MotoNews.pl
  

Regeneracja reduktora tomasetto

  
Sortuj wg daty:
rosnąco malejąco
Witam mozliwe ze juz padło takie pytanie ale nie potrafiłem znalesc.... chciał bym sie dowiedziec czy ktos robił regeneracje parownika tomasetto czy wymieniał membrany jezeli tak to na jakie? skad i za ile ? czy sama wymiana sprawiła duzo problemu? jak zachowuje sie teraz silnik ( po wymianie) czy chodzi dobrze ile taka regeneracja wytrzymuje? czy opłaca sie bo słyszałem ze nie wielka maja zywotnosc te parowniki po regeneracji ale w warsztacie wiec wole zapytac sie kogos obiektywnego. wogóle wszytskiego na temat wymiany membran w tym parowniku i czy sa jakies problemy po regeneracji.

mam jeszcze pytanie czy znacie jakas strone gdzie zamieszczone sa porady w sprawie instalacji gazowych. tzn jakies podstawowe zasady długos wezy miksery itp.

posiadam uno 1,4 na jednopunkcje instalacja II generacji
  
 
Trochę info Tu klik trochę tutaj, a poza tym szukajka Twoim przyjacielem.
  
 
witam
robiłęm regeneracje parownika tomasetto sam, problemu duzego nie ma, wymontowujesz z samochodu i rozkrecasz, kupiłem zestaw naprawczy (tzn dwie membrany i uszczelki byly w zestawie to orginalny zestaw bo polskie podróby z 3 membrana wodna to porażka) koszt 51 zł taki zestaw, po wymianie róznica duża wczesniej falował na wolnych obrotach nie szło go dobrze wyregulować, teraz bez problemu ze spalnaiem jeszcze nie wiem bo próbuje sam dokonac regulacij bo fachowcy ustawili tak by chodzilo nie interesuje ich nic wiecej a mnie zalezy na jak najmniejszym spalaniu
pozdrawiam