Sortuj wg daty: rosnąco malejąco |
![]() MaStel Opel Senator Kętrzyn | 2003-03-27 22:01:43 Czy ma ktoś tani sposób na zwiększenie mocy w Senatorze 3.0 (156PS) nie wiem dokładnie jaki oznaczenie ma ten silnik.Pozdrawiam. ![]() |
![]() _Bartek_ Pełnoprawny Klubowicz Poznań | 2003-03-27 23:20:12 ...hehe - coś mi się przypomniało...
jak chcesz tanio - idź do sklepu z częściami do Opli, w ręku miej swój termostat (albo chociaż jego dane - temp. otwarcia) miłemu panu sprzedawcy pokaż ten termostat, podaj dane silnika i poproś żeby poszukał "zimniejszego" (czyli takiego który ma niższą temperaturę otwarcia) jak dostaniesz to zamontuj - podobno powoduje to zwiększenie mocy silnika z powodu zmniejszenia jego temperatury... z góry uprzedzam - powtarzam to co przeczytałem... a tak wogóle... przeczytaj sobie to... pozdrawiam Bartek |
![]() MaStel Opel Senator Kętrzyn | 2003-03-28 09:38:41 Chyba najlepszym wyjściem bedzie zmiana auta na 3.0 24V, mocy bedzie pod dostatkiem, przynajmniej do czasu ![]() |
![]() DrA eS ... | 2003-03-28 09:45:12 ![]() OMEGA 4.0 24V IRMSCHER Silnik C40SE, 6 cylindrów DOHC, 24 zawory, pojemność: 3983ccm Moc: 272KM/5800rpm Moment obr.: 395Nm/3300rpm Stopień sprężania: 10:1 0-100km/h = 6s Vmax = 260km/h Na stronie LOB znajdziesz inne ciekawe informacje. TUTAJ Mam wielkiego "zakusa" Żeby z "B" zrobić LOTUSA... * * LOB * * Exclusive Club Of Opel Omega [ wiadomość edytowana przez: Dramar dnia 2003-03-28 09:52:15 ] |
![]() Kwiatki wladca czterech pier ... Poznan | 2003-03-28 11:26:28 [quote]
2003-03-28 09:45:12, Dramar pisze: ![]() OMEGA 4.0 24V IRMSCHER Silnik C40SE, 6 cylindrów DOHC, 24 zawory, pojemność: 3983ccm Moc: 272KM/5800rpm Moment obr.: 395Nm/3300rpm Stopień sprężania: 10:1 0-100km/h = 6s Vmax = 260km/h Na stronie LOB znajdziesz inne ciekawe informacje. TUTAJ dane dla Seniego 0-100km/h = 6.4s Vmax = 256km/h |
![]() MaStel Opel Senator Kętrzyn | 2003-03-28 15:47:02 Skąd ta róznica?Notabene to znalazłem 4.0 w Niemczech za prawie 5000 Euro oczywiście ![]() |
_Grzesiek_ Pełnoprawny Klubowicz Corsa B , był Senato ... Szczecin | 2003-03-29 15:11:59 Cześć!
Prawdobodobnie najtańszym i nawet prostym(oczywiście jak dla kogo) wyjściem jest zakup silnika od Senatora A nawet lepiej takiego na białych blachach i przekładka: napewno głowicy i prawdopodobnie tłoków, zakup uszczeli pod głowice do 30E (80 zł). Jest to lepszy sposób niż jakis tuning na uzyskanie 24 KM. Jak chcesz to się znajomego gościa popytam 1,5 roku temu jeszcze taki silnik miał(koszty prawie symboliczne, tylko on mieszka w Szczecinie). |
![]() Kwiatki wladca czterech pier ... Poznan | 2003-03-30 09:01:54
niestety bedzie ciezko - te silniki nie maja euro2 wiec beda klopoty z zarejestrowaniem |
![]() zajac_11 Pełnoprawny Klubowicz omega/Borewicz/Monza gdansk | 2003-03-30 09:27:44 odnosnie spelniania norm euro 2 mam propozycje
jesli ktos bedzie zainteresowany to moge mu wyslac kopie lub dokladny skan dokumentu zakupu (calego wozu) na wzor zeby przerobic z izby calnaj gdzie kupilem moja asconke i wtedy nie trzeba spelniac tych norm ![]() zaznaczam ze to bedzie tylko papier i nie bedzie mial odzwierciedlenia w dokumentach izby celnej ale jesli ktos chce zaryzykowac to prosze o info na prv to wysle ![]() |
![]() Bartek RegionAdmin Monza Gdańsk | 2003-03-30 14:27:14 Jak ktoś słusznie zauważył Twój silnik to C30LE, ja mam taki w Senatorze A i tragedji niema choć muszę przyznać, że rzeczywiście mogłoby być lepiej. Też łamię sobie głowę jak z niego coś wycisnąć. Narazie niestety przewały na uczelni i praca pochłaniają całkowicie mój czas. Jak tylko się zluzuje to zrobię przybliżony kosztorys sprawy.
