| Sortuj wg daty: rosnąco malejąco |
Blady F&F Sympatyk FIAT | 2005-10-30 07:21:27 ta , wszystko pasuje idealnie wał , dwururka i cała masa pierdoł , miłej zabawy |
Pat_kdb F&F MEMBER Fiaty 126p i Fiat 126 Bytom | 2005-10-30 07:57:25 V max 320 na seryjnym zawieszeniu - spalanie okolo 5/100 (sorki ale jestem po sobocie;p) |
Race_D F&F MEMBER FSO SPORT Sin City... Bydgoszcz | 2005-10-30 07:58:36 Jakie monstrum . Chyba się nie wyspałeś jak to pisałeś. Zwykłe 2.0 DOHC da po prostu przyzwoite osiągi. I tak większość nowych aut objedzie go jeśli kierowca odkręci. Jak byś dociągnął do tych 150 kucy to można by coś miłego powiedzieć, zwykła duemila to poprostu zwyłe auto Ci da. No chyba, że uważasz osiągi seryjnej OHV-ki za przyzwoite, bo to też zależy co kto lubi . Dla mnie czymś wielkim jest oturbiona "dwójka" kolegi PG czy rajdowe 131 Walezego, ale monstrum to IMHO Maluch Kazy czy RafalaMaxi, Zoltar'owy też jakoś jedzie . Żeby z Kant'a zrobić monstrum to by trzeba zapodać V8 small block 5,7 z Vette albo chociaż jakąś V6-ke. Można oczywiście jakieś hiperwydłubane 2.0 typu poor-WRC co łatwiej na pewno zmieścić ale mnie się wydaje że do Kanta nie pasują "wiertarki" - nie ten styl.
Enyłej ja też sie przymierzam do swapnięcia 2.0, mam już nawet dwa z czego jeden rozebrany w piwnicy ale ciągle keszu brak na porzadny remont . Nie będzie to superhiperwypierdalacz ale przynajmniej da sie tym spokojnie jeździć i nie trzeba będzie tyle machać biegami żeby się przyzwoicie rozpędzać. Na pewno duzy plus przy wyprzedzaniu, ale na 400m to bym nie stawał w tej klasie pojemnościowej . |
Race_D F&F MEMBER FSO SPORT Sin City... Bydgoszcz | 2005-10-30 08:21:43 A teraz moje drugie "ja" odpowie na postawione przez autora pytania . Oczywiście to co napisał Blady to taka mała ironia, bo to są właśnie rzeczy które trzeba przemodować. Sugeruje zacząć od przeczytania kilku artykułów na stronach klubowych F&F i FSO AK:
>> Montaż silnika DOHC w Fiacie 125p - porady << >> Opis przełożenia silnika z Fiata 132 (2.0) do Poloneza << Polonez od Kanta wiele sie nie różni podwoziowo więc opis "pasuje" >> Opis przełożenia gaźnikowego silnika DOHC z Fiata 131/132/argenty (1.6, 1.8, 2.0) << Polecam też przejrzeć dział >> ŚWIAT DOHC << na forum FSO AK, gdzie rozważane są wszelkie problemy związane z montowaniem niestandardowych jednostek napędowych do klasycznych (co by ktoś o Dajewo nie pomyślał ) produktów FSO .
Na forum F&F też jest duuużo tematów odnośnie Fiatowskich DOHC'ów, wystarczy użyć wyszukiwarki. Z resztą zobacz sam: >> KLIK << Pomijając oczywiście tematy "giełdowe" opatrzone znaczkiem [s] jak sprzedam lub [k] jak kupie ( ) mamy całkiem niezły zbiór wiedzy w tej dziedzinie
Oczywiście tak jak zostało to wspomniane nalezy zacząć od wzmocnienia hamulców i poprawienia zawieszenia - montaż takiego silnika w aucie, które ma problemy z zatrzymaniem sie to samobójstwo. Dobrze też by było gdyby mogło skręcać - polecam od razu założyć wspome . Samo nadwozie też by można troszke usztywnić w miarę możliwości, chociaż do "normalnej" jazdy w warunkach miejskich i ogólnie na drogach publicznych to raczej wystarczy seryjna sztywność (a raczej jej szczątki ).
Uprzedzając wypowiedzi innych forumowiczów dodam jeszcze, że temat już był poruszany nie raz .
Pat, Twoje autko nie musi wygrywać rajdów czy wyścigów, masz pięknego cichociemnego killera i to jest właśnie najbardziej sexy .
[ wiadomość edytowana przez: Race_D dnia 2005-10-30 08:29:06 ] [ wiadomość edytowana przez: lukaszc dnia 2005-11-02 12:19:33 ] |
wojtas7 F&F Wolny Słuchacz :) suzuki swift gti Wrocław | 2005-10-30 09:33:17 pat-fiat a co sie dzieje z malcem? dalej nie jezdzi przez flansze??? |
Pat_kdb F&F MEMBER Fiaty 126p i Fiat 126 Bytom | 2005-10-30 11:59:05 w sumie to co chwile co innego dookola silnika sie kreci... |
Drag-On F&F Sympatyk Fiat 125p 1971 Kraków | 2005-10-30 12:08:42 Kolega PG chyba miał uturbione 1.6 a nie 2.0 ... ale pewnie tez fajnie jexdziło . 2.0 to już tutaj jest jak seria a nie żadnemonstrum |
stasiu F&F MEMBER 125p 73' Łódź | 2005-11-02 11:03:08 monstum to by bylo cos z 6 garami
chwilowo pomykam takim "monstrum" ![]() |
PG F&F Sympatyk Fiat 125 x 2 ,Tyran ... Kraków | 2005-11-02 11:12:41
co rozumiesz pod pojeciem -zrobi mi glowice??? maly potworek to by bylo 2.0 V6 turbo - 210KM |
mr_gabi Nałęczów | 2005-11-02 11:31:36 tzn. porting i polish, konty przylgni i gniazd zaworowych (3 kąt) prowadnice i zawory. Efekty są naprawde zaskakujące |
jose '73 Warszawa (Las Palmas) | 2005-11-02 13:16:06 Mam ziwne przeczucie że kolejna zabita dwójka trafi w absolutnie nieprzystosowane do tego nadwozie, bo:
Po czym po jakims czasie usłyszymy jakie te dohc'e to badziewie i padaki som
* nie pasuje, bo primo: zawias, secundo - heble, tertio - "łącznik" kierownica-pedały |
yapko F&F MEMBER Fiat 128 Tarnow/Krakow | 2005-11-02 13:23:52 Nie czepiajcie sie chlopaka, wydaje mi sie ze wie o czym mowi. Akurat slowo "porting" jest najlepszym okresleniem, po polsku trzeba by napisac: powiekszenie i zmiana ksztaltu kanalow, usuniecie kryzy, zmiana ksztaltu prowadnic itd. Tyle ze to kosztuje ok 1000 zl a przyrost mocy przy seryjnych walkach, gazniku, wydechu jest maly i lepiej zrobic glowice na seryjnych zaworach (odpada ok. 500 zl kosztow) a zainwestowac w walki, gaznik czy "barana".
|
Vyzn-R F&F Sympatyk Babilon Bandit Lipno | 2005-11-02 14:25:37 he he... i znow co niektore osoby chca pokazac co to one nie sa, normalnie mastah tuning mechanior-dłubator... Chłopak sie pyta normalnie to mu normalnie odpowiedzcie zamiast robic wywody na temat pojecia monstrum! |