| Sortuj wg daty: rosnąco malejąco |
nikusss 4xVW i Polski Fiat gliwice | 2005-10-18 22:14:04 albo pod guma przy lewarku rozkrecila sie sruba łaczaca. |
Vyzn-R F&F Sympatyk Babilon Bandit Lipno | 2005-10-18 22:22:25 jezeli masz tylko 3 i 4 to mozliwe ze rozkreciło ci sie pod tą guma ochoronna od lewarka skrzyni biegow Ale ja bardziej obstawiam na awarje wodzika Z Tym pod gumką to jakies 10 minut roboty z wodzikiem to juz wiekszy problem bo trzeba wlesc pod samochod i strasznie ciasno tam jest....
[ wiadomość edytowana przez: Vyzn-R dnia 2005-10-18 22:24:15 ] |
karol_k 125p Łódź | 2005-10-18 22:54:20
pod guma sprawdzalem wszystko jest ok znaczy sie na wodzik ze tak powiem dzwignia przekazuje rozkazy problem musi byc w polaczeniu wodzika ze skrzynia... ale czemu akurat 3 i 4? dlatego ze akurat bylo to wlaczone a padl wodzik od przestawiania miedzy 1,2 i 3,4? ![]() |
nikusss 4xVW i Polski Fiat gliwice | 2005-10-18 23:43:01 bo polozenie dzwigni na boki jest przkazywane na wodzik w osi poziomej znajdujacy sie z prawej strony skrzyni, z tylu
z tego co pamietam jest zabezpieczony zawleczka... pewnie wyskoczyl - wodzik u gory bez ruszania bocznego zmienia z 3 na 4 i spowrotem tak jakbys nie mial ruchu dzwignia na boki ![]() |
bimber1 (S) Furious Moderator kant Kraków | 2005-10-19 15:40:48
Ja mam pionowa V-tke z fiata 131 |
Vyzn-R F&F Sympatyk Babilon Bandit Lipno | 2005-10-19 15:40:53
to bedzie trzeba zdejmowac skrzynia albo chodziaz ja odkrecic i opuscic leciutko... bo tam do gory to za cholere nie da sie wsadzic łapki... z drugiej strony mi jak pekło mocowanie tego gornego wodzika z łacznikiem to w ogole biegow nie miałem... został mi tylko ten ktory był wrzucony akurat |