Sortuj wg daty: rosnąco malejąco |
![]() liked AR 156 SW Chorzów | 2005-11-12 17:05:09 gdzie jest ta centralka? i powiedzcie mi jeszcze jesli mozecie, czy mozna do niej podlaczyc kazdy uniwersalny alarm tak aby obslugiwal ta centralke z pilota?
dzieki za info ![]() |
![]() polityk Escort MKV 1,6 LJF LPG Kraków | 2005-11-12 17:16:45 Nie jestem pewnien, ale z tego co słyszałem takowej nie ma...
Że niby siłowniki są spięte razem wszystkie i to mastery sterują, nie centralka. Mówił mi to gość od alarmów...ale nie wydaje mi się to prawdziwe więc głowy nie daje. Twierdził, że w MKV nie da sie tak łatwo wysterować seryjnego centralnego plusami lub minusami ze zwykłego alarmu, bo czas impulsu jest zbyt krótki czy coś takiego...doradził mi "dołożyć" siłownik który by szarpał linkę, po wielu próbach olałem temat. jak bede miał chwile wróce do pierwotnej koncepcji czyli sterowania oryginalnymi silownikami. Jak coś wymyślisz to podrzuć jakąś fotorelację co wyrzeźbiłeś ![]() Pozdro ![]() |
![]() liked AR 156 SW Chorzów | 2005-11-12 17:21:43 prostym rozwiazaniem jest dla mnie kupic uniwersalny centralny i uniwersalny alarm.. spina sie je razem.. a kabelki z silownikow orginalnych podpialbym tylko do tej uniwersalnej centralki. ale szkoda kasy jesli mozna zaoszczedzic ![]() |
![]() liked AR 156 SW Chorzów | 2005-11-12 17:35:28 no dobra.. ale orginalnymi silownikami wkoncu cos steruje czy nie... bo zaczynam sie gubic ![]() |
![]() ARECKI_TOM Ford Escort mk 5 Tomaszów Mazowiecki | 2005-11-14 17:33:50 To niby z kąd wymontował mój mechanik centralke do zamka w rs skoro jej nie ma? ![]() |
![]() polityk Escort MKV 1,6 LJF LPG Kraków | 2005-11-14 17:39:27 to spytaj mechanika gdzie ona była bo bym chetnie sie do niej dobrał ![]() |
![]() liked AR 156 SW Chorzów | 2005-11-14 18:21:13
wlasnie caly czas o tym mowie, ze podepne pod mastera zakupiona centralke alarmu i bedzie smigac. ale nadal uwazam ze centralka powinna gdzies byc ![]() ![]() |
![]() marcin_op MKV, 1,8D - 1991 - s ... Opole | 2005-11-14 19:09:49 NIE MA !!
Nie ma Centralki. Mastery wszystkim sterują. Podpinasz obojetnie jaki alarm pod kable które ida do drzwi albo kierowcy albo pasażera. Trzeba tylko kupić alarm który ma sterowanie plusem (+). Można równie dobrze podłączyć alarm który ma sterowanie minusem (-) ale trzeba wtedy zastsować przekaźnik aby zamienić minusa na plus. Wiem co pisze, bo sam osobiscie to robiłem w swoim. W drzwiach nalezy szukać dwóch kabli: biały- otwieranie żółty - zamykanie |
![]() liked AR 156 SW Chorzów | 2005-11-14 22:35:18 dzieki wam za podpowiedz... w takim razie wciele pierwotny plan w zycie ![]() |
![]() marcin_op MKV, 1,8D - 1991 - s ... Opole | 2005-11-14 23:04:17
tylko pamietaj ze musisz miec sterowanie plusem a nie minusem. Najlepiej powiedz temu kto od kogo będziesz kupował, na pewno doradzi ci jak podłaczyć przekaźnik. |
![]() matadorRS Opel Omega Wrocław | 2005-11-14 23:44:12 Musziswz kupic taka kastke ktora zamienia sterowanie centralnym z + na -. Koszt 20zł. Wiem bo kupowalem. I w tym caly problemik. mozna podlaczyc kazdy alarm. Kazdy kto zaklada alarmy Ci doradzi i napewno bedzie mial taki przekazniczek. ![]() |
hepos Sympatyk FEFK Escort MK7 BYŁ Kraków | 2005-11-15 08:51:36 A w przypadku fabrycznego centralnego na pilota jak to jest? |
![]() PUNIU Sympatyk FEFK stary rupiec-odjecha ... 97-200 | 2005-11-15 09:35:59
pamietaj ze w rs'ie jest inaczej to rozwiazane - masz inne zamki dodatkowe czujniki na wkladkach i takie tam |
skautek escort 1600 Business ... Lublin | 2005-11-16 23:37:37 Witam!
Gdzie szukać centralki od fabrycznego alarmu??? Z góry dzięki. |
![]() mati09 escort MK VI / mond ... Tarnów - Kraków | 2005-11-17 01:10:05 jeju jeju ale namieszane w escorcie sa siłowniczki i w kazdym jest wkładka która działa na zasadzie pozycjonera czyli sa dwie opcje otwarty zamkniety i pierwszy zamek który zostanie mechanicznie zasterowany pociaga za nim kolejne zamki niestety w tylnych drzwiach ford chciał oszczedzic na kablach i dał tylko 3 a nie 4 jak to jest w drzwiach przednich ale ja mam to przerobiaone i kazdymi drzwiami moge sterowac >
a co do centralki to ona podaje sygnał + na jeden lub drugi kabelek z tych 4 w przednich drzwiach bo 2 pozostałe to + i - do recznego czyli mechanicznego sterowania wiec najprostszy układ logiczny wystarczy do rozpoczecia cyklu zamykania badz otwierania pod warunkim ze ten sygnał trwa około 0.5 sekundy bo zanim to wszystko sie ruszy to chwilke schodzi potem on juz sam obiera konkretna pozycje otwarta lub zamknieta i pytałem o taka zabawke sterowanie z pilotem to koszt do 150zł oczywiscie bez alarmu seryjna centralka powinna znajdowac sie koło skzynki bezpieczników a w mondeo spotkałem sie jeszcze z systemem potwierdzajacym zamkniecie wszystkich dzwi ale to juz jest bayera ![]() |
skautek escort 1600 Business ... Lublin | 2005-11-17 17:16:16 Czy można gdzieś znaleźć instrukcję lub schemat fabrycznego alarmu?
pozdr. |