Same problemy Escort 92r :(

  
Sortuj wg daty:
rosnąco malejąco
Witam!
Kolejne pytanko dotyczace mojego wozu
Kazdy kto posiada mkV nie jest mu obca korozja.Moje autko dotyka tradycyjnie wokol wlewu paliwa
Zatem mam pytanie czy jedynym ratunkiem wyleczenia go z korozji jest przeszczep blachy czy istnieja preparaty ktore zapobiegaja tej korozji?
pzdr
  
 
Jest taki reparat, nazywa się Pol-Rush ale w większości przypadków za późno już na jego stosowanie.
  
 
Witam, no więc tez posiadam mkV i odrazu mowie żebyś zrobił przeszczep blachy bo tylko to pomoze. U mnie od 2 lat ciagle wychodziły bomble były malowane kilka razy i juz nawet po tygodniu wychodziły. Niedawno był u lakiernika i powiedział ze malowanie nic nie da bo blacha juz gnije. Wiec wycioł wlew i nadkole wstawił zamalował zakonserwował. Niema co oszczedzać bo i tak tego juz nie zlikwidujesz innym sposobem
  
 
mam mk V od roku i musze powiedziec ze z rdza nie mam problemów jedynie znalazłem małe ognisko korozji na dole w dzwiach pozatym wszystko a jak najlepszym pożadku ale moze dlatego ze mój essi jest garażowany
  
 
tak jest taka farba nazywa się kreadur jest to farba tlenkowa i łączy się z rdzą dobra polecam lepsza niż hameraid ( strasznie śmierdzi )
  
 
To w takim razie mam pytanko do rafisza_85.
Wiem ze w kazdym regionie sa inne ceny ale czy moglbys napisac ile cie to wszystko wynioslo, czyli przeszczep blachy wraz z lakierowaniem?
Mam juz dosyc ciaglego nakladania szpachlu i obserwowania jak ogniska rdzy znowu wychodza
pzdr
  
 
mysle ze jakby robic to lepiej pokusic sie o przeszczepienie wlewu z klapka od mk6
  
 
Kontynujac temat.To w takim razie ile moze kosztowac przeszczep takiej blachy od mkVI? Lepiej kupicsamemu gdzies na szrocie lub gieldzie czy zostawic cala sprawe dobremu lakiernikowi, ale chyba wtedy to troche kosztuje?Pewnie jaies min. 500 zl
Sorka za takie pytanka ale juz nie wiem co zrobic z ta rdza
  
 
aby zamontować wlew z mk6 trzeba jeszcze skombinować rurę idąca do baku

ja sobie w escorcie z rdza w roczniku 92 bardzo ładnie poradzę temp. pieca hutniczego załatwi nawet najgłębszą rdzę escort(y) idą pod palnik i na złom


[ wiadomość edytowana przez: zero dnia 2005-10-23 12:36:50 ]
  
 
tez mnie czeka robota z rudą i za tylne nadkole plus wlew wyjdzie mnie +/- 300 PLN + reperaturki czyli kolo 400..
Co do wlewu z klapką to myślę o tym samym bo wkońcu fajny gadżet, a spawane i tak bedzie i lakierowane...
Podobno wiekszych roblemów nie ma, a nadkola z MKVI były zdrowsze od MKV wiec sie opłaca w to bawić.
Co do rury to myslalem podobnie jak 'Zero' bo jak przygladalem sie MKVI to jest ona chyba krótsza i innego kształtu... problem w tym, że nadkola bywają a rury jeszcze nie widziałem nigdzie i nawet kosztów nie znam.. :/
  
 
moby85 dokładnie ci nie powiem bo u mnie trzeba było wstawic wlew z nadkolem, nadkole z 2 strony progi cale do wymiany malowanie konserwacja razem 1500zł . Ale powiem ci ze warto było wydac te pieniadze. Ale tak na oko to pewnie jak bym wlew robił to bym sie zamknał w 300 zł, tak mi sie wydaje.
  
 
Ok.Dzieki wielkie wszystkim!!!
Nie pozostaje mi nic innego jak jazda do balcharza i spytanie sie go o koszty!
Jeszcze raz dzieki!!!