MotoNews.pl
  

Brak mocy na gazie i benzynie pomocy !!!

  
Sortuj wg daty:
rosnąco malejąco
Witam wczoraj na autostradzie spadła mi prędkość z 180 na 100 km/h, czy to na gazie czy benzynie auto nie chce się rozpędzić pow.110 km/g (opel omega 2.0l). Generalnie stracił moc. Kiedy wciskam gaz do końca zaczyna się dusić i muszę popuści i jadę na połowie gazu. Byłem po drodzę u 3 mechaników i nic. Kolega poradził mi aby sprawdzić jakiś regulator powietrza ?. świece są dobre kable też i tak jak napisałem nie ma znaczenia czy to gaz czy benzyna. Może ktoś juz miał taki przypadek w Oplu. Auto zachowuje się jagby nie dostawał normalej dawki, wolne obroty są ok. zaczyna świrować jak przekroczy odpowiedni poziom obrotów pomocy ???
  
 
Witaj.
Ten "regulator powietrza" to pewnie przepływomierz umieszczony w dolocie. A moze chodziło o sondę lambda?

Co do ostatniego Twojego zdania to muszę podrążyć temat...
Co znaczy, że auto zaczyna świrować po przekroczeniu pewnego poziomu obrotów?
Czy znaczy to, ze np. masz ok. 1500rpm, wciskasz gaz do oporu, auto przyspiesza jak trzeba, silnik osiąga 3000rpm i nagle jest źle???
Z takiego opisu jak zaprezentowałeś nie da się niestety zbyt wiele wywnioskować...
  
 
Tak jak przekroczy pewen poziom obrotów auto się dusi i muszę zmniejszyć pedał gazu.
  
 
Jaki to "poziom obrotów"?

Człowieku bądź konkretny.
  
 
Witam;
mam taki sam problem Daewoo Lanos 1.4 LPG 2002r

pedal gazu wcisniety na max. a on tylko 110km/h!
u mnie sie nie dlawi wyglada to tak jak bylby obciety i obojetnie czy to gaz czy benzyna !

nie dodam ze dziad spala mi gazu 14l + benzyna eehhh

co jest nie tak !!!???

Pozdrawiam !
  
 
Tych 110km/h nie możesz przekroczyć zarówno na 3, 4, jak i na 5 biegu?

Może to nie chodzi o prędkośc samochodu tylko o prędkość obrotową silnika? Może traci moc powyżej iluś tam obrotów/min, a nie km/h?
  
 
tak mi wygląda jakby wasze maszyny miały zatkany dopływ powietrza--filtry oczywiscie ok?sprawdzcie cały dolot
  
 
Podepnę się pod post. Mam opla vectre B 1,8 16v, założyłem instalację Landirenzo II generacji. Po założeniu gazu zaobserwowałem spadek mocy na gazie i benzynie. I nie jest to jakieś mulenie w jakimś przedziale obrotów tylko ogólnie słabo się zbiera po wsiśnięciu pedału gazu. Wymieniłem juz przepływomierz powietrza, diagnozowałem na kompie, wymieniłem przewody wysokiego napięcia i dalej lipa. Już sam nie wiem, czy powodem może być np. źle dobrany mikser? Dodam, że mam (MIKSER D63 M/M MO070), za pomoc z góry dziękuję.
  
 
witam
Mogę wtrącić parę słów
Miałem juz kilka przypadków, że to nie dolot tylko wydech był zapchany...Jeżeli auto muli przy pełnym gazie na obu paliwach a komputerki nie wykazują żadnych błędów to można by sprawdzić czy wydech ma przelot.Też nie wierzyłem dopóki nie rozebrałem
  
 
Miałem też takie podejżenie. Byłem nawet u gości co wymieniają tłumiki, powiedzieli, że wszystko jest dobrze, chociaż ich sprawdzenie polegało na wejściu pod samochód i postukaniu w tłumiki czy nie mają dziury. Może faktycznie ich sprawdzenie było trochę lipne. W jaki sposób w takim razie sprawdzić czy nie jest zatkany tłumik? Wszystko rozkręcić? No i jeszcze nieszczęsny katalizator, jak sprawdzić czy on nie jest zamulony? Nie wiem czy jedynym rozwiązaniem jest rozkręcenie wszystkiego i przejechanie się bez tłumików? Jeśli tak to będę musiał to zrobić bo trochę więcej mocy by się przydało.