| Sortuj wg daty: rosnąco malejąco |
delta9 ATU Plus GLI Łódź | 2005-10-16 22:59:40 panowie sprawa ma się tak-fader przesiadł się tymczasowo w mojego fiata ale ponieważ przeszkadzało mu spalanie LPG więc ustawił sobie wg norm. Ja tam wole jak ma buta. Co sie okazało obroty są ale ok 800-850 i stwierdził że podciągnie linką gazu. Nie ma dowodu na to ale może ktoś mnie poprze bo już sam się zagubiłem- przepustnica ma być w swojej naturalnej pozycji a nie lekko otwarta za pomocą linki żeby podnieść obroty-potrzebny mi dowód |
Makaveli Miłośnik FSO Opel Omega B 2.0 8v Warszawa | 2005-10-16 23:01:52 Musi być certyfikat?
[ wiadomość edytowana przez: Makaveli dnia 2005-10-16 23:03:42 ] |
cwaniak Miłośnik FSO Fiat 125p kombi "Brzydgoszcz" | 2005-10-16 23:40:51 ciężko qmam, może dlatego, że jest późno wolne obroty regulujesz śróbką w gaźniku, uchylając lub domykając przepustnice, co TY chcesz kombinować linką gazu |
delta9 ATU Plus GLI Łódź | 2005-10-16 23:45:58 nie no nic nie chce kombinować-mi pasowało jak palił 18-20 litrów LPG i aż nie chciało się przestawać wciskać gazu tylko że fader pożyczył fiata i zmniejszył dopływ LPG poprzez regulację, ale stracił obroty w zakresie 950-1000 obecnie są one o 100 niżej i to mu przeszkadza więc stwierdził że naciągnie linke |
cwaniak Miłośnik FSO Fiat 125p kombi "Brzydgoszcz" | 2005-10-16 23:53:59 moim zdaniem uchylenie troche przepustnicy regulacją gaźnika nie zaszkodzi, po co od razu tykać się gazowni, chyba że się mylę to niech mnie ktoś uświadomi |