze sterownika sygnału że silnik jest uruchomiony. Niestety uszkodzony przekaźnik nie jest jedynym elementem który może powodować taki efekt. Silniki Lantr są najeżone elektroniką i bez dokładnego zbadania lub opisu trudno na odległość cokolwiek doradzić.
[ wiadomość edytowana przez: damian-k dnia 2005-10-15 00:43:41 ] |
![]() damian-k HF MEMBER Opel Astra Szczecin | 2005-10-15 09:59:18 Jeżeli z tego co rozumiem na gazie odpala a na benzynie nie chce to sądze że problem leży po stronie komputera ecu (samochodu) i tak jak pisałem na tym przewodzie nie pojawia się masa po odpaleniu - sprawdź to. I napisz jaki to rok lantry i jaki silnik bo podałem wcześniej opis do lantry J1
|
andrzej108 hyundai lantra dębno | 2005-10-16 19:54:32 i wszystko się wjaśniło ECU było rombnięte po wymianie samochód zachowuje się normalnie dzięki za pomoc ![]() ![]() |