Wiszący obrotomierz.

  
Sortuj wg daty:
rosnąco malejąco
Witam
Już kiedyś o tym problemie pisałem ale nieestety nikt nie był mi w stanie wówczaspomóc, a sam też nic nie wymyśliłem.
Mianowicie mój obrotomierz od razu po odpaleniu silnika wskakuje na około 3 tys i tam wisi cały czas. Przy zwiększaniu obrotów niby reaguje ale jego wychylenia są w granicach 1 centymatra.
Jedno co zauażyłem przez wakacje to mianowicie to iż jak postał na słońcu to czsami aczkolwiek bardzo żadko zdarzało mu sie pracować normalnie, poprawnie.
Może ktoś z Was ma jakikolwiek sposób, albo pomysł ??
  
 
Może masz przestawioną wskazówke ja tak miałem po zmianie blatów. Ustawilem to wiedząc że po odpaleniu mam około 1200obr/min wiec przy chodzącym silniku wyciągnołem wskazówke i wpiołem zeby wskazywała 1200 Ale te małe reakcje dziwne wiec to chyba nie to...
  
 
No właśnie raczej nie, tym bardziej że zdarzało się mu działać czasem poprawnie


Cytat:
2005-11-15 15:31:58, AgentCzor pisze:
Może masz przestawioną wskazówke ja tak miałem po zmianie blatów. Ustawilem to wiedząc że po odpaleniu mam około 1200obr/min wiec przy chodzącym silniku wyciągnołem wskazówke i wpiołem zeby wskazywała 1200 Ale te małe reakcje dziwne wiec to chyba nie to...

  
 
moze masz za mocno wduszona wskazowke. Mi zawieszal sie na 2,5 tys myslelem ze ociera moze kawalek tarcz papieru od tarcz ktore zalozylem ale okazalo sie ze problem polegal na zbyt mocnym wcisnieciu wskazowek.

ale to pewno tez nie to
  
 
No tak ale to wieszałby się dopiero po przekroczeniu 3 tyś, a on od razu na jałowym leci na te 3tyś.
I w momencie w którym działał to chodził bardzo płynnie koło tych 3tyś

Cytat:
2005-11-15 15:36:54, BUGZ pisze:
moze masz za mocno wduszona wskazowke. Mi zawieszal sie na 2,5 tys myslelem ze ociera moze kawalek tarcz papieru od tarcz ktore zalozylem ale okazalo sie ze problem polegal na zbyt mocnym wcisnieciu wskazowek. ale to pewno tez nie to

  
 
Może coś z alternatorem - chyba tam jest źródło obrotomierza ?
  
 
Cytat:
2005-11-17 18:52:58, avalonxxx pisze:
Może coś z alternatorem - chyba tam jest źródło obrotomierza ?



niop_ale raczej w dieslach
  
 
Cytat:
2005-11-17 18:54:57, masterostry pisze:
niop_ale raczej w dieslach



A w benzyniakach gdzie jest brany impuls ??
  
 
Z EDISa albo minusa cewki zaplonowej.
  
 
Cytat:
2005-11-15 15:28:13, croul pisze:
Witam Już kiedyś o tym problemie pisałem ale nieestety nikt nie był mi w stanie wówczaspomóc, a sam też nic nie wymyśliłem. Mianowicie mój obrotomierz od razu po odpaleniu silnika wskakuje na około 3 tys i tam wisi cały czas. Przy zwiększaniu obrotów niby reaguje ale jego wychylenia są w granicach 1 centymatra. Jedno co zauażyłem przez wakacje to mianowicie to iż jak postał na słońcu to czsami aczkolwiek bardzo żadko zdarzało mu sie pracować normalnie, poprawnie. Może ktoś z Was ma jakikolwiek sposób, albo pomysł ??

Skoro po nagrzaniu czasami działa poprawnie, to wymontuj go i posprawdzaj wszystkie luty-styki. Na pewno gdzieś któryś nie kontaktuje.

Najlepiej szkło powiekszające i odgladanie całej płytki w dobtym swietle, a później lutownica i powinno byc po problemie.
  
 
Cytat:
2005-11-20 00:09:34, Slawko pisze:
Skoro po nagrzaniu czasami działa poprawnie, to wymontuj go i posprawdzaj wszystkie luty-styki. Na pewno gdzieś któryś nie kontaktuje. Najlepiej szkło powiekszające i odgladanie całej płytki w dobtym swietle, a później lutownica i powinno byc po problemie.



Też tak chciałem zrobić, ale za chiny ludowe nie potrafie odpiąć linki prędkościomierza.
Prawie ją połamałem i pozginałem a i tak sie nie udało
  
 
pierw odepnij linke od skrzyni biegow i wtedy bez problemu wyciagniesz liczniki i bedziesz miale lepszy dostep do linki!!