Jak mam sprawdzic uszczelke pod glowica?

  
Sortuj wg daty:
rosnąco malejąco
witam.. panowie jak sprawdzic czy uszczelka pod glowica nie jest piepsznieta? bez rozbierania silnika oczywiscie .. ??
  
 
spiernicza ci duzo oleju lub/i plynu chlodniczego ?

masz piane pod korkiem do wlewu oleju ?

silnik bardzo slbnie na poszczegolnych biegach ?

idzie ci bialy dym z rury wydechowej w nadmiernych ilosciach ?
  
 
to ze idzie dym nie znaczy ze uszczelka jest do dupy.. wez odpal auto w mrozny poranek i zobacz co sie dzieje za toba duzo zalezy od wilgotnosci powietrza...

a auto mi slabnie tzn slabe jest to fakt olej to on bierze troche plyn chlodniczy nie ubywa a majonez pod korkiem oleju hmmm to zalezy od pogody ... raz jest raz go nie ma;]
  
 
Chcesz miec pewność , zakup to !
  
 
Śmiechem żartem, to ostatnio kupiłem cały silnik 1,6 ze skrzynią za 400PLN. Dopłaciłem gościowi jeszcze 50 dych i mi odrazu wsazystko przeżucił.
Silnik pięknota ale skrzynia zdechła jak na trasie do zamościa leciałem 170!!! na godzinę a nie na dobę
Wał napędowy też niestety niewytrzymał tego obciążenia
  
 
ja tez mam okazje kupic silnik 1.6 z policyjnego poldka z przelozeniem 500 zl... ale powiedz mi czy ten silnik jest duzo mocniejszy niz moj 1,5 gle?
  
 
tak szczerze powiedziawszy jak oczekujesz oszałamiającej różnicy to się niespodziewaj, ale trochę lepiej idzie. Ja na 1,5 wyciągałem 155na godzinę, a 1,6 na wtrysku 170 NA GAZIE.
Chciałbym jeszcze zaznaczyć że spalanie w tym momencie wynosi pod moją nogą lekko ponad 14litrów na 100
ale to może dlatego że z przodu za mocno mi hamulce trzymają.