Nie cierpię mechaników

Sortuj wg daty:
rosnąco malejąco
Słuchajcie, jestem z zawodu mechanikiem samochodowym po technikum - szkolenie głównie na FSO i FSM ,lecz nie pracuję w ty fachu - co potrafię to zrobię sam w swym Esperaku.Ostatnio jednak nie mogę poradzić - na benzynie się dusi, a jak jest zimny wręcz nie chce jechać, na gazie chodzi, ale różnie czasami nie równo, a czasami silnika wogóle nie czuć tak równiutko.Super mechanicy doradzali mi wymianę: świec, kabli,palucha z kopułką,filtrów itp - co jest rzeczą oczywistą - a dopiero później będziemy szukać problemu. Co z tego, jak wydam 300-400zł i nadal żadnych efektów,tym bardziej,że o tym wiem i te rzeczy są wymienione . Zmieniłem też czujnik otwarcia przepustnicy i wyczyściłem silniczek krokowy. - bez efektów i co dalej robić ?Mam wrażenie,że wtryski są zanieczyszczone i benzynka nie przepływa, a gaz sobie radzi. Co o tymmyślicie?
Pozdrawiam, Hej

jaki przebieg auta ? -może katalizator ma dosyć ?? ,
a może to słynna cewka w aparacie zapłonowym daje o sobie znać ?

Czy zawsze na benzynie się buntuje czy też zdarza mu się normalna praca??...jeśli zawsze to możesz (niestety) mieć racje z tymi wtryskami ...cosik ich boleć może .

P.S. do czytających ten post dodatkowe pytanko: Czy aparat zapłonowy w silniku 1,5 ma to samo rozwiązanie "czujnika Halla" znaczy taką samą cewkę w aparacie ??

[ wiadomość edytowana przez: bogdan1 dnia 2005-11-09 21:37:15 ]

Ja kiedys miałem podobnie. Załatwilem wiązke wtryskiwaczy( jakies małe zwarcie) a pozniej Emulator wtrysku poszedł sie ...
Po wymianie auto zaczelo pracowac jak ta lala.

To samo mam w lanosie. Po wymianie wszystkich dupereli problem się zmniejszył, ale nadal pozostał. Chyba to problem wtrysków. Może na początek zakup jakiegoś STP-a i dolej do paliwa.

wadliwe działanie czujnika halla można poznać po warjujących obrotach, czasami potrafią skakać nawet o 3000obr/min

Przed wymianą należy zaznaczyć sobie na korpusie ustawienie aparatu zapłonowego.