Problem przy jeżdzie na benzynie E30

  
Sortuj wg daty:
rosnąco malejąco
Witam wszystkich.
Mam problem z moją BMW E30 z 90 r, silnik M40 1.6 i. Założyłem do niej około pól roku temu instalację gazową. Do końca jeździłem na benzynie i było wszystko w porządku. Na gazie zrobiłem już około 7 tys. km i zaczęło się dziać coś takiego:
jeśli silnik jest zimny (np. rano) odpalam go normalnie na benzynie i jest wszystko ok, zapala od razu, chodzi równo, nie przerywa (idealna praca) natomiast gdy osiągnie już temperaturę (wskazówka temperatury na niebieskim polu) zaczyna pracować jak by tylko 2-3 cylindry pracowały, po przełączeniu na gaz jest wszystko w porządku - znowu praca się stabilizuję i pracuje normalnie, po przełączeniu na benzynę znowu szarpie. Wymieniłem świece i kable na nowe i jest to samo (ale myślę że jeśli to by były świece to na gazie by strzelał)
Każdy kogo zapytam to jest zdziwiony że tak się dzieje
Jeśli ktoś mógłby mi służyć informacją to byłbym wdzięczny.
Pozdrawiam wszystkich na forum
  
 
może sprawdź czujnik temperatury silnika ten do kompa
  
 
hi

mialem bardzo podobny problem w swojej 316 z m-40, a dokanie, w zime po uruchomieniu silnik przez chwilke rowno pracowal, po kilku minutach zaczynal przerywac szarpac jakby nie pracowal na wszystkich garcach, przyczyna w zime nie mialem instalki gazowej a zbiorniku nigdy nie bylo wiecej niz 20 litrow w zbiorniku skraplala sie woda i byla przyczyna owego przerywania po dolaniu dodatku do bezyny lub denaturatu wszystko wracalo do normy


pozdrawiam
  
 
dzięki chlopaki za rady, zaraz po wolnym sprobuje z tym powalczyć,, pozdrawiam
  
 
Cytat:
2005-10-30 17:56:55, hz10 pisze:
może sprawdź czujnik temperatury silnika ten do kompa


Mam małe pytanko, gdzie znjduje się ten czujnik? w jakich okolicach silika go szukać? dzieki
  
 
Cytat:
2005-11-01 12:25:16, artbej pisze:
Mam małe pytanko, gdzie znjduje się ten czujnik? w jakich okolicach silika go szukać? dzieki


Witam. Spróbuj tutaj : tutaj
Pozdrawiam
  
 
Witam
Udało się!!!! znalazłem przyczynę - okazało się że kostka od wtryskiwaczy była za lekko wsunięta i coś tam się pod wpływem temperatury rozłączało. Po wciśnięciu jest wszystko ok. Dzięki za rady
Pozdrawiam