Ciśnienie w układnie chłodzenia BMW 524TD POMOCY !!!!!!!

  
Sortuj wg daty:
rosnąco malejąco
Mam problem z ciśnieniem w układzie chłodzenia BMW 524td 1990r. jest bardzo duże aż ostatnio pękł zbiorniczek wyrównawczy! Dwa dni temu odebrałem auto od mechanika wymienił uszczelkę pod głowicą. Głowice sprawdzili na szczelność i została wyfrezowana - jest szczelna. Termostat jest nowy. I wciąż dalej ten sam problem Przy jeździe spokojnej około 80km/h na niskich obrotach nie wyrzuca wody ale jak tylko przyspiesze do 120 to robi tak bardzo duże ciśnienie żę węże są jak ze stali i wyrzuca wodę przez zbiorniczek!! Pomóżcie bo zbankrutuje z tymi mechanikami!!!! Co może jeszcze być przyczyna tego ciśnienia??
  
 
może jest zapowietrzony sprawdź czy drożny jest ten cienki przewód dochodzący do zbiorniczka
  
 
Odpowietrzałem go kilkakrotnie i nic dalej to samo a co do tego cienkiego przewodu to jest drożny
  
 
Niektorych wad glowicy nie da sie sprawdzic na such, ujawniaja sie dopiero po rozgrzaniu. Wiec testy statycznie nie zawsze sa skuteczne. Jest tez opcja raczje malo prawdopodobna ze blok jest krzywy albo pekniety.
  
 
spróbuj otworzyć korek od zbiorniczka płynu odpal auto i zatkaj ręką otwór wlewu płynu dodaj gazu jeśli dmucha ci pod ręką to znaczy że głowica jest pęknięta lub uszczelka wydmuchana po nownie . dzieje się tak wtedy ponieważ kompresja z cilindra dostaje się do układu chłodzenia. a kompresja w tds jest ok 30 atm
wię jest to wyczówalne . idź do innego mech anika powinien potwierdzić . powodzenia