Jaki rodzaj instalacji LPG do Calibry??

  
Sortuj wg daty:
rosnąco malejąco
Witam.Chciałem wyposażyć swoja Calibre w instalację gazową ale po kilku rozmowach z różnymi ludzmi sam już nie wiem.Spotkałem sie już z taką opinią,że montując sekwencję będą jakieś problemy i najlepszym rozwiązaniem jest montaż zwykłej instalacji gazowej a inni mówią odwornie.Jaka jest wkońcu prawda???
  
 
a jaki masz silnik??

jezeli 2.0 8v 115KM to zwykła instalka II gen bedzie dzialac znakomicie

jezeli 2.0 16v 150KM to zwykla instalka raczej nie, ale na upartego moze byc

A jak masz 2.0TURBO 204KM to tylko sekwencja i nie wierz nikomu ze bedzie dobrze dzialac na II gen
  
 
prawda jest taka ze ople z tymi silnikami sa francowate... do zagazowania a szczególnie V6
5-4 lata temu szukałem warsztatu który zgodziłby sie(!)zamontowac gaz w omedze 2.5V6 przez rok były z nim jazdy w koncu udało sie dostroic zwykła instalacje spalnie było w granicach 16l po miescie z klima na trasie nawet 10 przy stałej 120km/h 2,5-3000obr/min
aha to jest automat.Nie mowimy o deptaniu bo to sie mija z celem
  
 
czesc. od razu rozwieje wszelkie wątpliwosci... tak jestem dziewczyną chce do calbry załozyc gaz to jest zwykła calibra 8v 115kM. CENY ZABIJAŁY MNIE ALE W JEDNYM MIEJSCU ZNALAZŁAM DOSC TANIO BO 1800ZŁ Z BUTLĄ W KOLE A JAK WIADOMO MIEJSCE JEST TAM POTRZEBNE. POWIEDZCIE MI ILE TAKIE CUDO PO ZAMONTOWANIU GAZU PALI.....? TERAZ MI PALI 8-9 W MIESCIE BO ZAŁOZYŁAM MAGNETYZER I POMOGHŁO NAWET BARDZO. Z 13 NA 8-9...... SPORO. JAK COS WIECIE NA TEMAT SPALANIA TO DAJCIE ZNAC. MAGDA
  
 
Też się przymierzam z instalką do mojego auta (cirrus 2.5 V6 automat).

Podobno najlepszym rozwiązaniem jest wtrysk gazu - czyli instalka sekwencyjna. Podobno pali tyle samo co benzyny, nie ma róznicy między jazdą na benzynie i na gazie, nie ma strzałów w kolektorze i w filtrze, nie śmierdzi w środku gazem (w starszych gen. to już zależy od jakości montażu), no i jest to istotne przy autach z automatem jak u mnie (kick down). Przymierzam się do instalki "prince" (czy cuś), ale najgorsza jest cena: 5700 zł.
Przy czym skoro gazu pali tyle samo co beznyny ( a nie jak się przyjmuje, że 20% więcej) to gaz będzie tak długo opłacalny jak długo będzie choć trochę tańszy od benzyny.

Co o tym myślicie?

Pozdrawiam!
  
 
Cytat:
Co o tym myślicie?



No ja mam Chrysler'a Grand Voyager 3.3 V6 95/96rok też automat ,więc coś chyba podobnego do twojego cirrusa a śmigam na II generacji za 2100zł i zorbiłem już 80tyś.km przez 2.5 roku ,więc...żadnych wystrzałów,żadnych gaśnieć.Spalanie wzrosło z 11 litrów na 12.5 do 14 litrów LPG ,z tym ,ze to VAN i tak spali więcej od twojego.Mam tam OBD II ,dwie sondy lambda i żaden check engine mi się nieświeci,niema błędów.

Cytat:
MIESCIE BO ZAŁOZYŁAM MAGNETYZER I POMOGHŁO NAWET BARDZO. Z 13 NA 8-9...... SPORO. JAK COS WIECIE NA TEMAT SPALANIA TO DAJCIE ZNAC. MAGDA


A co do Calibry to ta instalacja za 1800zł będzie dobra ,byle była dobrze zamontowana.
Z tym magnetyzerem to spoko ,gdybym wiedział,to gazu bym niemontował ,tylko z pięc kg takich założył.
Spalanie gazu moze być 9 - 11 litrów przy normalnej niewyścigowej jeździe i zależy od zastosowanych komponentów ,średnicy miksera ,zestrojenia instalacji przesz instalatora.Ogólenie rzecz biorąc spalanko powinno być do 20% wyższe na LPG niż na benie..Pamietaj,ze zawsze lepiej jak gazu pali więcej ,to mieszanka jest bogata w gaz i mniej szkodzi głowicy silnika.