Tarcze ATE Power Disk

  
Sortuj wg daty:
rosnąco malejąco
Pytanie tylko do użytkowników (a wiem, że parę osób jeździ )

O to, czy dobrze hamują chyba pytać nie trzeba.
Ale interesuje mnie jakie klocki do nich dobraliście
(nie tylko firma, ale i twardość)?
I jak z ich zużywaniem się, bo słyszałem, że nacinanie
powoduje szybsze zużywanie się klocków?


Pozdrawiam
  
 
Cytat:
2005-11-03 10:59:09, Skolmi pisze:
Pytanie tylko do użytkowników (a wiem, że parę osób jeździ ) O to, czy dobrze hamują chyba pytać nie trzeba. Ale interesuje mnie jakie klocki do nich dobraliście (nie tylko firma, ale i twardość)? I jak z ich zużywaniem się, bo słyszałem, że nacinanie powoduje szybsze zużywanie się klocków? Pozdrawiam


nie wydaje mi sie żeby nacięcia miały bezpośredni wpływ na szybsze zużywanie się klocków. ich zadaniem jest odprowadzanie gazów w czasie hamowania co zwiększa ich skuteczność ale kwestia zużycia raczej tu nie ma związku (w kazdym razie przy normalnej jeździe). miałem brembo power discki i najpierw jeździłem na zwykłasach (klocach) a potem na ferrodo i tak szczerze to obydwa komplety starły się praktycznie tak samo. oprócz tego że brembo nikomu nigdy nie polece bo po dwuch hamowaniach zwinęły się prawie w harmonijke to ate power disc sa wypasione.
  
 
klocki lockhead , po wymianie tarcz piszcza mi teraz hamulce, nie wiem czym jest to spowodowane może te nacięcia ale raczej nie może dlatego że inna firma klocków
  
 
skutecznosc hamulcy przy nacinanych tarczach jest oczywiscie wieksza ale i ich zuzycie rosnie, mimo wszystko polecam, bo roznice czuc...
  
 
Cytat:
2005-11-03 11:29:20, mss pisze:
klocki lockhead , po wymianie tarcz piszcza mi teraz hamulce, nie wiem czym jest to spowodowane może te nacięcia ale raczej nie może dlatego że inna firma klocków


dotrą się...
  
 
ps. jaką masz fieścine skolmi?
jeździłem 1,3 i 1,25 różnica jest odczuwalna a co ciekawe (dla nie wtajemniczonych) 1,25 śmiga lepiej.
poza tym, że i tak obydwie są lekko zamulona to zawias i skrzynka po prostu marzenie.
śmigałem tą 1,3 przez rok (firmóweczka) i kiedyś z kumplem podkuliśmy ją w 17tki-borbety...zamieniła się w gocarda...miodzio
  
 
Cytat:
2005-11-03 12:03:08, cozi pisze:
dotrą się...



troche długo się docierają ponad 2 miechy
  
 
Cytat:
2005-11-03 12:11:04, mss pisze:
troche długo się docierają ponad 2 miechy


to nie dobrze...nie powinny - może źle założone cycóś...
  
 
Cytat:
2005-11-03 12:08:55, cozi pisze:
ps. jaką masz fieścine skolmi? jeździłem 1,3 i 1,25 różnica jest odczuwalna a co ciekawe (dla nie wtajemniczonych) 1,25 śmiga lepiej.



Przecie namazane mam w profilu, że 1.3
Jak kupowałem nie było 1.25
(wprowadzili miesiąc później).
Wolałbym 1.25 nawet nie ze względu na
osiągi (bo i spalanie większe), ale dlatego,
że to stary i sprawdzony Zetec.
A ten 1.3 70KM nie ma nic wspólnego
ze starymi 1.3 60 i 50KM. To zupełnie
nowa jednostka.
  
 
Cytat:
2005-11-03 12:22:12, cozi pisze:
to nie dobrze...nie powinny - może źle założone cycóś...



jak nacisnę lekko pedał hamulca to już nie piszczą