Rodzaje instalacji BRC

  
Sortuj wg daty:
rosnąco malejąco
Mam pytanko - w najbliższych dniach prawdopodobnie nabędę nowe autko z 16 zaworowym silnikiem (wielopunkt).
I moje pytanie - czy BRC robi różne instalacje (komputery) II gen. do takich silników?
Teraz na monowrtysku mam BRC Blitz i jestem bardzo zadowolony.
Chciałbym pozostać przy tej firmie, bo pracuje tam mój kolega....

Czy radzicie jakąś inną instalkę?

Pozdr. P.
  
 
To że pracuje tam kolega nic Ci nie daje. Instalka musi być dobrana pod konkretny model samochodu i to jest jedyna wykładnia. Tzw. 2 generacja to oszukiwanie i siebie i silnika, do wielopunktu musi być instalka od 3 generacji w górę. to że np Espero jeździ na 2 generacji to niestety koszt instalacji tylko i wyłącznie.
Wszystko zależy od tego co kupujesz i co chcesz mieć. 16 zaworów i wielopunkt to ja mam w Espero, i co z tego. Kupując auto z silnikem ecotek (ludzie nie wiem jak to się pisze, więc wybaczcie) szczególnie nowszym, nie założysz instalki 2 generacji, a jak ktoś zechce założyć to nie jest fachowiec.
BRC robi instalki do wszystkich typów samochodów, więc chyba coś da się dopasować. Warunek jest tylko, że musi być dobrana inslalka do typu samochodu, inaczej to masz instalację dobrej firmy tylko auto nie jeżdzi.
  
 
Cytat:
2005-11-09 23:14:56, Adamo8 pisze:
16 zaworów i wielopunkt to ja mam w Espero, i co z tego. Kupując auto z silnikem ecotek (ludzie nie wiem jak to się pisze, więc wybaczcie) szczególnie nowszym, nie założysz instalki 2 generacji, a jak ktoś zechce założyć to nie jest fachowiec.


Czy ja wiem , kolegę mam z Vectrą B 99 rocznik, ecotec 1.8 16 V. Instalka za jakies 2300 pln. Nie skarżył się na problemy no i spalanie na przyzwoitym poziomie. Musialbym z nim pogadac bardziej co on tam ma dokladnie no i jak to wogole jezdzi. Zas sasiad mial tez vectre B 2.0 16V w gazie i więcej mu to auto stało niż jeździło, chcial dziada za wszelka cene sprzedac... Ostatecznie nim dachował, na szczescie nic mu sie nie stalo...
  
 
Cytat:
2005-11-09 23:14:56, Adamo8 pisze:
To że pracuje tam kolega nic Ci nie daje. Instalka musi być dobrana pod konkretny model samochodu i to jest jedyna wykładnia. Tzw. 2 generacja to oszukiwanie i siebie i silnika, do wielopunktu musi być instalka od 3 generacji w górę. to że np Espero jeździ na 2 generacji to niestety koszt instalacji tylko i wyłącznie. Wszystko zależy od tego co kupujesz i co chcesz mieć. 16 zaworów i wielopunkt to ja mam w Espero, i co z tego. Kupując auto z silnikem ecotek (ludzie nie wiem jak to się pisze, więc wybaczcie) szczególnie nowszym, nie założysz instalki 2 generacji, a jak ktoś zechce założyć to nie jest fachowiec. BRC robi instalki do wszystkich typów samochodów, więc chyba coś da się dopasować. Warunek jest tylko, że musi być dobrana inslalka do typu samochodu, inaczej to masz instalację dobrej firmy tylko auto nie jeżdzi.


Powoli, powoli - nie ważne, która generacja. Może źle sie wyraziłem
Chodzi o to, żeby to nie był wtrysk gazu. I to bynajmniej nie z powodu kosztów - chodzi o to, że obecne do pracy mam ok 5-6 km, a w zimę lpg wtryskowe przełączałoby mi się w połowie drogi albo i później.
Chodziło mi o oprogramowanie czy rodzaj instalacji BRC.
Pozdr. P.

