Nietypowy problem - wskaznik poziomu paliwa wariuje.

  
Sortuj wg daty:
rosnąco malejąco
No wlasnie, jak jade z zamknietymi szybami to pieknie pokazuje ile mam paliwka, ale jak otworze szyby to wskazania spadaja o jakis 5 - 10 mm jak zamkne to wraca do normy, co moze byc przyczyna??
  
 
Cytat:
2005-11-19 21:40:18, Outcast pisze:
No wlasnie, jak jade z zamknietymi szybami to pieknie pokazuje ile mam paliwka, ale jak otworze szyby to wskazania spadaja o jakis 5 - 10 mm jak zamkne to wraca do normy, co moze byc przyczyna??



wszystkie szyby..czy ktoras konkretna?? spada jak szyby sa otwarte czy w trakcie otwierania?? ogolnie co tu duzo gadac..zwarcie jakies masz
  
 
Cytat:
2005-11-19 21:54:04, qbaj pisze:
ogolnie co tu duzo gadac..zwarcie jakies masz


Eee... tam....Pewnie opuszczanie szyby zwiększa zużycie paliwa
  
 
... niewazne ktora otwieram, po otwarciu dalej wskazania sa zanizone... to wszystko stalo sie potym jak caly czas szukalem usterki przejrzalem wszystko, wymienialem pompe paliwa itp. wiec pewnie cos naruszylem ale trudno bedzie teraz to znalesc
  
 
Nie ma takiej rzeczy, ktorej bys nie naprawil!!!
motywator.
  
 
wysnulem dosc dziwna / glupia ( niepotrzebne skreslic ) teorie.... przy wymianie filtra paliwa niezalozylem uszczelki ( jezeli ona tam jest ) pod filtrem i przy otwartej szybie zmienia sie szybko cisnienie powietrza we wnetrzu a przez ta nieszczelnosc ( brak uszczelki ) rowniez w baku paliwa i plywakowi odbija, ale watpie zeby to mialo jakikolwiek sens logiczny
  
 
Cytat:
2005-11-19 23:38:31, Outcast pisze:
wysnulem dosc dziwna / glupia ( niepotrzebne skreslic ) teorie.... przy wymianie filtra paliwa niezalozylem uszczelki ( jezeli ona tam jest ) pod filtrem i przy otwartej szybie zmienia sie szybko cisnienie powietrza we wnetrzu a przez ta nieszczelnosc ( brak uszczelki ) rowniez w baku paliwa i plywakowi odbija, ale watpie zeby to mialo jakikolwiek sens logiczny


  
 
no wlasnie, zaden pomysl mi do glowy nie przychodzi wiec pewnie to zostawie tak jak jest
  
 
ja z tzw. pływakiem w zbiorniku też miałem i mam nadal przejścia...
poprzedni tak skorodował że niewskazywał wogóle poziomu paliwa i musiałem jeździć na czuja - zabujanie samochodem i odgłos hlustającej benzyny w baku wskazywał na to ile jeszcze mi zostało wachy
potem wymieniłem pływak na nowy.... działał tylko przez pierwszy tydzień... i znowu przestał wskazywać poziom paliwa.... jak się potem okazało jakiś "drucik od masy się odczepił"?
Teraz już mi wskazuje ale wygląda to tak:
jak zatankuję do pełna bak benzyny to wskazówka leci na samą górę... ale jak wyjeżdżę z pełnego baku 20 litrów benzyny to wskazówka leci na 0...

wszystko w tych Esperakach jest jakieś popierd***e
  
 
no tak, a moze mnie ktos uswiadomic gdzie ten kabel od masy sie znajduje???
  
 
Pod bakiem są trzy kable, dwa dobrze zabezpieczone, jeden nie i to jest właśnie ta masa.
Ja po oczyszczeniu kabli i poprawieniu styków odzyskałem poprawne wskazania (wcześniej pokazywał, że ma mniej niż miał faktycznie).
  
 
Mam podobny problem ze wskazywaniem prawdziwego poziomu paliwa ale nie muszę otwierać okien. Po prostu po zatankowaniu do pełna pokazuje jakieś 3/4, 4/5 stanu. Rezerwa natomiast zapala się prawidłowo przy mniej-więcej 8 l. Teraz pytanie: czy przyczyny szukać w stykach, czy w samym czujniku?