| Sortuj wg daty: rosnąco malejąco |
Kfjatek Mercedes-Benz 190E Koszalin | 2005-11-05 15:49:39 Nie wiem, czemu na forum to wyskoczylo 3 razy :| |
faworyt Toyota Carina 2.0 GLi Krapkowice | 2005-11-05 17:10:55
Dziwne ,ze poprzedni właściciel tego niezlikwidował.Bo wnioskuje,ze ty gazu niezakładałeś ,tylko już był.Jedna sprawa,ze działo się tak samo wujkowi w carinie 2.0 na II generacji ,nawet przy 40km/h potrafiło na luzie zgasnąć i okazało się ,ze potrzebna była regeneracja reduktora,który zrobił grubo ponad 100tyś.km. Druga sprawa to to,ze możesz mieć wlot powietrza do filtra skierowany do przodu samochodu,a dobrze byłoby ,gdyby łapał powietrze skierowany do tyłu ,lub w bok,ale nic to nieda jak reduktor masz do regeneracji.
No to częste jest.Resztki gazu są w kolektorze dolotowym,a ty odpalasz go na benzynie i cieżko odpala,nieraz pomoze dłuższe kręcenie rozrusznikiem.Ale auto ma niegasnąć ,to podstawa i niebędziesz miał akcji ,ze Ci na pasach zgaśnie...
Mnie też nieraz.Czasem tak jest z gazem,że człowieka cholera bierze,szczególnie jak niemasz sekwencji.Zrobisz co masz do poprawienia i będziesz śmigał.
Zmień to na 2500obr.Troche na benzynie niech auto pojedzie.BO w zimie jak będzie chodził na ssaniu to odrazu na gazie i szybko może,ale niemusi spaść trwałość reduktora. [ wiadomość edytowana przez: faworyt dnia 2005-11-05 17:12:20 ] |
odys124 Poznan-Borne Sulinowo | 2005-11-05 17:16:58 Sprawdz temperature silnika-moze byc wina termostatu.Niedogrzany silnik ma prawo gasnac na gazie. |