SWAP 1.3 na 1.6

  
Sortuj wg daty:
rosnąco malejąco
Moj silniczek powoli sie konczy i zaczynam myslec o jego przekladce... jako ze mam 1.3 wydaje mi sie, ze nie ma sensu inwestowac w tego "demona szybkosci" i chcialbym zainwestowac w cos mocniejszego (myslalem o 1.6). Spalanie wyszloby podobnie, a komfort by sie znacznie poprawil

Duzo bedzie z tym roboty? Chodzi mi o ew. przerobki itd.
Mam mk6.

Silniczek to konkretnie EFI 1.6, najchetniej na gazniku (jezeli takowe byly) lub cos innego bez elektroniki, wtryskow itd

Z jakimi kosztami musze sie liczyc? (oleje, rozrzad, sam silnik - wszystko). Czy moze lepiej sobie odpuscic i Essine na czesci sprzedac?
  
 
no coz dolicz do tego kompa i instalacje i troche checi do przelozenia tego motoru i nie wiadomo czy pompa paliwa bedzie miala wystarczajace cisnienie do 1.6 i wydaje mi sie ze nie wychodzily silniczki 1.6 na gazniku w budzie mk5 i 6
  
 
jak byś chciał to mam komplet do sprzedania:
silnik, skrzynie, kompa, wiązke, obudowe filtra, alternator, rozrusznik ogólnie wszystko. nie mam tylko półosiek bo szczeliła jedna jak miałem przy dzwonie a drógą sprzedałem. co do pompy to moja z 1,6 bez problemu pompuje do 2.0 wiec wydaje mi sie ze powinno zadziałać.
jak cos to zapraszam na priv
  
 
jak byś chciał to mam komplet do sprzedania:
silnik, skrzynie, kompa, wiązke, obudowe filtra, alternator, rozrusznik ogólnie wszystko. nie mam tylko półosiek bo szczeliła jedna jak miałem przy dzwonie a drógą sprzedałem. co do pompy to moja z 1,6 bez problemu pompuje do 2.0 wiec wydaje mi sie ze powinno zadziałać. aha i ten silnik jest z mk6
jak cos to zapraszam na priv
  
 
a ja mam dwie poloski kompletne przeguby byly dobre nie bylo zadnego halasu
  
 
Ja tylko chcialbym dodac, ze warto sie zastanowic, co z zawieszeniem i hamulcami. Przyspieszanie przyspieszaniam, ale ttrzeba sie jeszcze zatrzymac...
  
 
Cytat:
2005-11-02 19:41:41, niesztof pisze:
Ja tylko chcialbym dodac, ze warto sie zastanowic, co z zawieszeniem i hamulcami. Przyspieszanie przyspieszaniam, ale ttrzeba sie jeszcze zatrzymac...


zaciski też mam (moge oddać ze starymi brembo, klocki nie wiem w jakim stanie), pompa hamulcowa też sie znajdzie
zeberko ma półośki to już masz wszytko
  
 
to sie koledzy rozpedzili

chcialem sie dowiedziec czysto technicznie, ile roboty, jakie koszta (zakladac bede sam). Skrzynia i polosie ponoc pasuja

Zastanawiam sie nad zawieszeniem, z hamulcami nie wiem - to autko do jazdy po miescie, a naprawde zadko smigam 100km/h.

Myslalem zeby isc po najmniejszej linii oporu, tzn bez komputera - gaznik. Ma ktos jakies wiadomosci jak to od strony technicznej wyglada?

Aha, tak btw. ile silnik z osprzetem?
  
 
Cytat:
Myslalem zeby isc po najmniejszej linii oporu, tzn bez komputera - gaznik. Ma ktos jakies wiadomosci jak to od strony technicznej wyglada? Aha, tak btw. ile silnik z osprzetem?


nie wiem czy to dobry pomysł kombinowac z gaznikiem o ile wogóle sie da...nie jestem mechanikiem ale z moim skromnym doświadczeniem śmiem watpić