Nietypowe pytanie o ladowanie akumulatora

  
Sortuj wg daty:
rosnąco malejąco
Jak w temacie. Co moze byc powodem ze pali sie lampka od ladowania akumulatora. Jak silnik pracuje to troszke przygasa ale nie gasnie Napiecie na akumulatorze na wlaczonym silniku to 12.08V Dzieki za szybka odpowiedz
  
 
no na włączonym silniku powinno być koło 14V
może coś z alternatorem za słabe ładowanie
  
 
nie za slabe, tylko nie ma wcale ładowania!!
  
 
jak dlugo mozna jezdzic jesli akumulator nie jest ladowany, podczas jazdy proad pobierany jest z alternetora czy akumulatora?
  
 
Cytat:
2005-11-09 19:57:55, kaczor25 pisze:
Jak w temacie. Co moze byc powodem ze pali sie lampka od ladowania akumulatora. Jak silnik pracuje to troszke przygasa ale nie gasnie Napiecie na akumulatorze na wlaczonym silniku to 12.08V Dzieki za szybka odpowiedz

Albo szczotki podwieszone albo regulator napięcia.
  
 
Cytat:
2005-11-09 20:10:23, kaczor25 pisze:
jak dlugo mozna jezdzic jesli akumulator nie jest ladowany, podczas jazdy proad pobierany jest z alternetora czy akumulatora?



ano tak dlugo az ci zgasnie i juz nie zapali
podczas jazdy prad jest pobierany z alternatora, ktory po drodze przechodzi przez akumulator. A jak alternator nie dziala to bierze tylko z akumulatora, co przy wlaczonych swiatlach nie starczy na dlugo
  
 
a jesli kontrolka wogóle się nie zapala...i nie ma ładowania - bo aku padł po ok 8 godz (w tym ok 1 godz jazdy na światłach)???
  
 
witam,

mnie spotkało ostatnio coś takiego. Aku starczyło na 1 dzień (50km do pracy), i tam mi autko naprawili (jak dobrze pracować z dala od dużego miasta gdzie mechanicy, w tym przypadku elektrycy nie zdzierają !!!!!).

W moim przypadku siadły diody w alternatorku koszt to 110pln razem z robocizną po godzinach !!! i ładowaniem aku wiec chyba całkiem rozsądna cena.

Pozdrawiam
Czester

P.S. najlepiej pojechać w tym przypadku do elektryka, bo możliwe że siadł tylko regulator napięcia (podobne objawy), nio chyba że masz dostęp do zapasowych częsci !!