Przewody zapłonowe SENTECH (jednostki 16V)

  
Sortuj wg daty:
rosnąco malejąco
Podaję informację, która dotarła do mnie od przedstawicielstwa firmy Sentech na Polskę, a która może zainteresować osoby mające problemy z przewodami zapłonowymi w jednostkach 1,5 16V.

Cyt.

"... Sentech opracował nowe rozwiązanie końcówek przewodów zapłonowych do samochodów Daewoo z silnikami 16-to zaworowymi. Rozwiązanie to pozwala wyeliminować wiele istniejących problemów.
Nowe rozwiązanie firmy Sentech pozwala na:
- Łatwy montaż końcówek w gniazdach świec, gdzie całkiem wyeliminowaliśmy problem przesuwania się blaszki wewnątrz końcówki,
- Odpowietrzenie kompensacyjne z komory świecy. Na skutek nagrzewania się silnika bardzo często następowało wyskakiwanie końcówek z gniazda świecy,
- Polepszona izolacja na świecy. Końcówka jest głębiej osadzona na świecy i jednocześnie nie jest spychana ze świecy przez co znacznie lepiej izoluje wysokie napięcie w obszarze świecy zapłonowej,
- Montaż i demontaż końcówki podczas wymiany świecy nie powoduje problemów wynikających ze zdeformowania bądź wzajemnego przesuwania się końcówki i blaszki. "

Pozdrawiam - SpeedR
  
 
SENTECH to gowno i tyle.
  
 
ja mam SENTECHA od 10 tys. kilometrów i nie narzekam-w poprzednich autach tez były sentechy i jakoś banglały
  
 
Cytat:
2005-11-03 11:15:20, Hornblower pisze:
SENTECH to gowno i tyle.



Guzik prawda... u mnie sentechy wytrzymywały po 40tys. i wpolonezie i w espero. na wiosne załozyłem JAN-MOR'y i po ok 15 tys. juz są do wymiany.... szajskie gówno!!
  
 
Wow... czyli nauczyli się kable produkować. Ja mam jakieśtam i działają, i w nosie mam jakieś kompensacje, izolacje, śmoje, boje...
  
 
Ja kupiłem auto z Santechami - zrobiłem 10k i wymienione zostały (podczas przeglądu gassu) - nie było z nimi problemów, choć też się spotkałem z negatywnymi opiniami o tej firmie
  
 
Jeżdżę na sentechach i nie odczuwam różnicy pomiędzy nimi a poprzednimi. Niestety nie pamiętam jakie miałem poprzednio, ale na pewno nie były to kabelki od świeczek choinkowych.
Pomimo że mam 16V to przewody spisują się bardzo dobrze od roku. Wydaje mi się że z przewodami do samochodu to jest jak z leczeniem nadciśnienia u człowieka. Jeżeli sądziad bierze jakiś określony lek to nie znaczy że będzie on dobry dla mnie a leczenie każdej osoby powinno mieć indywidualny przebieg. Tak samo z przewodami - co z tego że u mnie sentechy pracują dobrze skoro dla Hornblower'a to gówno (czyli szajs po ogólnoeuropejskiemu ).
A jakby splitfire robił świece do szesnastek to na pewno bym je kupił po przejchaniu na sentechach parunastu tysięcy
I jeszcze jedno - to samo jest ze świecami - ja jeżdżę na v-line'ach i jest mi z nimi zajebiście a gówniane to są iskry a sto innych osób powie że są super bo u nich nie ma problemu. Specyfika danego samochodu.
  
 
Cytat:
2005-11-04 10:43:11, slayter pisze:
I jeszcze jedno - to samo jest ze świecami - ja jeżdżę na v-line'ach i jest mi z nimi zajebiście a gówniane to są iskry a sto innych osób powie że są super bo u nich nie ma problemu.



A ja... a ja kupiłem przewody jakieśtam, a świece to nawet nie wiem jakie mam bo odkąd kupiłem złomiaka (3 lata) nawet się nimi nie zainteresowałem