Sortuj wg daty: rosnąco malejąco |
![]() hz10 BMW Member starachowice | 2005-11-10 17:46:23 a może urwał ci sie korbowód ![]() |
![]() tolo84 (S) BMW Master (Moderator) BMW E36 Bydgoszcz | 2005-11-10 18:18:41
jesli to lancuch lub tak jak pisze hz10 korbowod to zdecydowanie nie masz 163tkm ![]() [ wiadomość edytowana przez: tolo84 dnia 2005-11-10 18:19:13 ] |
![]() bmw111a BMW e36 Bolesławiec | 2005-11-10 19:37:56 Według mnie to masz dyfuzor do wymiany (tylni most) tez mnie niedawno spotkała przyjemnosc wymiany.
Kilka stówek i po kłopocie ;P |
![]() hz10 BMW Member starachowice | 2005-11-10 23:37:53 nigdy nie spotkałem żeby sie podczas jazdy zerwał czy to łańcuch czy pasek i zablokowało silnik ![]() |
![]() Peet BMW E-36 Starachowice | 2005-11-11 00:00:19
|
Jayu BMW 318is LUBIN | 2005-11-11 00:06:32 No teraz jak dokladnie obejrzalem silnik to sie okazalo ze kolo koła pasowego jest wyjebana mala dziura od przodu, widac lancuch ale przy latarce nic nie zobacze wiecej ![]() ![]() ...a ze tak zapytam z ciekawosci to ile zaplaciles za naprawe tylnego mostu bmw111aa ?? ;] ![]() ![]() |
![]() hz10 BMW Member starachowice | 2005-11-11 10:00:51
![]() |
![]() tolo84 (S) BMW Master (Moderator) BMW E36 Bydgoszcz | 2005-11-11 11:02:46
mostow sie z reguly nie naprawia, uzywany kupisz do is'a za jakies 400zl. ale w twoim przypadku to raczej nie z nim jest problem ;] |
Jayu BMW 318is LUBIN | 2005-11-15 20:03:00 No i jednak lancuch ;/ cos go przyblokowalo i sie zerwal ;/ glowicy jeszcze nie sciagalem ale jak kreciilem walem to luzno szlo takze moze nie powyginalo zaworw ![]() ![]() ![]() Przednia obudowa tam gdzie visko ma dziure takze ja tez musze kupic druga obudowa gdzie idzie mala zebatka cala wyrwana tzn zebatka ;/ i z jednej strony pokrzywiona. Czarne jakies male gowienko nie wiem co to jest jakas luzwa ale sa dwie jedna duza i jest ok i jedna mala platstokowa cienka z jakimis wypustkami. Jak narazie tyle ;/ Na moje oko to nie za duzo spodziewalem sie wiecej ale to moze jeszce nie koniec ;/ |
![]() kornat BMW Member BMW e-39 530d Wrocław | 2005-11-15 23:22:36 Nic nie dzieje się bez przyczyny!!! Coś musiało zblokowac łańcuch skoro strzelił, ja bym szarpnął głowice obejrzał ją i poważnie się zastanowił nad przyczyna awarii, coby po złożeniu wszystkiego nie powtórzyła się!!! |
![]() kiddy BMW Member BMW 524td Warszawa | 2005-11-15 23:34:47 Dokładnie,łancuch sam nie peka po tak małym przebiegu,niby powinien byc dożywotnio.. |
![]() zdunekm BMW Friend było e-36 jest e-39 z daleka | 2005-11-16 00:52:14
trza bylo nie dopuszczac lancucha o obijanie o obudowe klawiatury, tylko wykrecic napinacza i spowrotem wkrecic. jakbys to zrobil to podejrzewam nie doszloby do rozerwania łancucha, podjezdzales pod stroma gorke jak mowisz wiec lancuch mial naprezenie a nastepnie poluzowanie, ktore musialo doprowadzic do mocnego uderzenia o obudowe i to zaskutkowalo rozerwaniem lancucha. No tak mi sie bynajmniej wydaje. |
jarek270582 BMW Friend BMW E34 Zgorzelec | 2005-11-16 10:07:41 Siema.Nie mowmy co by bylo gdyby.Moim zdaniem powinienes przejrzec silnik dokladniej a wiec stawial bym na rozebranie go na czesci pierwsze.Uwarzam ze kturys zawur napewno musial dostac.Silnik moze bedzie swobodnie sie obracal ale z cisnieniem na cylindrach moze byc gorzej.A wiec radze tobie abys przejrzal silnik.
Tak pisze kornat.
...a tak pisze kiddy.CHLOPAKI MAJA RACJE |
![]() zdunekm BMW Friend było e-36 jest e-39 z daleka | 2005-11-16 10:41:55
jak co by było gdyby?? jesli slychac jakies stukanie w silniku i wiemy ze to lancuch to co jezdzimy dalej ?? to tylko ludzie niemyslacy jezdza dalej, skoro slychac stuk w silniku to trzeba jak najszybciej wyeleminowac usterke a nei jezdzic. To mozna bylo przewidziec ze to lancuch. Co innego gdyby lancuch nie obijal o obudowe klawiatury i nagle pekl, tego nie moglibysmy przewidziec. Jakbys zlapał gume na drodze to co jechalbys dalej czy wymienil koło ?? Taka sama sprawa jest z lancuchem lub czyms innym. |
jarek270582 BMW Friend BMW E34 Zgorzelec | 2005-11-16 10:50:33 Halo jest tam kto?Niewiem czy zaowarzyles lancuch juz pekl i w ten sposob nic nie pomorzesz wiec zostaw swoje komentarze dla siebie. |
![]() zdunekm BMW Friend było e-36 jest e-39 z daleka | 2005-11-16 11:19:40
Uprzedzam wszystkich ktorzy maja rozrzad na lancuchu, aby pamietali o napinaczu wtedy unikna problemu ktory jest tematem tego postu. A nie jezdzili jak niby nic, czekajac na skutek. |
![]() Paffcio BMW Friend BMW 318 Ci Sosnowiec | 2005-11-16 11:31:48 Co nalezy zrobic z napinaczem, o czym pamietac, by zapobiec zerwaniu lancucha? |
![]() zdunekm BMW Friend było e-36 jest e-39 z daleka | 2005-11-16 14:47:20
jak slyszysz uderzenia łancucha o obudowe klawiatury to odkrec i wyciagnij a nastepnie spowrotem wkrec napinacz, znajdziesz go po lewej stronie pod glowica, to taka sruba u mnie jest pod klucz 13. Dzwiek obijajacego lancucha mozna skojarzyc z silnikiem diesla bo taki jest odglos. Po wkreceniu napinacza spowrotem lanuch rozrzadu sie naprezy i bedziesz slyszec jego swist po odpaleniu silnika. |