MotoNews.pl
  

Rozłączanie Gazu w czasie jazdy

  
Sortuj wg daty:
rosnąco malejąco
Witam, Jestem nowy na tym forum. Mam instalacje LPG LOVATO II generacji sterowaną przez BINGO S. Problem mój polega na tym, że w czasie jazdy na LPG wyłącza mi się instalacja (gasnie kontrolka od instalacji i czuc szarpnięcie) i za kilka sekund włącza sie ponownie. Dzieje się tak za każdym razem kiedy naciskam pedał gazu. (w czasie jazdy gdy nie ma konieczności zmiany predkości można przejechać kilka km i nic się nie dzieje).
Czy jest możliwość żeby było to spowodowane przez stare świece? bo niedawno kiedy miałem problem z odpalaniem wymieniłem świece na stare które leżały w warsztacie.
Mój samochód to Seat Ibiza 1,2 System porsche
  
 
Sprawdziłbym luty ja miałem podobne obiawy winą był zimny lut.
Wygląda na przylutowane ale nie łączy dostatecznie dobrze
  
 
Dzięki, ale jaki zimny lut w którym miejscu, i jak go poprawić?
  
 
centralka od instalki padla (to cos zz przelacnikami i diodami), ja mam I generacje, i zrobilem sobie teraz na krotko na przelaczzniki, nie wiem jak u ciebie to bedzie wygladac. Najprosciej podjechac do gazownikow, jesli na gwarancji to powinni wymienic.

U ciebiec jest poczatkowe stadium, czasem tez na chwilke mi przerywalo ale sie tym nie przejmowalem, w pewnyjm momencie po prostu zaczelo szalec, przelaczajac non stop z LPG na PB, nie dalo sie wogole jechac, nawet na postoju gaslo , szarpalo niemilosiernie.

Pozdr.
  
 
Nie wiem czy to może mieć wpływ ale kiedy ta Instalka zaczeła tak robić w głośnikach kiedy jest włączone radio słychać tykanie. Instalacja jest podłączona do cewki. Więc może to coś z cewą?
  
 
Witam. Bingo wyłącza zasilanie LPG w momencie braku sygnału z czujnika położenia wału lub innego urządzenia informującego o pracy silnika (np. cewka zapłonowa), że silnik się kręci. W związku z tym tu szukałbym przyczyny. Jeśli wszystkie połączenia elektryczne są w porządku to dopiero bym się przyglądał elektronice. Ale bez badań "organoleptycznych" nie da rady nic stwierdzić tak więc radziłbym jechać do jakiego dobrego gaziarza, żeby to oblukał.
A tak na marginesie cała elektronika w Bingo znajduje się w kompie LPG, na przełączniku są tylko diody i mikroswitch do przełączania, układ wykonawczy jest w kompie. Może być tak, że przetarł się przewód łączący przełącznik z kompem i świruje (podaje dziwne impulsy). Ale najpierw sprawdź połączenia elektryczne całej wiązki oraz czy przypadkiem bezpiecznik się nie wysunął
  
 
miałem ten sam problem, samochód ibiza 91, 1.2 system porsche na wtrysku, problem występował od kilku miesięcy bardzo rzadko - raz, 2 razy na miesiąc aż do teraz gdy nie dało się jechać, gazownicy cudowali, oczywiście zwalając całą winę na stary samochód ale ja się uparłem i wywalczyłem swoje - dali mi nowego kompa, choć to nie to, przyczyną według nich było umiejscowienie kompa w odległościach 10cm od akumulatora, cewki i przewodów WNE - podobno wytwarza się takie pole magnetyczne że wlywa na jego działanie, moim zdaniem podczas szukania przyczyny wymienili większość przewodów a zapewene jeden był przetarty