Wygluszenie od spodu maski.

  
Sortuj wg daty:
rosnąco malejąco
Mam pytanie: Czy wygluszenie maski jest przyklejone do maski, czy na jakies zatrzaski? Jak sie je sciaga? Chce sobie zrobic tam dodatkowe wygluszenie z mat, a na to spowrotem przymocowac oryginalne wygluszenie. Jak myslicie, jak najlepiej wyciszyc samochod od strony silnika? Czy to co chce zrobic pomoze?
  
 
jest na zatrzaski
  
 
wygłuszenie pomoże, ale obawiam sie o wytrzymałść temperaturową takiej maty i odporność na zmiany temperatur, choć producent o tym zapewnia. Znalazłem maty z warstwą alu po 15pln/50x50cm firmy Boll i 16pln APP. Polecam jednak wygłuszyć dodatkowo kabinę (przegrodę silnika i blachy pod kokpitem (np matą z filcem) oraz nadkola od wewnątrz...
  
 
Ja mam przednie nadkola z tworzywa - przykręcane kolego surec, więc jak je wygłuszać? Może to co jest pod nimi od strony kabiny.
A swoją drogą pdłącze się pod temat, bo też o tym myślałem. Był taki czas (jak miałem stare przewody WN), że strzelał mi straszliwie i mam całe to wygłuszenie dosłownie poszarpane od wybuchów i tak sobie myślałem czy by nie wykleić machy matami - oczywiście z folią aluminiową. Pytanie tylko czy te maty wytrzymają tak bardzo zmienne warunki od wysokich na pracującym motorze do b. niskich jak zostawimy rozgrzany zimą na noc? No i podstawa! Czy ta warstwa bitumiczna jest łatwopalna czy nie? Chyba jutro zrobię testy.
A może ktoś tak ma wygłuszone to może jakieś foto.

[ wiadomość edytowana przez: R_O_Y dnia 2005-11-10 11:03:21 ]
  
 
Kolego surec, a jak to wygluszyc, zeby sie nie narobic specjalnie? Chodzi mi o to, ze nie usmicha mi sie sciagac calego kokpitu wewnatrz, a od strony silnika tez jest dosc ciezkie dojscie. Wiec jak??

P.s. Ja mam wygluszone nadkola tylne, ale od zewnatrz. Pomoglo troche, ale spodziewalem sie czegos lepszego. Ogolnie z tylu przeszkadzal mi szum od opon, stad moja decyzja o wygluszaniu nadkoli, ale teraz chyba szumi przez uszczelki w drzwiach. Moze sprobuje poprzyciagac troche drzwi na zamkach.
  
 
Cytat:
2005-11-12 02:24:07, Viking79 pisze:
Kolego surec, a jak to wygluszyc, zeby sie nie narobic specjalnie? Chodzi mi o to, ze nie usmicha mi sie sciagac calego kokpitu wewnatrz, a od strony silnika tez jest dosc ciezkie dojscie. Wiec jak??



hmm żeby było lekko, łatwo, przyjemnie, i tanio, należy skorzystać z pokrętła/przycisku "volume" znajdującego się poniżej pokręteł nawiewu Viking nie da się niczego zrobić bez poświęceń, choćby czasowych.
  
 
No ja rozumiem, ze w 5 minut tego nie zrobie Ale nie wyobrazam sobie sciagania tych wszystkich plastikow, rozlaczania zegarow innych pokretel i pierdol. Myslalem, ze jakbym sprobowal tylko maske wygluszyc, albo moze ewentualnie od silnika ile siegne, albo wewnatrz pod dywanikami jakas mate polozyc itp. to jednak jakis efekt dobry by byl.
  
 
looz, nie taka deska straszna jak ją malują, a moim zdaniem dodatkowe wyciszanie ma sens jeśli izoluje sie juz całą komorę silnika,
myślę że do tego byłoby również można zainwestować w plastikową osłone pod silnik. ( mi bliżej do alu osłony- ale efekt odwrotny)
  
 
Deska jest straszna, bo aby takie wyciszanie zrobic trzeba ja wyjac cala, sciagac kierownice, odlaczac poduszki, odlaczac kupe ciegien, kabli i kabelkow. DLA MIZERNEGO EFEKTU!!!
MK7 jest juz bardzo przyzwoicie wyciszony. JEsli dochodzi o odglos opon, to raczej przez uszczelki drzwi, przez klape bagaznika, przez nawiew!

Jesli masz platikowe okna w domu, to dla eksperymentu rozwun minimalnie uszczelke, ktora jest na dole okna. Zdziwisz sie, jak nagle zrobi sie glosno. Albo po prostu nie domknij okna!
Lepiej polikwidowac luzy w uszczelkach na dole, tam gdzie sie lacza, bo lubia sie rozchodzic, lepiej poustawiac dobrze drzwi, albo wymienic podarte uszczelki, niez wpierdzielic sie w koszty i kupe roboty. Jak bedziesz mial w miare szczelna kabine (Tyle, ze calkowicie szczelnego auta nie zrobisz niestety.), to pedejmiesz decyzje o tym czy warto sie bawic czy nie w naklejanie dodatkowych mat, na maty, ktore i tak juz sa naklejone w MK7 w bardzo wielu miejscach.

CO DO PLASTIKOWEJ OSLONY POD SILNIK:
Potwierdzam, ze wycisza nieco auto!
  
 
No tak, tu mowa o MKVII, a ja mam MKV i to kombi. Wiecie jak z tylu szumi? W dodatku nie mam rolety bagaznika. Sprobujcie sobie w hatchbacku polozyc tylne siedzenia i polke wyjac i przejedzcie sie. Glosno od opon? U mnie jest jeszcze glosniej, bo kabina wieksza. Ale dzieki za opinie. Uszczelki mam w miare nowe - kiedys kupilem na allegro z Escorta '99 w idealnym stanie, bo za 2 nowe w salonie forda chcieli 640 PLN(sześćset czterdzieści złotych) i to jeszcze na zamowienie, a na allegro te same 2 uszczelki kosztowaly mnie 15 PLN+ jakies grosze za przesylke.