| Sortuj wg daty: rosnąco malejąco |
QBECKUS Essi MKVII KOMBI TD BIAŁYSTOk | 2005-10-19 08:21:58 kilka problemów które nie dają mi spać
diagnoza mile widziana 1. Nie gaśnie - po przejaźdźce krókiej czy długiej jest problem , nie chce gasnąć - przekręcam kluczyk w celu wyłączenia i nic , potrafi nawet 10, 15 sekund silnik pracować 2. Silnik nie równo pracuje na postoju - wygląda jakby pulsował
Podczas jazdy spokojnie przyśpieszam i zaczyna szarpać tak delikatnie ale wyczuwalnie, i potrafi pojawić się czarna chmurka przy tej okazji, A jak zdejme nogę z gazu to też wyczuwalnie szarpie 3. Swiatła pulsują - te na zewnątrz i oświetlenie wewnątrz 4. Obrotomierz skacze (a obroty nie) tzn góra dól o 1000 obrotów a silnik aż tak nie równo to nie pracuje 5. Na zimnym silniku nie kopci, a jak się nagrzeje to czarna chmurka pozostaje , mimo że nie cisnę go mocno olej silnikowy w normie troche się rozpisałem pozdrawaim qbeckus |
zeberko Sympatyk FEFK Vectra C caravan Częstochowa | 2005-10-19 08:47:22 pkt 1 ten zdarzylo mi sie tak ze dwa razy i obstawiam tutaj raczej stacyjke chyba jest juz na wykonczeniu
co do pkt3,4 to sprawdz stan akumlatora i ladowanie moga konczyc sie szczotki w alternatorze |
sodax MK6 '92 1.6 16V Nowy Dwór Maz. / Sochaczew | 2005-10-19 08:59:22 3. Regulator napięcia - uszkodzony (wymienić) lub ma słaby kontakt z masą (wyczyścić), Być może to jest też przyczyną niedomagania z punktu 4.
Ale niech jeszcze potwierdzi moją diagnozę. |
Arolahti Sympatyk FEFK Ford Escort MKVII Pszczyna | 2005-10-20 19:49:38 punkty 2 i 5 - Może to być sonda lambda,silnik nierówno pracuje kopci na ciepło i więcej pali benzynki. Zajedz na diagnostykę komputera i wtedy bedziemy wiecej wiedziec. |
Kielek Sympatyk FEFK Escort 1.6 16V sprze ... Warszawa | 2005-10-20 19:57:48
Toć to TD i on benzynki nie pali... i skąd by się brały kłęby czarnego dymu za benzyniakiem |
Arolahti Sympatyk FEFK Ford Escort MKVII Pszczyna | 2005-10-20 20:33:35
Rzeczywiście nie popatrzyłem co to za silniczek sorki. A co do kopcenia za benzyniakiem to musisz troche doczytac Kiełek bo tak sie tez dzieje jak sonda jest padnieta. |
IksEn Wrocław | 2005-12-11 00:54:58 2. Miałem takie pulsowanie po wymianie silnika (1,8D).
Objawy u mnie: - po rozruchu miał 1100 rpm, skakał do 1500 - przy zwalnianiu i redukcji też były skoki od 1000 do 1500 rpm - chmurki nie pamiętam...
Wystarczyło wyregulować niskie obroty. Pomogło i jest cały czas OK. Aczkolwiek złe ustawienie wtrysków wchodzi w grę...
|