P.S. A kolega daje dużo:
I. nie założy czegoś, co będzie źle jeździło
II. nie założy lipnie - pomimo rabatu będzie się starał bardziej, niż w każdym innym aucie (znam to z autopsji)
III. każda regulacja, przegląd, etc. bez gadania, umawiania, za free (czyt. jakieś pifffko na przykład )
Dalej sądzisz, że kolega nic nie daje...?

Chciałem po prostu poznać opinie innych użytkownikow lpg. Może jakiś elpigaz, czy inne lovato jeździ "o niebo" lepiej, niż BRC i w imię tego zrezygnowałbym z "kolegi"...
  
 
Mówiąc jeszcze prościej - chodzi mi o najwyższą instalkę przed wtryskiem. Jedni mówią II gen., inni III...
P.
  
 
Cytat:
pyrekcb napisał:
P.S. A kolega daje dużo:


Źle się wyraziłem. Tutaj masz całkowitą rację. Myślałem całkiem o czymś innym w tym co napisałem.
Cytat:
Michal-500 napisał:
Czy ja wiem , kolegę mam z Vectrą B 99 rocznik, ecotec 1.8 16 V. Instalka za jakies 2300 pln. Nie skarżył się na problemy no i spalanie na przyzwoitym poziomie. Musialbym z nim pogadac bardziej co on tam ma dokladnie no i jak to wogole jezdzi. Zas sasiad mial tez vectre B 2.0 16V w gazie i więcej mu to auto stało niż jeździło, chcial dziada za wszelka cene sprzedac... Ostatecznie nim dachował, na szczescie nic mu sie nie stalo...


Również ma kolegę z Vectrą B, i zakładał gaz tam gdzie ja. Ma teraz na przewodzie gazu chyba ze 4 zawory założone. Bo toto nie gasło po wyłączeniu zapłonu, albo strzelało przy gaszeniu itd. W Espero dolot powietrza jest u góry, a w Oplu na dole. Ciekawe jest to że nikt (prawie) nie chciał mu założyć instalki 2 generacji.
Cytat:
pyrekcb napisał;
Mówiąc jeszcze prościej - chodzi mi o najwyższą instalkę przed wtryskiem. Jedni mówią II gen., inni III...


2 generacja to tzw. "mikser" z komputerem, a 3 generacje to już wtrysk gazu w fazie lotnej. Więc mowa o instalce 2 generacji tylko.
  
 
pyrek ale jednego nie kumam..skoro masz kumpla ktory montuje brc to chyba on najlepiej bedzie wiedzial jaka instalka bedzie najlepsza..jesli decydujesz sie na ta firme miedzy innymi dlatego ze masz tam kolege do ktorego masz zaufanie..to zaufaj mu i niech on ci cos zaproponuje..no bo co to by byl za fachowiec gdybys to ty musial mu doradzac jaka ma ci instalacje zalozyc

a co do generacji to powiem szczerze ze teraz nawet do espero gdybym mial instalowac to zalozylbym IIIgen a jesli by sie dalo to i IV..ceny na tyle spadly ze bawienie sie teraz przy nowoczesnym silniku w robienie z niego de facto gaznika to naprawde poroniony pomysl.. niby niektorym to dobrze chodzi (np mi) niby moze malo palic..ale w takim razie po cholore zmieniac samochod na nowoczesny..ktory ma dziesiatki czujnikow do tego np takie bajery jak kontrola trakcji czy pokladowy komp ktore wszystkie razem zakladajac IIgen wyrzucamy na smietnik ?

teraz patrzac z perspektywy czasu dla osob ktore jeszcze przed zakupem wiedza ze zaloza instalke tego typu najrosadniej jest wybrac jakis stary 8 zaworowy silnik na monowtrysku
  
