Ankieta - dla gaźnikowców z LPG

  
Sortuj wg daty:
rosnąco malejąco
Koledzy z gaźnikami.
Prosze o odpowiedzi jaki macie rodzaj miksera w swojej instalacji oraz jaką regulację (na jedną czy na dwie śruby). Domyślnie będą to silniki 1.5/1.6 Jeśli ktoś ma inny prosze to zaznaczyć. Jeśli macie jakieś zmiany w dolocie, gaźniku bądź samej instalacji to także prosze o zaznaczenie tego.
Interesuje sie od dość dawna wyborem optymalnego misera i registera do silnika polozowskiego i dlatego prosze o pomoc.

-----------------
"Nigdy mnie nie zawiódł, nie zdradził ani raz.
To wspaniała jest maszyna, choć ma już ze 40 lat.
Fiacior mój to jest to, kocham go..."
  
 
To moze ja

Polonez 1.6 GLE 1994

Instalacja Lanzi Renzo 3 lata i prawie 80tys bez zarzutu
Obecnie od gdzies tak 2 miechow mam parownik lovato i nawet 2 dni dobrze nie pojezdzil. A to gasnie, a to nie chce zapalic, gubi obroty gazownik dzis powiedzial cyt." Panie juz nie mam pomyslu co to moze byc" a mialo byc tak pieknie

pozdr
  
 
Chryste!!!! Ja sie pytam o mikser i register a nie co powiedział gazownik! Prosze o konkretne odpowiedzi. Jeśli ktoś nie wie to niech najpierw sprawdzi rodzaj.
SŁOWNICZEK:
* Mikser - to coś nad gaźnikiem do czego doprowadzony jest gaz i to coś miesza go z powietrzem w dolocie - rodzaj tzn rurkowy (dwie miedziane rurki wprowadzone w gardziele) , palnikowy (pierścienie z nawierconymi dziurkami na wewn. powierzchni), jakieś inne miksery - jeśli ktoś posiada.

* Register - umiejscowiony na przewodzie - zawiera śrubke (1 lub 2) do regulacji max. dawki gazu. - interesuje mnie ilosć wyjsc w strone miksera (1 czy 2) i ilosc śrubek regulacyjnych (1 czy 2)

dziękuję

OLOnez evo IV

[ wiadomość edytowana przez: OLO dnia 2003-03-31 14:29:31 ]
  
 
Sorki taki jestem wkurzony tym wszystkim ze niedoczytalem
regulacje mam na 2 srubki
a mikser to niestety nie wiem jakie sa rodzaje takie cos metalowego nad gaznikiem mam i to ma dwie rurki wygiete w dol do gaznika

pozdr
  
 
Spoko OLO
Mikser palnikowy, register(ale to mądra nazwa ) na jedną śrubę.
Dla mnie taki układ jest OK.
  
 
Witka.
Mikser palnikowy . regulacja na jedna srubke
i jest ok.
Pozdrawiam
Silan
  
 
Mikser - rurkowy
Register (czy jak mu tam) na dwie śróbki
Troche jest mułowaty jak mu się 2 gardziel otworzy, ale zato mało pali (na trasie - 9, w mieście 10)
Ogólnie git
Pozdrawiam Cosmo
  
 
1,5
mikser palnikowy
2 śrubki

pali dużo, ale idzie jak burza
  
 
witam

silnik 1.5
mikser rurkowy
1 sruba do regulacji
  
 
Silniczek 1.6
Mikser rurkowy
2 sruby
  
 
mam mikser "palnikowy"
jedna srubka na trojniku
reduktor AT90P BRC z 1995r., modello 70kW

silnik 1,5 MR86
wywalone ogrzewanie kolektora dolotowego
i termostat powietrza, zamiast niego rura zza grilla obok chlodnicy
+ moj patent zeby nie gaslo
w gazniku wywalona gardziel i rozpylacz na 2 przelocie
+ troche strugania
  
 
1.6GLE (Landi)
Parownik> 1 wyjscie > trojnik > 2sruby > gaznik > wkladka plaska
  
 
1,6 gle
mikser plastikowy rurkowy
dwie śruby regulacyjne Register plastikowy
  
 
silnik: 1.5 AB
mikser: metalowy rurkowy
register: na jedną śrubkę

zalety: zbiera się lepiej niż na bezynie
wady: żłopie ogromne ilości gazu - w cyklu mieszanym ok 13l/100. Coś będę musiał z tym zrobić.
  
 
mój polonek: 1,6GLE lovato jedna śruba regulacyjna jedna, rurkowy, i brak tlumika
2 polonek 1,5 identyko no i brak ostatniego tłumika
3 polonek truck tak samo...
4 polonek ten jest już inny( instalacja montowana w Legionowie) i ma 2 śruby, podkładaka pod gażnik nie wiem
fiat 1,5 tak samo, i najlepiej chodzi bo nie ma żadnego tlumika
golf 1 1,6 tak samo... tylko rurkowy czy palinikowy nie wiem , brak tłumika
drugi golf identyko, no i brak tłumika
passat 1,6 z '83 tak samo, ale ma nowy wydech - zamulony ale cichy....
łada 2107 1 śruba...
no i tyle co pamiętam.... a i jeszcze polonek sąsiada... taki sam jak u mnie.
wszysto co ma gaźnik i cos przy nich robiłem opisałem , i w kilku dzis sprawdzałem .... specjalnie . no i jak zakłedasz gaz to wytnij przynajmiej 1 tłumik....najlepiej środkowy lub końcowy

  
 
Mój poprzedni Poldek:
silnik: 1,5AB bez żadnych przeróbek
instalka: Lovato (żadnych problemów), mikser palnikowy, jedna śruba na dolocie

PS: Według mnie jedna śruba to pomyłka, zdecydowanie lepszym rozwiązaniem jest możliwość regulacji mieszanki oddzielnie dla każdego przelotu.
  
 
mikser palnikowy
regulacja na 2 śruby

Jeżdzi bez wiekszych problemów
  
 
1.6 GLE w jedynym słusznym kolorze
mikser rurkowy
2 śrubki regulacyjne - są git bo drugą kręce jak chce sobie szybko pojeździć lub pooszczędzać paliwo

  
 
Silnik - fiatowski 1500

Mikser - inny, tzn. dodatkowa podkładka między gaźnikiem a obudową filtra powietrza, podaje gaz bezpośrednio w oba przeloty (z 2 rurek od registera). Podobno ruski patent popularny w Ładach.

Register - regulacja podwójna

  
 
rurkowy + podwojna regulacja