Klasyk [126] kilka upierdliwych pytan

  
Sortuj wg daty:
rosnąco malejąco
klaniam
tak jak w temacie same drobiazgi dotyczace remontu klasyka. przy okazji obiecuje ze za tydziez wrzucam zdiecia co by nie byc goloslownym
1. w podlodze calej lacznie z tylnia polka pod szyba sa takie dziury, srednicy mniej wiecej zlotowki a w nich takie metalowe blaszki co wygladem przypominaja kapelusiki. i czy jest to potrzebne, bo w podlodze raczej tak, czyli gdzie moge cos takiego kupic??
2. przewody chamulcowe, czy lepiej zeby zostaly takie jakie sa (tzn. i tak beda wymieniane na nowe) czy lepiej odejsc od orginalu i zalozyc cos innego? dalekosiezne pytanie ale mimo wszystko.
3. wytlumienie podlogi, czyli maty ktore byly wklejane fabrycznie na goraco. oczywiscie chce wstawic nowe i teraz, czy wstawiac te same czy inny patent polecacie, gdzie kupic, jak wstawic?
4. czym odtluszczac skaj?
5. czy zna ktos dobrego szkalrza w warszawie, ktory by wkleil mi klameczki do trojkotow, badz czy znacie sposob jak zrobic i czym to samemu?
wiecej pytan jak na razie nie ma. bedzie wiecej na pewno, jezeli beda musialy byc umieszczane inaczej to mowic zem blad zrobil piszac je tak.
pozdrawiam!
  
 
klamki do szyb wkleisz byle jakim super glue,tylko odczysc je zawczasu.ja tak zrobilem i trzyma sie juz dlugo.
te kapelusiki to chyba sa zatyczki do odplywu wody
przewody hamulcowe inne...co to znaczy inne?praktycznie wszystkie z jakimi sie spodkalem sa takie same,roznia sie tylko dlugoscia.
  
 
tak zgadza sie kapelusiki sa w te dziury do odprowadzania wody, tylko byly montowane w moim malcu dosc losowo, czyli w jednej dziurze byl w drugiej nie, np po stronie pasazera na srodku podlogi w obu dziurach, po stronie kierowcy tylko w jednej
a przewody chodzi mi o material, czyli o rurki, bo chyba z miedzi byly wykonywane?
  
 
byly tez aluminiowe i stalowe ocynkowane.miedziane chyba najlepsze
  
 
Cytat:
2005-11-12 21:24:24, malcman pisze:
3. wytlumienie podlogi, czyli maty ktore byly wklejane fabrycznie na goraco. oczywiscie chce wstawic nowe i teraz, czy wstawiac te same czy inny patent polecacie, gdzie kupic, jak wstawic?



Nie zakładaj tego, bo niedługo się nacieszysz remontem !!!!! Wiem, że jest to dość znaczne odejście od orginału i że to boli , ale płyta Nirobo i te filce na podłodze, to główne przyczyny gnicia podłogi. Choćbyś nie wiem jak się starał, to zawsze się tam zgromadzi wilgoć, a od wilgoci, to już tylko krok do dziury. Połóż dywaniki na gołą blachę, będzie łatwiej się dostać podczas odkurzania, itp.
  
 
dobrze prawi...tez chcialem to zakladac ale Hudy mi wytlumaczyl dokladnie tak samo ..... woda zawsze leci w dol a nie do gory
  
 
tak samo i ja uwazam, to mnie utwierdziliscie w tym
ale te maty sa tez na tylnim blotniku, polce pod szyba, i calej przegrodzie od silnika. to ze bedzie glosny mi nie przeszkadza akurat, aczkolwiek jak tam zdzieralem bylo sucho i dobrze przylegaly, wiec tam myslalem aby zalozyc je.
zreszta oprocz tych mat mam jeszcze orginalne nigdzie nie zakladane filce, wlasnie na podloge, pod pedaly i na nadkola. ich tez nie zakladac
tylko ze teraz potrzebne obowiazkowo te kapturki w dziury, o ktorych tez pisalem. caly zeran zlazilem i albo nie wiedza co to, albo od dawna nie widzieli.
  
 
Jak już koniecznie chcesz, to te z tyłu zostaw, tam jest cieplej od komory silnikowej i wyżej, woda się tak obficie nie zbiera (chyba, że masz dziurawe podszybie z tyłu). Od jakichkolwiek filców trzymaj się jednak z daleka, bo przeważnie można je wyzymać Tak, jak pisałem wcześniej - połóż wykładzinę zasadniczą dywanikoidalną na blachę i nie przypinaj jej. Będziesz mógł się przy każdym odkurzaniu dostać pod spód i wyssać wszelki syf, a także kontrolować na bieżąco, czy nie dzieje się nic złego.
  
 
ok i juz mam sie czego trzymac, dzieki wielkie, a o zadnych dziurach nei moze byc mowy!!!!!!