Te silniki są bardzo wytrzymałe trzeba się dowiedzieć jak wygląda sprawa z montarzem soft turbo + okraszenie tego standardowymi pierdołami typu stożek itp. Jeśli koszt iprezy wyniesie około 2000 zł to niema się co babrać, bo za 2000 + 300 przełożenia można dostać z magazynów w Niemczech C30SE czyli DOHC 24v i 204 KM jak pan Bóg przykazał. To tak na początek ![]() |
_Grzesiek_ Pełnoprawny Klubowicz Corsa B , był Senato ... Szczecin | 2003-03-30 18:58:10 Witam!
Kwiatki, przecież takie silniki to można w Polsce kupić i dla pozyskania głowicy z tłokami nie potrzeba rejstrować. pisałem że z samochodu na białych bo tanio no i takich co już są w naszym kraju(znam gości co silnik na złom oddali bo nikt niechciał kupić) A co do tuningu takiego 156 konnego silnika to jak pisał Bartek to się nie opłaca taniej wyjdzie moim sposobem a jeszcze droga otwarta do dalszych modyfikacji. Swoją drogą Bartku nie kusi Cię taki przeszczep z tego silnika co zalega Tobie w garażu? |
![]() MaStel Opel Senator Kętrzyn | 2003-03-30 20:05:10 Dobrze, skoro znajdę sobie taki C30SE to czy nie będzie kłopotów z przełożeniem??Komputer, gaz...itp.Zastanawiam sie czy będzie to działać tak jak powinno. Pozdrawiam ![]() |
_Grzesiek_ Pełnoprawny Klubowicz Corsa B , był Senato ... Szczecin | 2003-03-30 21:12:39 Hmm... Idealnym wyjściem byłoby wstawić silnik 24V z całym osprzętem tj. komputer, wiązki kabli etc. Na tym co masz do obecnego silnika,pewnie by też działał, ale napewno bez nomonalnej mocy. |
![]() Kwiatki wladca czterech pier ... Poznan | 2003-03-31 08:32:44
jasne , racja - w sumie trzeba by sie dowiedziec jaka jest (pomijajac sprezanie) roznica pomiedzy c30LE (156KM) a c30NE (177KM) bo moze tu by mozna cos pogrzebac . Co do c30se to jest i moze 204 konie ,ale ja mam jakis lek przed tym silnikiem ![]() ![]() ps jak w Senim sprawdzic czy regulacja twardosci amorkow dziala?? |
![]() MaStel Opel Senator Kętrzyn | 2003-03-31 11:07:16 Co do kilometrów to ma przejechane oryginalnie 169 tys. z czego ja zrobiłem prawie 50 tys. Jesli chodzi o zawieszenie to własnie bedę montował czerwone spręzyny i jakies twarde amory, choc nie mam blizszych danych na temat obniżenia, jesli wogóle takie bedzie natomiast co do twardosci to mysle, że sie poprawi i to zdecydowanie.Jesli chodzi o przełozenie całego c30SE to chyba bedzie to zbyt duzy kłopot. Pozdrawiam |
![]() Kwiatki wladca czterech pier ... Poznan | 2003-03-31 12:11:18
moj ma 300000 ![]() ![]() |
![]() MaStel Opel Senator Kętrzyn | 2003-03-31 12:16:19 Dostałem całe kopyta i nie mam żadnych informacji jakiej marki są spręzyny. Chętnie bym delikatnie obniżył i utwardził, zobaczymy jak wyjdzie.Co polecacie gdybym chciał kupic nowe amory i sprężyny??Oczywiscie po to aby obniżyć i utwardzić. |
![]() Kwiatki wladca czterech pier ... Poznan | 2003-03-31 12:31:22
no wlansnie mowie ze qrde oblecialem wszystkie wieksze firmy ze sprezynami i zawiecha i o Senim nie slyszeli ![]() |