Sortuj wg daty: rosnąco malejąco |
![]() daz BMW Master (Moderator) BMW E36 Coupe Lublin | 2005-11-01 08:59:20 Mam taki problem, chodzi o 850, jak przekręca się kluczyk zero reakcji, jak by brak prądu bo nic nie kręci. Komputry są sprawne by były sprawdzone, wszystkie wiązki wyglądają na całe, gdzie jeszcze można szujać przyczyn braku napięca pod maską??? Bo jeśli chodzi ogólnie o napięcie np, światła, radio, szyby, fotele, to wszytsko działa |
![]() Aldik BMW Member Mercedes C180, BMW E ... Katowice | 2005-11-01 13:18:12 Mi kiedyś w 735 grało radio, otwierały się szyby, wszystko było ok, ale wogóle nie kręcił rozrusznik, okazało się że aku był padniety. |
![]() daz BMW Master (Moderator) BMW E36 Coupe Lublin | 2005-11-02 15:32:04 Idąc za Waszymi poradami zaczołem od akumulatorów, niby wszytsko wydawało się ok ale jak zaczołęm mierzyć sobie napięcie na nich i na kablach za nimi okazało się ze czegoś brakuje. Przyczyną był taki jak by bezpiecznik na głównym kablu , blaszki tam były zaśniedziałe i nie stykało do końca. Oczyściłem to wymieniłem bezpiecznik i autko odpaliło od pierwszego ![]() Dziękuje za pomoc. Kto by pomyślał, taka głupota a tyle zamieszania |
mibhell BMW Head Moderator E36 320iT www.silesiaparts.pl | 2005-11-02 16:00:26 To teraz napisz jak wrazenia z jazdy ![]() |
![]() Aldik BMW Member Mercedes C180, BMW E ... Katowice | 2005-11-02 17:01:46 Takie są własnie bmw - nie psują się tylko jak widać czasami brudzą ![]() |
![]() daz BMW Master (Moderator) BMW E36 Coupe Lublin | 2005-11-02 18:17:33 Jeśli chodzi o wrażenia z jazdy to jestem rozczarowany, myślałem że będzie dużo lepiej szła, przy tej mocy to powinno wcoskać w fotel, ale przez automat nie czuć tego przyspieszenia. Mam wtażenie jak bym jechał samochodem z turbiną i duuuuużżą turbo dziurą. Jak się wciśnie pedał do podłogi to do 4tys prawie zero reakcji a dopiero potem się zaczyna rozpędzać, znaczy takie jest wrażenie bo ciągnie już od początku. Szkoda że to nie cls z manualem. Poza tym myślałem że v12 będzie bardziej rasowo pracować, no i wreszcie najlepsze - spalanie przy spokojnen jeździe w trubie "ekonomicznym" 23l / 100km .
Ogólnie fajny samochód ale ma pare minusów, na duży plus jest wygląd no i ponad 300KM, ale po mieście na codzień lepiej mi się jeździ e36 |
![]() tolo84 (S) BMW Master (Moderator) BMW E36 Bydgoszcz | 2005-11-02 18:21:41
ktory to rocznik? jesli przed 1994 to ma 299KM poza tym CSi nie csl ;] |
![]() daz BMW Master (Moderator) BMW E36 Coupe Lublin | 2005-11-02 18:47:16 to jest 94r, no właśnie nie wiedziałem czy ta najmocniejsza wersja to cls czy csi ![]() |
![]() tolo84 (S) BMW Master (Moderator) BMW E36 Bydgoszcz | 2005-11-02 19:09:47
94 moze miec 326 albo jeszcze 299KM zalezy czy 5,0 czy 5,4 L |
![]() daz BMW Master (Moderator) BMW E36 Coupe Lublin | 2005-11-02 19:20:55 to jest 5.0 l |
![]() tolo84 (S) BMW Master (Moderator) BMW E36 Bydgoszcz | 2005-11-02 19:28:52
no to m70 299KM i 7,4 sek do 100 km/h, czyli taka 328/528 manual moglaby powalczyc. |
![]() tolo84 (S) BMW Master (Moderator) BMW E36 Bydgoszcz | 2005-11-02 21:33:21
supersportowe to jest m3 ![]() [ wiadomość edytowana przez: tolo84 dnia 2005-11-02 22:02:37 ] |
![]() krzysiek77 BMW Member BMW e-34 530i V8 szczecin | 2005-11-02 21:58:53 szok!!! naprawde zmieniłem zdanie o aucie mażeń. nie przeglądałem danych technicznych i dlatego myślałem, że to pogromca szos, a tu , dobre e36 z mocnym silnikiem jest w stanie pożądnie zagrozić na światłach. pewnie przy wyższych predkościach jednak pokazuje przewage ta ogromna pojemność. słyszałem,że w manualu 3-ci bieg jest elastyczny nie do porównania, ale to inny temat.
