MotoNews.pl
  

BMW 850 nie chce zapalić, brak reakcji

  
Sortuj wg daty:
rosnąco malejąco
Mam taki problem, chodzi o 850, jak przekręca się kluczyk zero reakcji, jak by brak prądu bo nic nie kręci. Komputry są sprawne by były sprawdzone, wszystkie wiązki wyglądają na całe, gdzie jeszcze można szujać przyczyn braku napięca pod maską??? Bo jeśli chodzi ogólnie o napięcie np, światła, radio, szyby, fotele, to wszytsko działa
  
 
wiem ze w E30 jak zmienialem taka kostke wchodzaca do "palca" od stracyjki ( po przekreceniu ten "palec" wchodzil w kostke ) jak podlaczalem to podlaczylem na koncu jedna kostke a jednej nie wpielem i efekt byl taki ze wlasnie wszystko dzialalo a po przekreceniu nic... ale E30 1.8 to nie to co ósema 5L
  
 
Też kiedyś miałem podobnie, radio i kontrolki świeciły, a jak przekręciłem kluczyk to wszystko sobie gasło a rozrusznik nawet nie drgnął. Okazało się, że jeden przewód do klemy miał jakieś przebicia. Po wymianie tego przewodu znowu bez problemów. Warto sprawdzić.
Pozdrawiam
  
 
Mi kiedyś w 735 grało radio, otwierały się szyby, wszystko było ok, ale wogóle nie kręcił rozrusznik, okazało się że aku był padniety.
  
 
Idąc za Waszymi poradami zaczołem od akumulatorów, niby wszytsko wydawało się ok ale jak zaczołęm mierzyć sobie napięcie na nich i na kablach za nimi okazało się ze czegoś brakuje. Przyczyną był taki jak by bezpiecznik na głównym kablu , blaszki tam były zaśniedziałe i nie stykało do końca. Oczyściłem to wymieniłem bezpiecznik i autko odpaliło od pierwszego

Dziękuje za pomoc. Kto by pomyślał, taka głupota a tyle zamieszania
  
 
To teraz napisz jak wrazenia z jazdy
  
 
Takie są własnie bmw - nie psują się tylko jak widać czasami brudzą
  
 
Jeśli chodzi o wrażenia z jazdy to jestem rozczarowany, myślałem że będzie dużo lepiej szła, przy tej mocy to powinno wcoskać w fotel, ale przez automat nie czuć tego przyspieszenia. Mam wtażenie jak bym jechał samochodem z turbiną i duuuuużżą turbo dziurą. Jak się wciśnie pedał do podłogi to do 4tys prawie zero reakcji a dopiero potem się zaczyna rozpędzać, znaczy takie jest wrażenie bo ciągnie już od początku. Szkoda że to nie cls z manualem. Poza tym myślałem że v12 będzie bardziej rasowo pracować, no i wreszcie najlepsze - spalanie przy spokojnen jeździe w trubie "ekonomicznym" 23l / 100km .
Ogólnie fajny samochód ale ma pare minusów, na duży plus jest wygląd no i ponad 300KM, ale po mieście na codzień lepiej mi się jeździ e36
  
 
Cytat:
2005-11-02 18:17:33, daz pisze:
Jeśli chodzi o wrażenia z jazdy to jestem rozczarowany, myślałem że będzie dużo lepiej szła, przy tej mocy to powinno wcoskać w fotel, ale przez automat nie czuć tego przyspieszenia. Mam wtażenie jak bym jechał samochodem z turbiną i duuuuużżą turbo dziurą. Jak się wciśnie pedał do podłogi to do 4tys prawie zero reakcji a dopiero potem się zaczyna rozpędzać, znaczy takie jest wrażenie bo ciągnie już od początku. Szkoda że to nie cls z manualem. Poza tym myślałem że v12 będzie bardziej rasowo pracować, no i wreszcie najlepsze - spalanie przy spokojnen jeździe w trubie "ekonomicznym" 23l / 100km . Ogólnie fajny samochód ale ma pare minusów, na duży plus jest wygląd no i ponad 300KM, ale po mieście na codzień lepiej mi się jeździ e36




ktory to rocznik? jesli przed 1994 to ma 299KM poza tym CSi nie csl ;]
  
 
to jest 94r, no właśnie nie wiedziałem czy ta najmocniejsza wersja to cls czy csi
  
 
Cytat:
2005-11-02 18:47:16, daz pisze:
to jest 94r, no właśnie nie wiedziałem czy ta najmocniejsza wersja to cls czy csi



94 moze miec 326 albo jeszcze 299KM zalezy czy 5,0 czy 5,4 L
  
 
to jest 5.0 l
  
 
Cytat:
2005-11-02 19:20:55, daz pisze:
to jest 5.0 l



no to m70 299KM i 7,4 sek do 100 km/h, czyli taka 328/528 manual moglaby powalczyc.
  
