MotoNews.pl
7 Kapie powoli i czasami pompa wodna,da sie łatwo uszczelnić? (123329/45)
  

Kapie powoli i czasami pompa wodna,da sie łatwo uszczelnić?

  
Sortuj wg daty:
rosnąco malejąco
Witam, kapie czasami kroplami jedna za drugą, czasami wogule a czasami tylko zbiera sie jedna kropla. wydostaje sie płyn z pompy wodnej, kilka dni temu naprawiany był rozrząd(pasek urwany) i wymieniony płyn na zimowy. Da sie jakoś specyfikami tak żeby pompy nie wymieniać? proszki uszczelniające chłodnie i etc.
  
 
Ale z którego miejsca dokładnie kapie? Przy wężu, uszczelce, przy silniku, spod koła, gdzie?
  
 
zdjołem osłone rozrządu, i kapie zpod napinacza paska rozrządu który napędza pompe wodną. Silnik 1.8td. mk6
  
 
Jeżeli mało kapie mozesz wsypać proszek do uszczelniania ukł. chłodzenia. Jeśli to nie pomoże, Zwróć sie do serwisu gdzie Ci wymieniali rozrząd (jeśli wymieniali napinacze) i powiedz co sie dzieje a nie działo sie. W tym przypadku mechaniczne uszczelniania nie są możłiwe. Wg mnie oczywiscie
  
 
Niedawno też tak miałem, zaczęło kapać powoli potem musiałem dolewać ponad litr płynu dziennie żeby było ledwie minimum raczej to już agonia pompy ja to opędziłem 130 zł pompa i 150 wymiana nie wiem jak to by u kolegi w TD wyszło

[ wiadomość edytowana przez: Sheck dnia 2005-11-14 17:56:29 ]
  
 
Spoko, rozrząd wymieniał mój tata, spróbuje właśnie tym uszczelniaczem, zobaczymy czy podziała, szkoda pompe kupywać bo na wiosne auto idzie na części wię troche sie nie kalkuluje.Dzięki wielkie i prosze o inne opinie na ten temat. Pozdrawiam.
  
 
U mnie ubywało płynu, ubywało, ubywało... Nie robił kałuży, zobaczyłem dopiero przy okazjonalnej kontroli ilości płynów, że go straszne mało jest. Dolałem... dolałem jeszcze raz... i chyba jak miał już odpowiedni stan, to było większe ciśnienie w układzie i się zaczęło: kałuża na postoju, ciekło paskudnie.

Dziś auto postawiłem na warsztat. Mechanik tylko potwierdził moje przypuszczenia: pompa do wymiany (a co za tym idzie koszty, koszty, koszty... zdejmowanie rozrządu, pompa i 7 litrów płynu...)

Uch! Ale oby było już sucho. Poza tym ilość płynu chłodniczego ma (bynajmniej u mnie) duże znaczenie na pracę na gazie. Wszystkim zagazowanym polecam sprawdzenie ilości płynu. Przy płynie poniżej minimum zaczyna się permanentne gaśnięcie na gazie na luzie.

Kozak