| Sortuj wg daty: rosnąco malejąco |
sztos 126p Warszawa | 2005-11-03 16:04:51 Witam po rozwiazaniu ostatniego problemuz hamulcami (wina bembny ) pojwil sie niestety inny.
najgorsze jest to iz w sobote jade w swoim pierwszym KJS-ie i strasznei mi zalezy atu taki klops. no ale do rzeczy sprawa wyglada nastepujaco: na czwartym biegu zawsze gdzies przy 4000 rpm silnikzaczyna sie krztusic. czasami tez zdaza sie to na trojce przy wyzszych obrotach. ale napewno nie moge przekroczyc 4000 na czworce. o to co sprawdzilem: od razu mysle ze albo pompa albo gaznik. ale niestety wymienilem najpierw pompe jazda probna i dalej klops. po paru dniach a dokladnei dzisiaj wymienilem rozwniez gaznik ale dalej nic. caly czas jest ten sam problem. nie jest to tez wina powietrza gdyz zdjelem na chwile dolot od filtra powietrza i problem byl ten sam. Chlopaki pomuszcie. nie pozwolcie zebym przed KJS-em spalil sie w blokach. Dzieki za wszystkei odpowiedzi |
kz61 Peugeot 306 XN Bochnia | 2005-11-03 18:38:47 Zbyt mała przerwa na przerywaczu jeśli to FL. |
130TC (S) Furious Moderator 126p Jaworzno | 2005-11-03 22:26:24 ja bym był za podstawką pod pompką, spiłuj ją troche, na pewno nie zaszkodzi. Nie wykluczam oczywiście też innych przypadłości (np. zapłon) |
maskekk F&F Wolny Słuchacz :) Pzn | 2005-11-03 23:22:13 zle luzy zaworowe ??
wytarty walek rozrzadu ?? ja bym,szuakl przyczyn w ukladznie zaworowo-rozrzadawym ![]() |
sztos 126p Warszawa | 2005-11-04 08:26:54 prawdopodobnie problem sie rozwiazal. jeszcze raz dzisiaj bede sprawdzal. wine ponosil filtr paliwa.
mam zaplon od eleganta i swierzo zalozony wiec jezeli juz to moglaby to byc ta pompa paliwa, ale miejmy nadzieje ze teraz wszytsko beddzie dzialac cacy. pozdrawiam [ wiadomość edytowana przez: lukaszc dnia 2005-11-04 10:07:29 ] |
bassman Lancia Dedra SW Łódź | 2005-11-05 14:22:43 Kazdy w glebsze problemy wchodzil - a tu filtr paliwa mokry - ![]() |
Chudy89 F&F Sympatyk Polonez Caro 1.6GLI Katowice | 2005-11-07 00:27:47 Jak masz jeszcze ochotę sprawdź filtr w baku (ten przy pływaku).
Przeważnie tak jest, że bierzę się pod uwagę jakiś poważny defekt a potem okazuje się to naprawdę małą pierdółką
U mnie przerywał na wysokich obrotach i okazało się, że to wina kondensatora przy aparacie zapłonowym |