Getz - odbiór nóweczki z salonu

Sortuj wg daty:
rosnąco malejąco
Witam wszystkich forumowiczów !
Obiecuję, że uzupełnie wszystkie profile i przywitam się w specjalnum wątku jak już stane się posiadaczem Getza.
W następnym tygodniu odbierał będę autko od dilera (W-wa ul Wawelska) i mam do was pytanie.
Na co mam zwrócić szczególną uwagę przy odbiorze nowego auta ?
Czytałem w archiwum o dosyć niefortunnym przykręcaniu podkładki pod tablicę rejestracyją.
ASO zobowiązało się zainstalować mi (gratis) nowe radyjko, czy tu też muszę być na coś uczulony ?

To moje pierwsze nowe auto i nie mam doświadczenia a chcę by służyło mi długo i bezawaryjnie.
Pozdrawiam

Z rzeczy, które pamiętam:
Należy sprawdzić, czy masz antenę. Powinna być pręt anteny w bagażniku. Chociaż jak instalują radio to pewnie od razu przykręcą na dachu.
Gaśnica powinna być przykręcona. W moim przypadku przed-pod fotelem pasażera z przodu.
Reszta w bagażniku to trójkąt, apteczka, podnośnik, klucz do kół, śrubokręt, śruba-oczko do holowania (do wkręcania z przodu auta, umożliwiająca pociągnięcie Getza na holu).

Getz to także moje pierwsze auto i jestem bardzo zadowolony Gratuluję dobrego wyboru

Jaka wersja Getza?

moze to oczywiste ale juz sie przekonałem że nie dla każdego salonu - auto ma być czyste, popatrz na lakier czy się coś nie uszkodziło..... no to kupiłes hyundai'a w byłym salonie hondy

Zwróć uwagę na lakier, wszelkie rysy na lakierze mogą posłużyć do obniżki ceny samochodu, ewentualnie wymiany na inny. Myśle, że jeszcze powinieneś poprosić o rózne gadzety: my do Atoska dostalismy breloczek i plyte cd z przebojami lat '80 z ladna oprawka na ktorej widnieje fotografia Atoska ;p, oczywiscie mysle ze wycieraczki tez znajda sie w samochodzie, albo pokrowce..

Dzięki za porady !
Już się nie mogę doczekać odbioru !
A moje nowe autko będzie czerwone, pięciodźwiowe, 1,3 pojemności, wersja Activ.

Jak już je odbiorę obiecuję zadomowić się tu na dobre

Cytat: