Sortuj wg daty: rosnąco malejąco |
![]() HEMIGTX F&F MEMBER PF125p/Polonez C 1983 Większyce | 2005-10-27 16:00:25 Mam nastepujacy dylemat.otoz dzis przyszedl upragniony licznik z CC posiadajacy temp.cieczy i na tym stanelo jak narazie.Wiem,ze trzeba kupic linke do licznika od eleganta-fakt
2. Jak podpiac kabelek od czujnika cieczy w glowie do licznika zeby mi dzialal(znalazlem temat Ruffa w tej sprawie ale on do 899 podlaczal),trzeba cos lutowac??Jak tak to poprosze o jakis schemacik albo jakas pomoc tych ktorzy wiedza jak to zrobic lub to robili. 3.Jak z wiazka el.przychodzaca do licznika,trzeba cos rzezbic czy wystarczy powkladac w swoje miejsca,na pierwszy rzut oka pasuja ale to moze mi sie wydawac ![]() ![]() ![]() |
![]() Pat_kdb F&F MEMBER Fiaty 126p i Fiat 126 Bytom | 2005-10-27 17:50:09 wystarczy powkladac - i pociagnac kabelek od czuknika pod odpowiedni slot. jaki - niebadzo pamietam. ale pozniej wsio hula. |
![]() Buczek21 F&F Sympatyk Niska Suka zabrze | 2005-10-27 17:51:36 Ja miałem w 650 tel wskaznik+czujnik....ale mierzył mi temp oleju...
A wiec tak: -jak masz licznik z El-a...to musisz wywiercic 3 otwory,w miejscu montazu skaznika.Seryjnie sa ole zaslepione..... -teraz montujesz w licznik wskaznik...sa 3 "nózki".... a)masa-ta najłatwiej znalesc...to scizka na układzie idzie wspólnie z reszta z licznika.... b)zasilanie....to tez dosc łatwo zakminic ![]() c)sygnał z czujnika.....Idzi po sciezce...sciezka powinna wyjsc na górze...albo na dole kostki do wpiecia z boku licznika(nie pamietam juz....czy gora czy dół ![]() -w tym miejscu gdziejest scieka ocz sygnały...wpinasz kaleb w kostke....i ciagniesz go do czujnika.... Z montazem czujnika w blok..nie do mnie ![]() |
![]() Pat_kdb F&F MEMBER Fiaty 126p i Fiat 126 Bytom | 2005-10-27 18:39:05 on ma licznik z pomiarem....pytal jak podpiac;/ |
![]() HEMIGTX F&F MEMBER PF125p/Polonez C 1983 Większyce | 2005-10-27 23:13:30 U mnie w liczniku byl przylutowany jakis kabelek a raczej jego pozostalosc do jednej z sciezki w liczniku,akurat do ostaniej przy zarowce od aku chyba...Wyglada na to,ze bede musial ten jeden kabelek od czujnika wpakowac jakos sam,jutro tez smigne po linke od el. Szkoda tylko,ze nikt iepodpowiedzial jakiegos konkretu,pat-dzieki za pomoc ![]() ![]() |
![]() Pat_kdb F&F MEMBER Fiaty 126p i Fiat 126 Bytom | 2005-10-27 23:21:50 spoko - zawsze moge zrobic zdjecie i bedziesz mial podglad. |
![]() HEMIGTX F&F MEMBER PF125p/Polonez C 1983 Większyce | 2005-10-28 14:28:27
Bylby super ![]() |
![]() HEMIGTX F&F MEMBER PF125p/Polonez C 1983 Większyce | 2005-10-29 19:35:43 Problem nadal nierozwiazany,ciagle ta rzecz mnie blokuje przed odpaleniam 903 ![]() |
![]() HEMIGTX F&F MEMBER PF125p/Polonez C 1983 Większyce | 2005-10-29 21:33:03
