Rano i zimny chodzi jak diesel

  
Sortuj wg daty:
rosnąco malejąco
Witam
Dzis rano zapalam i odpalil ale chodzil nie rowno i strasznie glosno dopiero po rozgrzaniu objawy ustaly teraz co to moze byc prosze o rady
swiece.przewody nowki motorcrafta jest lpg ale odpalany tylko na pb
JAk sprawdzic objawy uszkodzonej głowicy??moze to?
Pozdro
ps auto mam od ponad tygodnia
dodam jeszcze ze to ZETEC i klekot trwa dluzej niz 1 minute

[ wiadomość edytowana przez: rozjazd dnia 2005-10-19 10:54:47 ]
  
 
Popychacze zaworów do wymiany. Ewentualnie nie ma oleju w silniku
  
 
Rzeczywiscie klekocza pewnie popychacze, pytanko czy masz olej, jesli tak to ile i jakiej klasy lepkosci? A moze czas juz wymienic?

Napisz jeszcze jaki przebieg ma auto
  
 
Taki temat już był - poszukaj w arch. Mój też trochę głośniej chodzi rano, ale one podobno tak mają. Do Diesla zdecydowanie mu daleko (4 lata jeździłem Dieslem i wiem jak potrafi klekotać).
  
 
na przykład...
  
 
no Panowie szukalem!!
WIec tak olej wymieniony przedwczoraj na Shel Helix poprzednio tfuu Lotos Gaz!! 4 l i max przejechane blisko 200kkm chyba ze byl cofniety licznik
Pytanie jak popychacze koszt wymiany,naprawy??
  
 
Cytat:
2005-10-19 11:03:29, zlapmnie pisze:
Taki temat już był - poszukaj w arch. Mój też trochę głośniej chodzi rano, ale one podobno tak mają. Do Diesla zdecydowanie mu daleko (4 lata jeździłem Dieslem i wiem jak potrafi klekotać).


hmm jutro rano sprobuje nagrac ten odgłos!
ale tu chodzi tez oto ze nie ma mocy na jałowym dopiero jak sie rozgrzeje to wsio sie konczy i jest git!
No i para z rury jak z parowozu tez mnie martwi!
  
 
Co do pary, to zobacz czy Ci plynu chlodniczego nie ubywa przypadkiem. No chyba ze to efekty spadku temp. i wycietego kata. Co do spadku mocy, to moze byc tak, ze jesli popychacze sa na wykonczeniu i nie trzymaja, to do czasu kiedy sie nie zrobia twardsze nie w pelni otwieraja i zamykaja zawory... Ale to tylko takie dywagacje. Nejlepiej byloby zmierzyc kompresje - wtedy powinno wyjsc...

A co do tego oleju - ten shell to syntetyk, mineral? Poprzednio jaki byl bo w lotosach obcykany nie jestem
Wiem tylko ze to zabojca silnikow forda
  
 
Cytat:
2005-10-19 11:57:57, niesztof pisze:
Co do pary, to zobacz czy Ci plynu chlodniczego nie ubywa przypadkiem. No chyba ze to efekty spadku temp. i wycietego kata. Co do spadku mocy, to moze byc tak, ze jesli popychacze sa na wykonczeniu i nie trzymaja, to do czasu kiedy sie nie zrobia twardsze nie w pelni otwieraja i zamykaja zawory... Ale to tylko takie dywagacje. Nejlepiej byloby zmierzyc kompresje - wtedy powinno wyjsc... A co do tego oleju - ten shell to syntetyk, mineral? Poprzednio jaki byl bo w lotosach obcykany nie jestem Wiem tylko ze to zabojca silnikow forda


Shell mineralny poprzednik wlal lotosa jebaniec!!
Para teraz na sloncu nie widoczna!
Kompresje na zimny?Bo na cieplym wszystko gra.
Tego plynu to jak szybko moze ubyc przez dzien dwa czy dluzyj zaraz ide zaznaczyc poziom


[ wiadomość edytowana przez: rozjazd dnia 2005-10-19 12:57:53 ]
  
 
Moze inaczej - kompresja na zimnym oczywiscie. Wtedy wyjdzie co i jak.

A co do pary - jak u mnie szlag trafil uszczelke pod glowica, to plyn ubywal raczej wolno, choc zauwazalnie, ale z tlumika dawalo gestym bialym dymem (zdecydowanie nie takim jak z czajnika). Na tyle gestym, ze zrobila sie chmura. Ponadto zapach dymu jest, czy ja wiem, cukierkowy?
Zobacz tez stan oleju - jesli go przybylo, lub robi sie maz, to takze moze swiadczyc o uszczelce.
A jak dlugo tluka Ci zawory? Przed wymiana oleju tez tak bylo?
  
 
tak przed wymiana bylo ok ale bylo cieplej zobacze co jutro dzien mnie przywita!moze pb trza troche dolac?
co do dymu jutro powacham ale jest zajebiscie biale raczej byl rano ale mgla dzis byla moze przez to?? nie wiem
a tak wyglada cewka

moze isc cos pradem?

[ wiadomość edytowana przez: rozjazd dnia 2005-10-19 13:14:09 ]
  
 
co do pary,jest to normalny obiaw,gdy jest zimno.Po skończonej jeździe układ wydechowy się schładza i na ściankach układu odkłada się woda,po uruchomieniu silnika wygrzewa sięi zebrana woda paruje.
  
 
Witam
No i dzis zapalam auto nie ma objawow czołgu!!
ale dzis bylo +3 i bez mgly to moze cos z elektryka?? Panowie jak wcisne gaz to piszczy ,albo jest taki swist kola paska tylko czy tak slychac napinacz? bo rozrzad na pewno wymieniam i nie wiem czy caly z rolkami i napinaczami?
  
 
Rozrząd wymień z napinaczami masz spokój na długo. Jeżeli dzis klepanie trwało chwilkę i cisza a przy niższych temperaturach długo klepie znaczy wina oleju jakis gesty nie lałeś czasami z beczki.