Czy ten typ tak mial- 126p 76r.

Sortuj wg daty:
rosnąco malejąco
CZy pierwsze wersje Fiata 126p miały włączniki świateł i pompkę spryskiwacza z lewej strony kapliczki???

Wersja eksportowa dla leworęcznych

z turecka podloga

[ wiadomość edytowana przez: MCQUEEN dnia 2005-10-15 16:22:02 ]

A może ktoś zapodać fotkę, jak to wyglądało? Strasznie ciekaw jestem .

Za ch**a wafla nie wiem jak wyglądała turecka podłoga , ale export angielski, to mniej więcej tak:

a wersja z radiem (opcja samoróbcza), tak:

Aha, to tylko sama pompka i jeden przelączniczek, myślałem że cały panel z pompką i miejscem na 4 klawisze.
Cholerka, nie znam się na maluchach, nie? Bo klawiszowe wyłączniki (takie jak w DF / PN) to dopiero w latach późniejszych zaczęli montować?

Cytryn - nie chodziło mi o podlogę, ani eksport angielski, ale faktycznie raczej nie wynikało z mojej wypowiedzi, o co mi chodziło.
W każdym razie dzięki za fotkę eksporta. Ten szary "filc" na desce to fabryczny, czy jakiś tuning?

Cytat:
2005-10-15 16:13:44, jacek_s pisze:
Ten szary "filc" na desce to fabryczny, czy jakiś tuning?

Faktycznie, wygląda jak kocyk zrobiony przez babcię na drutach , ale zdjęcie jest z folderu, więc raczej fabryka (w dodatku włoska, nie polska).

ja mialem maluszka z 77 ktorego mi tata dal w prezencie i on mial wlasnie wlacznik swiatel i pompke z lewej strony tak jak na fotce u Grzeska

A ja Ci odpowiem bardzo dokladnie:pierwsze odmiany (600) mialy zrobione tak jak mowicie ale tylko wersje z mozliwoscia montazu radia po srodku (fotka u cytryna)i byly 2 rodaje wlacznika swiatel (dzwigniowy i klawiszowy)
odmiana 126p-600 i 126p-650 od polowy '77 po lewej stronie byla regulacja predkosci wycieraczek.To z opisu do fotki ktora zamiesci.

Cytat:
2005-10-15 11:29:07, ZoLt4R pisze:
z turecka podloga

no właśnie tak jakoś mi ten temat w głowie utkwił że postanowiłem odszukać coś o tureckich maluszkach i co??