MotoNews.pl
10 Bicie kierownicy przy hamowaniu - nasila się powyżej 120 km (123395/162)
  

Bicie kierownicy przy hamowaniu - nasila się powyżej 120 km

  
Sortuj wg daty:
rosnąco malejąco
Witam, mam problem z VW PAssatem 2001 rok. Nowe tarcze, sprwdzone bicie, około 5 setek. Podobno dopuszczalne jest 15 setek. Ale przetoczyłem je. I bez zmian. Tarcze są dobrze zamontowane, oczyszczone do "białego piasty. Brak luzów w zawieszeniu. Wszystko zostało sprawdzone. Bicie na kierownicy staje się uciążliwe i mocne powyżej 120 km/h. KIedy prędkość spada robi się nie wyczuwalne. Natomiast, przy dojeżdżaniu np. do świateł na lekkim hamowaniu wyczuwalne jest, niejednostajne hamowanie.
Byłem już u kilku mechaników i rozłożyli ręce lub chcą robic to samo co poprzenicy.
Pomóżcie.
Pozdrawiam
ARTURAS
  
 
ktoras opona ma bombla

pozdr
  
 
hej
czy koła były wyważane ?
  
 
Sprawdził bym przy okazji luzy na układzie keirowniczym i czy powierzchnia do których jest mocowana tarcza jest czysta i równa.
  
 
Opony na 100%. Albo bąbel, albo źle przechowywane...
  
 
Nie opony, bo założyłem zimówki i jest tak samo. Zresztą, moje oponu są prawie nówki. Zakłdam że to piasta bije.
I dopiero jak ją wymienię zniknie mój problem.
  
 
Jak juz bedziesz wiedzial co bylo problemem - napisz - moze ktos inny bedzie mial odpowiedz gdy jemu cos takiego sie przytrafi

  
 
A sprawdzałeś czy masz felgi proste, możesz mieć nówki opony nówki tarcze a itak ci bedzie walić. Ja na naszych polskich drogach prostuje felgi co 30tys
  
 
A czy to są felgi od Volkswagena na pewno? Chodzi mi o to czu otwór centrujący felgi ma 57,1mm. Jeśli otwór jest większy (np. felgi od Opla albo Renault), to felga nie jest osadzona prawidłowo na piaście i kierownica bije przy duzych prędkościach (przy mniejszych jest to niewyczuwalne).
  
 
No i ja mam to samo zmieniłem na nowe tercze na poczatku OK po przjechaniu 2tys km bija no to je na gwaracje dałem i dostałem nowe i znow na poczatku wszytsko dobrze a teraz znow przy hamowaniu z około 100-120 km/h czuc bicie kierownicy a przy lekkim hamowaniu do skrzyzowan czuc hamowanie "żabka" az załuje ze wymieniłem tarcze fabryczne !!! Lucasy do niczego wyglada ze sachsy to samo!! I sie zastanawiam co to moze byc bo nie wierze zeby tak tarcze sie gieły
  
 
Może masz jakieś luzy na zawieszeniu , sprawdż tuleje na wachaczach , przeguby wachaczy , amortyzatory , przeglądnij zawieszenie. Pozdrawiam
  
 
I wyszło ze DUPA MECHANIK nie przeczyscił piast i jak przetaczałem je to gosc mi zwrocił uwage ze sa zle zamontowane bo sa odcisniete tam gdzie przylega piasta jakies kropki i wyszło ze na piascie sa wzery ktore wystaja i prawdopodobnie były one problemem

DUPA MECHANIK!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!