pzdr. |
![]() Aldik BMW Member Mercedes C180, BMW E ... Katowice | 2005-11-02 22:15:16 Zapominacie Panowie o momęcie obrotowym i o max prędkości, na autostradzie żadne 528 nie pojedzie 250 a już nie mówie o tym jakby zdjąć ogranicznik prękości to pewnie jeszcze do 270 by pociągła.
Co do manuala heheh nie grzeszcie, nie przy takiej pojemności, nie wyrobisz ze zmianą biegów, co z tego że będziesz czuć że niiby lepiej przyspiesza jak co chwila będziesz miał max obroty i będziesz musiał zmieniać biegi. Ja w ojca Alfe 166 3.0 225KM (6biegów) mam nie raz problem jak się ścigam lub wyprzedam, bo i auto przerywa odcinająć paliwo przy 6tyś obr i odczucie jest takie jakbys nagle zachamował - dosłownie lecisz ryjem na kierownie, zdaża się to przy 1wszym 2gim biegu - przy takiej mocy osiągnięcie takiej prędkości gdy musisz zmienić biegi tj mrugnięcie oka. Właśnie mi dzisiaj o mało X5 tka uciekła przez to bo się zapomniałem z tymi obrotami a beemce automacik zmienił i po sprawie. Dodam jeszcze, że przy pewnym prędkościach już nie wiem jaki bieg wrzucić a 5tki praktycznie nie urzywam, ruszasz praktycznie z 2ki i potem 3-4-6 a czsami 3-6 lub 2-6 [ wiadomość edytowana przez: Aldik dnia 2005-11-02 22:21:51 ] |
![]() krzysiek77 BMW Member BMW e-34 530i V8 szczecin | 2005-11-02 22:43:09 ja też jestem zdania,że do dużej pojemności i mocy to tylko automat, chyba,że jest sie kierowcą rajdowym i ma się do perfekcji opanowana zmiane biegu w ułamku sekundy i w odpowiednim momencie. dodatkowa zaleta automatu (ale dobrego) jest przyśpieszanie przy wysokich prędkościach, gdy mniej doświadczony kierowca nie bardzo wie jak bardzo zredukować(np.przy 140 km/h) wtedy automat zrobi to idealnie, lepiej niż manual i nawet szybciej. ,,,ale to osobna teoria i temat. swoją drogą nie wyobrazam sobie 750 z manualem, a 850 tak. |
mibhell BMW Head Moderator E36 320iT www.silesiaparts.pl | 2005-11-03 04:06:22 A mi sie cały czas wydaje ze jak bym miał w moim bzyczku manual to bym tym dynamiczniej jezdził..ale to takie moje subiektywne odczucie ![]() Poza tym jak zmieniam sekwencyjnie biegi, a zdaza sie to np przy wyprzedzaniu to tez musze pilnowac 6tys bo jest odciecie a sekwencyjnie kreci do oporu.. to jest samochód- jak sie nie umie tym jezdzic to sie odpuszcza ot co ![]() |
![]() biem BMW Member E36 318 iS Opole | 2005-11-03 09:09:38 Moim zdaniem najpiękniejsze w jeździe samochodem jest właśnie to, że można dyktować do jakich obrotów samochodzik ma sie kręcić. |