A mozna wiedziec jakiej??Sa 3 nozki,tj.3 szpilki z nakretkami trzymajace wskaznik chyba.Czyli masz popdiete jak w zwyklym malcu tylko ten jeden smieszny przewod podpiales?? |
![]() HEMIGTX F&F MEMBER PF125p/Polonez C 1983 Większyce | 2005-11-03 21:21:19 Sorki za wznowienie tematu ale wystapila znow komplikacja zwiazana z temp.cieczy. Podlaczylem kabel od czujnika w glowie do 4 pino od dolu licznika z ostatniej kostki na dole i...nic,zagrzalem silnik i lipa.Nic niepokazuje,w dodatku jedna sciezka poszla sie walic od aku i kontrolki oleju bo byla juz lutowana przez poprzedniego wlasciciela(szkoda,ze niezostalem o tym poinformowany a na fotkach niebylo tego widac) Mam prosbe:czy ktos mogl by zapodac schemat instalacji z CC,wkoncu tak samo powinno byc podpiete to,a jak niema nikt schematu to niech ktos wreszcie mi powie jak to podlaczyc... |
![]() HEMIGTX F&F MEMBER PF125p/Polonez C 1983 Większyce | 2005-11-04 22:03:23 Dobra,licznik odpiety z reszta instalacji,jest luzny dosc ale to tam walic.Temperatura podpieta kosztem jednej spalonej sciezki ktora zastapilem kablem(to juz 3 zjarana sciezka w tym liczniku) Zagrzalem silnik i jakos niepokazuje nic...stoi w miejscu.Podlaczony jest dobrze,mozliwe,ze uszkodzil sie podczas testowania bateria... Ale i tak dzieki za pomoc!!!! |
![]() HEMIGTX F&F MEMBER PF125p/Polonez C 1983 Większyce | 2005-12-03 19:16:27 Problem znow powrocil ![]() ![]() |
![]() Pat_kdb F&F MEMBER Fiaty 126p i Fiat 126 Bytom | 2005-12-03 23:22:13 skoro dotykales kablem ktory idzie do czujnika - masy, znaczy ze cos masz zdupczone i tak. |
![]() HEMIGTX F&F MEMBER PF125p/Polonez C 1983 Większyce | 2005-12-04 13:42:16 Tzn.??Niemozna tego tak sprawdzac?? Troche dziwne to bo jak bateria sprawdzalem ktory jest+ a ktory - na stopkach to wskaznik szedl w gore.A teraz jak mam podlaczone to nic. |
![]() Pat_kdb F&F MEMBER Fiaty 126p i Fiat 126 Bytom | 2005-12-04 13:46:30 jesli dotykasz kablem ktory ma siedziec w czujniku i niedrga wskazowka to na prawde dziwne bo masz cos zdupione;d. kumasz zasade dzialania takiego czujnika? jego rezystancja maleje wraz z nabieraniem temperatury...takze im wieksza tym bardziej robi taki czujnik za "mase" |
![]() HEMIGTX F&F MEMBER PF125p/Polonez C 1983 Większyce | 2005-12-04 13:51:44 Z elektryki niejestem dobry wiec skad mialem to wiedziec ![]() |
kz61 Peugeot 306 XN Bochnia | 2005-12-05 13:47:26 Jeśli to wskaźnik 3-zaciskowy z czujnikiem NTC [takim o jakim Pat pisze] to podpięcie bateryjki do +, - nie powinno ruszyć wskazówki. Dopiero zwarcie 3-ciego zacisku, [sygnał] do - powinno szarpnąć wskazówką.
Nie wiem co jest w CC ale czujniki PTC [temp. rośnie, rezystancja rośnie] są rzadko stosowane. Zacznij od początku. Jak nie jest uwalony to musi ruszyć. Wskaźnik poziomu paliwa w malcu działa na tej samej zasadzie. Pozdr. |
Gonzo_BB nibylandia | 2007-12-08 16:51:42 |