Sortuj wg daty: rosnąco malejąco |
![]() Andrew Ford Escort 1.6 16V ... Rzeszów | 2005-10-26 10:00:18 Witam ![]() Panowie....spotkałem się z taką ofertą nowego typu mieszalnika , niby strumieniowego i podobno jest on lepszy od standardowego ponieważ lepiej rozprowadza gaz w kolektorze. Mieszanka równomiernie się spala w komorze poprzez co nie deformuje się niby cylinder, tłoki, pierścienie (jednakowa temp. spalania w całej komorze), eliminuje się wahania obrotów na biegu jałowym, obniża się ryzyko wystrzału w kolektor i niby spada zużycie gazu a wzrasta dynamika (efekt magnetyzera - równomierne rozłożenie mieszanki). Słyszeliście, widzieliście, testowaliście taki mieszalnik i czy to się faktycznie sprawdza? koszt tego to 60 zł tak że niecałe jedno tankowanie ..... ![]() NOWY MIESZALNIK STRUMIENIOWY |
![]() Andrew Ford Escort 1.6 16V ... Rzeszów | 2005-10-26 14:39:39 Ja wiem, że to nie jest jakiś popularny temat ale jest to niby nowość i taka forma tuningu, usprawnienia instalacji gazowej...........
Nikt nie słyszał ? |
![]() Perzan ST191L-DWMNKW Kraków | 2005-10-26 20:24:21 Tiaaa.... cudo.... i średnica gardzieli 26mm do silnika 3,0....
To musi cudownie dławić silnik ![]() Pozdro. |
![]() Andrew Ford Escort 1.6 16V ... Rzeszów | 2005-10-27 10:10:28 Znaczy się generalnie nikt z tym oprócz samego montowania przez Cromę się nie zetknął i nie może potwierdzić walorów tego miksera ?
Croma ale skoro sam to montowałeś to może wiesz czy użytkownikom to się podobało? Lepsze to od standardowego miksera? |
gucek Nexia Dąbrowa Górnicza | 2005-10-27 18:44:13 Witam
jestem tu nowy, ale obserwuję forum od jakiegoś czasu i nie będę ukrywał że dowiedziałem sie tu kilku ciekawych rzeczy ![]() |
![]() faworyt Toyota Carina 2.0 GLi Krapkowice | 2005-10-29 08:55:11
A skąd weźmie do tego powietrze?przez otwór o średnicy 26mm?Chyba więcej go przeleci przez 32 ,a jeszcze więcej przez 36mm tak? No jak to jest z tą śrenicą palnika? Czy montując 36mm zamiast 32mm można oczekiwać wzrostu mocy croma1 ?? [ wiadomość edytowana przez: faworyt dnia 2005-10-29 08:55:35 ] |
![]() faworyt Toyota Carina 2.0 GLi Krapkowice | 2005-10-29 17:27:59
To biegnij na 1km oddychając przez slomke ,a obok koledze który biegnie z tobą każ oddychać bez słomki.Zobaczymy efekt.Jak myślisz ,ze przez 28mm przeleci tyle powietrza co przez32 i 36mm to przelicz sobie wg. wzoru na powierzchnie jaką ma w środku mikser ze zwężką 28mm i ze zwężką 36mm. A jak Ci się wydaje poco producent zastosował przepustnice np.62mm.Wiadomo ,po to by była moc i moment obrotowy i jak największy współczynnik napełnienia komory spalania. Takie 28 mm może być ,ale w niskich i średnich obrotach ,lub przy małym kącie uchylenia przepustnicy ,ale jak chcesz na maxa gaz nacisnąć i chcesz maxymalnie napełnić cylindry świeżym ładunkiem to brakuje powietrza ,szczególnie na wysokich obrotach,bo przelot jest dwa razy zmniejszony. Do spokojnej jazdy starcza ,ale co kiedy chcemy mieć power? Sam też napisałeś ,ze jest problem z mocą maksymalną. Tak istotnie jest i najgorzej jak komuś ze 130KM robi się 100 ,lub 90KM i szuka rozwiązania by było chodziaż te 110-115KM [ wiadomość edytowana przez: faworyt dnia 2005-10-29 17:54:42 ] |
![]() faworyt Toyota Carina 2.0 GLi Krapkowice | 2005-10-29 20:13:55
No ja planuje zwiększyć przelot z 32mm na 36mm i chciałbym się spodziewać wzrostu osiagów auta na LPG.Niewiem natomiast czy zawsze przy zwiększeniu średnicy miksera silnik będzie więcej palił.Ja mam instalke sterowaną komputerem i utrzymuje lambde równą 1 ,więc niewiem ,czy przy stałej prędkości zużycie gazu mi wzrośnie znacząco.Przekonamy się,a jak sie zwiększy ,to mam nadzieje,ze nieznacznie. |
carinus LPG User Lexus IS 200+UAZ 469 lubuskie /Belgia | 2005-10-29 21:02:02
Zp-troche sie zapętliłeś.Piszesz ze przez male zwezki przeplywa ta sama ilosc powietrza ale ze stratami. Jakimi?Zmniejszajac srednice zrobisz w koncu z silnika pompe próżniową i zahaczymy o kawitacje.Silnik nie jest w stanie zasysac powietrza z predkosciami strumienia siegajacymi predkosciom I kosmicznej.Nie dostanie powietrza i tyle.Mozesz trzeć i moczyć ale fizyki nie oszukasz.Nie majac odpowiedniaj dawki powietrza nie spalisz wiecej paliwa i zadne cudowne mixery tego nie poprawią.Zgadzam sie z tym ze praca instalacji gazowej zmusza do stosowania zwężki w dolocie ale bez przesady.Nie wiem tez jak mozna ze zwezką uzyskac moc na gazie rowna tej na benzynie. |
![]() zp znowu Puck | 2005-10-29 22:13:23 Co do mikserow, to znalazlem cos praktycznego http://arbiter.pl/galeria/mixerLPG |
carinus LPG User Lexus IS 200+UAZ 469 lubuskie /Belgia | 2005-10-30 15:26:10 Z mojego doswiadczenia z wymianą mixerow wynika ze zwiekszanie srednicy palnika nie spowodowalo wzrostu spalania a jedynie wzrost osiągów.Zgadzam sie ze bardzo wazny jest tutaj mixer ale równie wazny bedzie reduktor.Przy zwiekszonej srednicy palnika jest problem z obrotami powyzej obrotow jałowych.Bardzo przydatna jest tutaj dodatkowa regulacja dawki gazu dla biegu jalowego na reduktorze.Mam bardzo podobny silnik jak kolega Faworyt i obecnie zalozony jest palnik o srednicy 54mm.Zasila go reduktor Landirenzo Magioratto (wydajnosc do 200KM) i naprawde nie mam problemu ze zjawiskiem dziury w zakresie niskich obrotow.Musialem jedynie zmniejszyc cisnienie gazu na I stopniu reduktora i spalanie utzrymuje sie na srednim poziomie 9l,wiec nie mozna mowic ze spalanie drastycznie wzrasta wraz ze wzrostaem srednicy palnika.Obecnie męcze jeszcze silnik 1.3 w corolli gdzie zalozony jest palnik 37mm i nadal mam sporo zapasu do wykorzystania. |
iampinki ESPERO, cabrio juz n ... bydgoszcz | 2005-11-02 09:36:28
croma to jakie miksery w tej chwili bys najbardziej polecal? ja myslalem o brc, jest duzy wybor i sa dopasowane do poszczegolnych aut... dzieki |