 
Cytat:
2005-11-10 06:07:14, qbaj pisze:
pyrek ale jednego nie kumam..skoro masz kumpla ktory montuje brc to chyba on najlepiej bedzie wiedzial jaka instalka bedzie najlepsza..jesli decydujesz sie na ta firme miedzy innymi dlatego ze masz tam kolege do ktorego masz zaufanie..to zaufaj mu i niech on ci cos zaproponuje..no bo co to by byl za fachowiec gdybys to ty musial mu doradzac jaka ma ci instalacje zalozyc


jak niżej
Cytat:
2005-11-09 23:27:57, pyrekcb pisze:
Chciałem po prostu poznać opinie innych użytkownikow lpg. Może jakiś elpigaz, czy inne lovato jeździ "o niebo" lepiej, niż BRC i w imię tego zrezygnowałbym z "kolegi"...



Cytat:
a co do generacji to powiem szczerze ze teraz nawet do espero gdybym mial instalowac to zalozylbym IIIgen a jesli by sie dalo to i IV..ceny na tyle spadly ze bawienie sie teraz przy nowoczesnym silniku w robienie z niego de facto gaznika to naprawde poroniony pomysl.. niby niektorym to dobrze chodzi (np mi) niby moze malo palic..ale w takim razie po cholore zmieniac samochod na nowoczesny..ktory ma dziesiatki czujnikow do tego np takie bajery jak kontrola trakcji czy pokladowy komp ktore wszystkie razem zakladajac IIgen wyrzucamy na smietnik ? teraz patrzac z perspektywy czasu dla osob ktore jeszcze przed zakupem wiedza ze zaloza instalke tego typu najrosadniej jest wybrac jakis stary 8 zaworowy silnik na monowtrysku


...i w moim przypadku lac 50/50% lpg i noPb...?

Cytat:
2005-11-09 23:27:57, pyrekcb pisze:
Może źle sie wyraziłem Chodzi o to, żeby to nie był wtrysk gazu. I to bynajmniej nie z powodu kosztów - chodzi o to, że obecne do pracy mam ok 5-6 km, a w zimę lpg wtryskowe przełączałoby mi się w połowie drogi albo i później.



Pozdr. P.
  
 
Cytat:
i w moim przypadku lac 50/50% lpg i noPb...?



nie no jasne..ja rozumiem twoja argumentacje ale..

widze pewna niekonsekwencje..skoro zakladasz ze glowne przebiegi auta to bedzie 5-6km do pracy to moze warto w ogole sie zastanowic czy zakladac lpg..? bo tym sposobem az tak wielu km nie natluczesz.. nie wiem..ale jak ostatnio patrze na ceny gazu w proporcji do ceny pb to sie zrobilem sceptyczny taka inwestycja szybko sie nie zwroci..ciesze sie ze mam juz za soba a z drugiej strony mowisz ze odrzucasz opcje wtrysku gazu ale nie ze wzgledow finansowych..czyli jak rozumiem moglbys wydac wiecej na instalke gdyby nie ten mankament z poznym przelaczaniem na lpg..a to juz w ogole poddaje pod watpliwosc czy warto zakladac?

nie krytykuje bron boze..tak sobie glosno mysle..

espero pali mi ponad 13L lpg i palilby pewnie z 11L pb..ale gdybym kupil sobie jakos honde czy toyote jak JACO i to by palilo powiedzmy 7L pb to zdecydowanie nie psulbym samochodu gazem a do robienia duzych przebiegow to sie kupuje diesla

  
 
mi sie wydaje ze najwazniejszy jest wybor miksera, jak chcesz to przesle Ci na maila katalog mikserow brc, zebys potem nie mial problemu tak jak moj kumpel ze zaloza Ci uniwersalny bo akurat taki maja na stanie...
pozdrawiam
  
 
a miksery brc sa jakos specjalnie dobrane do instalacji brc..w sensie czy sa jakies specyficzne w porownaniu z mikserami do innych instalek? rozumiem doskonale ze do roznych samochodow sa rozne miksery..ale chodzi mi o to czy np miksera brc dedykowanego do espero nie moglbym zalozyc do innej instalacji lpg w espero?
  
