MotoNews.pl
  

Jak sprawdzic orginalny przebieg ?

  
Sortuj wg daty:
rosnąco malejąco
Jak w temacie jak sprawdzic orginalny przebieg w e39

[ wiadomość edytowana przez: Slezny dnia 2005-10-20 16:58:21 ]
  
 
aby byc pewnym przebiegu to tzeba kupić auto w salonie bmw oczywiście nowe bo tam raczej licznikow nie cofają
  
 
Nie rozumie pytania
  
 
Cytat:
2005-10-20 16:50:42, Slezny pisze:
Jak w temacie jak sprawdzic orginalny przebieg w e39 [ wiadomość edytowana przez: Slezny dnia 2005-10-20 16:58:21 ]


najlepiej chyba byłoby zapytać cofającegocofających. Innej rady nie ma. pzdr
  
 
trudna sprawa, pytałem elektryka beemiarza który twierdzi że przebieg nie jest zapisywany dodatkowo w żadną pamięć, ilości inspekcji także nie da się odzyskać w każdym razie nie w starszych niz paroletnie(?), sprawdzanie kompresji pozwala wykryć tylko skrajne przypadki- dobrze<--->źle -przy czym kiedy jest źle to widac juz ogólnie bez mierzenia.
  
 
Jak to się nie da, da się bo sprawdzałem w trojce ale zapomniałem

Naciskało sie chyba kasowanie licznika, cos na zegarku i przekrecalo kluczyk ale dokładnie nie pamietam, myślałem że ktos mi przypomni ale chyba musze probować metota prób i błędów.

P.S
Miałem trójke w tds z 1995 roku na liczniku miałem 250tys km, a po sprawdzeni okazało się że jest ponad 300tys

[ wiadomość edytowana przez: Slezny dnia 2005-10-20 19:21:34 ]
  
 
Cytat:
2005-10-20 19:17:55, Slezny pisze:
Jak to się nie da, da się bo sprawdzałem w trojce ale zapomniałem Naciskało sie chyba kasowanie licznika, cos na zegarku i przekrecalo kluczyk ale dokładnie nie pamietam, myślałem że ktos mi przypomni ale chyba musze probować metota prób i błędów. P.S Miałem trójke w tds z 1995 roku na liczniku miałem 250tys km, a po sprawdzeni okazało się że jest ponad 300tys [ wiadomość edytowana przez: Slezny dnia 2005-10-20 19:21:34 ]



no nastepny...

a kto ci powiedzial ze tam jest przebieg? a moze tak ci sie wyadawalo tylko?;] tam nie bylo przebiegu to byly numery seryjne czegos tam, kazda e36 ma okolo 350000. juz to opisywalem na forum co oznacza kazda z tamtych liczb ktore sie pojawiaja. poszukaj sobie.
  
 
Cytat:
2005-10-20 18:58:34, e36kompakt pisze:
trudna sprawa, pytałem elektryka beemiarza który twierdzi że przebieg nie jest zapisywany dodatkowo w żadną pamięć,


a ja znałem magika, który cofał liczniki i przebieg jest zapisywany dodatkowo, ale mówił, że to żaden problem zmienić.
  
 
Stan licznika w E39 jest zapisywany w wielu urzadzeniach elektrycznych jak np. LCM- moduł świateł gdzie jest często zapominane skorygowanie stany. Jak ktoś się zna na tym co robi to zmieni stan w kazdym z urządzeń co praktycznie uniemożliwi dojście do faktycznego stanu. W licznikach montowanych po 2000r cofnięcie stanu wiąże się z wymontowaniem go i podpięciem programatora bezpośrednio do elektroniki licznika co prowadzi często do tracenia się pxeli na wyświetlaczu.
  
 
Cytat:
2005-10-20 19:29:35, tolo84 pisze:
no nastepny... a kto ci powiedzial ze tam jest przebieg? a moze tak ci sie wyadawalo tylko?;] tam nie bylo przebiegu to byly numery seryjne czegos tam, kazda e36 ma okolo 350000. juz to opisywalem na forum co oznacza kazda z tamtych liczb ktore sie pojawiaja. poszukaj sobie.



tolo wielu takich jest mój brat kupił sobie E36 318 i ktos tam mu powiedział ze to jest stan licznika i sie chłopak przeraził dopiero jak mu pokazałem na innej E36 to zrozumiał ze to nie przebieg hehehe
  
 
da się sprawdzić stan w e34. ale nie guziczkami w liczniku, ani nigdzie indziej. ja podczas wizyty w aso bmw- gdy nie mogłem w żaden sposób zmienić języka w liczniku- dowiedziałem sie, że miałem zmieniony liczniki(niesprawny) i przebieg jest znacznie niższy niż ten na liczniku ktury właśnie mam. dodam, że sprawdzał to specjalista z aso bmw przy pomocy specjalnego sprzętu ,podobno niedostępnego poza aso.
  
 
Cytat:
2005-10-21 11:44:04, krzysiek77 pisze:
i przebieg jest znacznie niższy niż ten na liczniku ktury właśnie mam. dodam, że sprawdzał to specjalista z aso bmw przy pomocy specjalnego sprzętu ,podobno niedostępnego poza aso.


własnie o to mi chodziło, że jest gdzieś tam zapisywany i własnie o to mi chodziło, że byle leszcz zmieniający stan licznika tego własnie nie zmieni, ale koles którego znałem to "zawodowiec" nawet jeździł autem gdzie na nim miał reklamę czym się zajmuje, pisał własne programy na potzreby "biznesu".

PS:
Cytat:

przy pomocy specjalnego sprzętu ,podobno niedostępnego poza aso.


wszystko jest dostępne ale z wiadomych źródeł, mój wujek mechanik, który jest na innym kontynencie, zajmuje sie tylko naprawą Merców, BMW, Jaguarów, Audi, Porsche itp, jest specjalistą od aut europejskich, ma oprzyrządowanie takie jak ASO, a część sprowadził z Polski a część z Chin :d. pzdr
  
 
mówcie co chcecie ja wiem swoje Jak się wcisło te guziki to kolejno pokazywalo sie: czy samochód byl serwisowany cz ktos sam sobie kasowal inspekcje, stan licznika (orginalny), kontrola zegarów (zegary szly w gore i potem opadały (wszystkie)), itd.

Nie wiecie a sie mądżycie, że sie nie da
  
 
Slezny wes sie poloz i przykryj znawco BMW


[ wiadomość edytowana przez: Ghost_24 dnia 2005-10-21 15:19:44 ]
  
 
Cytat:
2005-10-21 15:13:09, Slezny pisze:
mówcie co chcecie ja wiem swoje Jak się wcisło te guziki to kolejno pokazywalo sie: czy samochód byl serwisowany cz ktos sam sobie kasowal inspekcje, stan licznika (orginalny), kontrola zegarów (zegary szly w gore i potem opadały (wszystkie)), itd. Nie wiecie a sie mądżycie, że sie nie da


człowieku, opanuj się, ludzie tutaj jeżdżą BMW niektórzy po kilka lat, niektórzy po kilka lat tutaj siedzą na forum i twierdzisz że całe forum się myli a ty jeden masz rację? Gdybyś był mądrzejszy i nie szczekał tyle to byś skorzystał z wyszukiwarki i znalazł kilka tematów i objaśnień na twoje wymysły. Nie pisz głupot więcej.Uważam że temat sie wyczerpał.