MotoNews.pl
  

Piszczacy pasek po wymianie

  
Sortuj wg daty:
rosnąco malejąco
Witam.Jestem tu nowy chociaz forum czasem przegladam od niedawna.Wymienilem w swoim escorcie pasek rozrzadu i teraz mi bardzo piszczy.Mysle ze to przez to ze pasek jest nowy i musi sie wyrobic?Pasek bardziej piszczy jak wlacze ogrzewanie szyby.Niech mi ktos doradzi przez co to moze tak piszczec.Posiadam Escorta od niedawna i nie wiem.Z gory wielkie dzieki za porady.Pozdro.
  
 
pasek rozrządu?? nie ma takiej możliwości!!
jak jush coś to pasek klinowy, po prostu za słabo jest naciągnięty
  
 
Skup się przez chwilę i napisz jaki masz silnik. Wnioskuję, że 1.6 zetec ale pasek rozrządu ma niewiele wspólnego z piszczeniem pod obciążeniem elektrycznym. Jak znam życie masz 1.3 i wymieniłeś sobie pasek klinowy, który jest za słabo naciągnięty.
  
 
Mam MK7 z silnikiem Zetec 16V.Ostatnio wymienilem pasek rozrzadu(komplet,2 rolki+napinajaca).
  
 
No to niezła jazda... jak to może piszceć Wydaje mi się że to nie pasek rozrządu, a zbieg okoliczności...


[ wiadomość edytowana przez: Wojo dnia 2005-11-05 01:24:53 ]
  
 
Nie moze piszczec. 100% jest to niewlasciwie naciagniety pasek alternatora.
  
 
poprostu kolega wymieniając pasek rozrządu musiał ściągnąć a później nałożyć pasek do alternatora.

Pasek piszczy, tylko wtedy gdy jest źle naciągnięty, reasumując zerknij na napinacz paska....

Zobacz też czy pasek nie jest zużyty...
  
 
Mi tez caly czas piszczy a szczegolnie jak sie wilgotno zrobilo. Probowalem to wyregulowac ale bez rezultatu. Teraz to zlewam juz to... Niech se piszczy.
  
 
Czy przy wymianie rozrzadu konieczne jest sciaganie paska alternatora?
  
 
Cytat:
2005-11-15 20:15:35, Yildiray pisze:
Czy przy wymianie rozrzadu konieczne jest sciaganie paska alternatora?



Nie ma innej opcji.
  
 
A tu zmyła!!! mój pasek piszczał(oczywiście klinowy ) i okazało się że co 3miesiące zbierały się na nim jakieś syfy. Zwyczajnie go zdejmowałem i wyciągałem różne kamyczki powbijane w pasek od strony koła. Usterka ta nigdy nie ustąpiła bo zawsze wracała
  
 
aaa ... i przypomniałem sobie że pasek rozrządu też może piszczeć kiedyś w swoim passacie zmieniłem i okazało się że za mocno go naciągnęłem i się delikatnie zsuwał w strone obudowy i o nią ocierał i piiiiskałłłł że hej