 
Cytat:
2005-11-02 19:28:52, tolo84 pisze:
no to m70 299KM i 7,4 sek do 100 km/h, czyli taka 328/528 manual moglaby powalczyc.


żarujesz???
przecież to słynna 850-siątka. 525 24v wedł€g instrukcji ma 8.6s do 100km/h. czyli naprawde nie wiele więcej od supersportowego modelu 850.
  
 
Cytat:
2005-11-02 21:00:07, krzysiek77 pisze:
żarujesz??? przecież to słynna 850-siątka. 525 24v wedł€g instrukcji ma 8.6s do 100km/h. czyli naprawde nie wiele więcej od supersportowego modelu 850.



supersportowe to jest m3 osemki e31 sa komfortowo-sportowe ale zeczywiscie moznaby sie spodziewac lepszych osiagow po takim silniku. 750 e32 ma tez 7,4 do 100km/h a jest ciezsza od e31, dzwne to. dopiero e31 z manualem CSi ma o okolo sekunde lepsze przyspiesznie.


[ wiadomość edytowana przez: tolo84 dnia 2005-11-02 22:02:37 ]
  
 
szok!!! naprawde zmieniłem zdanie o aucie mażeń. nie przeglądałem danych technicznych i dlatego myślałem, że to pogromca szos, a tu , dobre e36 z mocnym silnikiem jest w stanie pożądnie zagrozić na światłach. pewnie przy wyższych predkościach jednak pokazuje przewage ta ogromna pojemność. słyszałem,że w manualu 3-ci bieg jest elastyczny nie do porównania, ale to inny temat.
pzdr.
  
 
Zapominacie Panowie o momęcie obrotowym i o max prędkości, na autostradzie żadne 528 nie pojedzie 250 a już nie mówie o tym jakby zdjąć ogranicznik prękości to pewnie jeszcze do 270 by pociągła.

Co do manuala heheh nie grzeszcie, nie przy takiej pojemności, nie wyrobisz ze zmianą biegów, co z tego że będziesz czuć że niiby lepiej przyspiesza jak co chwila będziesz miał max obroty i będziesz musiał zmieniać biegi. Ja w ojca Alfe 166 3.0 225KM (6biegów) mam nie raz problem jak się ścigam lub wyprzedam, bo i auto przerywa odcinająć paliwo przy 6tyś obr i odczucie jest takie jakbys nagle zachamował - dosłownie lecisz ryjem na kierownie, zdaża się to przy 1wszym 2gim biegu - przy takiej mocy osiągnięcie takiej prędkości gdy musisz zmienić biegi tj mrugnięcie oka. Właśnie mi dzisiaj o mało X5 tka uciekła przez to bo się zapomniałem z tymi obrotami a beemce automacik zmienił i po sprawie.
Dodam jeszcze, że przy pewnym prędkościach już nie wiem jaki bieg wrzucić a 5tki praktycznie nie urzywam, ruszasz praktycznie z 2ki i potem 3-4-6 a czsami 3-6 lub 2-6

[ wiadomość edytowana przez: Aldik dnia 2005-11-02 22:21:51 ]
  
 
ja też jestem zdania,że do dużej pojemności i mocy to tylko automat, chyba,że jest sie kierowcą rajdowym i ma się do perfekcji opanowana zmiane biegu w ułamku sekundy i w odpowiednim momencie. dodatkowa zaleta automatu (ale dobrego) jest przyśpieszanie przy wysokich prędkościach, gdy mniej doświadczony kierowca nie bardzo wie jak bardzo zredukować(np.przy 140 km/h) wtedy automat zrobi to idealnie, lepiej niż manual i nawet szybciej. ,,,ale to osobna teoria i temat. swoją drogą nie wyobrazam sobie 750 z manualem, a 850 tak.
  
 
A mi sie cały czas wydaje ze jak bym miał w moim bzyczku manual to bym tym dynamiczniej jezdził..ale to takie moje subiektywne odczucie
Poza tym jak zmieniam sekwencyjnie biegi, a zdaza sie to np przy wyprzedzaniu to tez musze pilnowac 6tys bo jest odciecie a sekwencyjnie kreci do oporu.. to jest samochód- jak sie nie umie tym jezdzic to sie odpuszcza ot co
  
 
Moim zdaniem najpiękniejsze w jeździe samochodem jest właśnie to, że można dyktować do jakich obrotów samochodzik ma sie kręcić.