 
Cytat:
2005-11-10 10:28:59, qbaj pisze:
nie no jasne..ja rozumiem twoja argumentacje ale.. widze pewna niekonsekwencje..skoro zakladasz ze glowne przebiegi auta to bedzie 5-6km do pracy to moze warto w ogole sie zastanowic czy zakladac lpg..? bo tym sposobem az tak wielu km nie natluczesz.. nie wiem..ale jak ostatnio patrze na ceny gazu w proporcji do ceny pb to sie zrobilem sceptyczny taka inwestycja szybko sie nie zwroci..ciesze sie ze mam juz za soba a z drugiej strony mowisz ze odrzucasz opcje wtrysku gazu ale nie ze wzgledow finansowych..czyli jak rozumiem moglbys wydac wiecej na instalke gdyby nie ten mankament z poznym przelaczaniem na lpg..a to juz w ogole poddaje pod watpliwosc czy warto zakladac? nie krytykuje bron boze..tak sobie glosno mysle.. espero pali mi ponad 13L lpg i palilby pewnie z 11L pb..ale gdybym kupil sobie jakos honde czy toyote jak JACO i to by palilo powiedzmy 7L pb to zdecydowanie nie psulbym samochodu gazem a do robienia duzych przebiegow to sie kupuje diesla



Oprócz dojazdów do pracy też trochę jeżdżę... Jakieś 15-18 tkm rocznie wszystkiego będzie. Co do samego gazu - też się zastanawiam, czy zakładać. Pojeżdżę ze dwa miesiące, policzę i zdecyduję.

Od paliwa nie odliczam vatu, natomiast od instalki - tak.
Dla mnie cena instalacji za 2.100,00 zł, to ok. 1.400,00 zł.
(netto ok. 1728,00 - dochodowy nawet 19% = +/- 1400,00)

Pożyjemy, zobaczymy!
P.
  
 
Cytat:
2005-11-10 10:32:38, qbaj pisze:
a miksery brc sa jakos specjalnie dobrane do instalacji brc..w sensie czy sa jakies specyficzne w porownaniu z mikserami do innych instalek? rozumiem doskonale ze do roznych samochodow sa rozne miksery..ale chodzi mi o to czy np miksera brc dedykowanego do espero nie moglbym zalozyc do innej instalacji lpg w espero?


wydaje mi sie ze pasuja tez do innych instalek bo wkncu inne instali tez podaja gaz na mikser przez silnik krokowy, i tak samo mozna regulowac cisnienie na reduktorze
  
 
Cytat:
2005-11-10 11:39:51, iampinki pisze:
wydaje mi sie ze pasuja tez do innych instalek bo wkncu inne instali tez podaja gaz na mikser przez silnik krokowy, i tak samo mozna regulowac cisnienie na reduktorze



Chyba że nie masz silnika krokowego w instalce, tak jak ja na przykład... Żeby nie było niedomówień mam BRC instalowane w lutym 2004 - i jakoś wszystko śmiga bez problemów, nawet regulowana nie była ani razu.
  
 
do nowego auta z plastikowym kolektorem tylko sekwencja ale ważny jest też montaż widziałem już okazyjnie zamontowane instaki z kablami na wierzchu, bez osłon i badziewiastymi przełącznikami okropnie szpetne ale szybko i tanio to prawie zawsze żle tak to jest.
  
 
Cytat:
2005-11-10 12:39:39, Walus pisze:
Chyba że nie masz silnika krokowego w instalce, tak jak ja na przykład... Żeby nie było niedomówień mam BRC instalowane w lutym 2004 - i jakoś wszystko śmiga bez problemów, nawet regulowana nie była ani razu.



jestes na 100% pewien ze nie masz?? w brc jest z tego co widzialem krokowiec przy samym reduktorze..patrzac na zdjecia kolegi w ogole tam nie widzialem silniczka ale okazalo sie ze jest tylko prawie ze laczy sie z reduktorem no bo jesli nie masz silniczka to jak ma komp sterowac?? a jak nie masz kompa to jakim cudem dostales wpis do dowodu??